Mies sanoi, että haluaa naisen joka jakaa arkea ja laittaa kotia
Olen jonkun aikaa tapaillut nyt miestä ja särähti korvaan, kun hän sanoi haluavansa naisen joka jakaa hänen kanssa arkea sekä kodin laittamista. Tuli mieleen, että hakeeko mies naista joka siivoaa hänen kalsareita ja sotkuja? Olen kaikkea muuta kuin sellainen, joka siivoaa miesten jälkiä. Luulisi aikuisten ihmisten osaavan tämän itse.
Kommentit (8)
Kysy siltä, se osaa parhaiten vastata. Eipä tarvitse arvuutella sitten.
No kysyitkö mitä hän sillä tarkoitti? Oletko nähnyt miehen asunnon? Oma mieheni halusi alusta asti jakaa mun kanssa kaiken ja musta se oli ihanaa. Olin ollut niin pitkään jonkinlaisessa päämäärättömässä ja epämääräisessä limbossa miesten kanssa. Mieheni on todella siisti ja tykkää sekä rempata että sisustaa. Ei hän etsinyt kodinkonetta vaan halusi vaan jakaa myös sen kodin ja kodin laittamisen mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä, se osaa parhaiten vastata. Eipä tarvitse arvuutella sitten.
Tämä. Tuntuu olevan, että joillakin on tarvetta takertua jokaiseen sivulauseeseen ja tehdä siitä ihme tulkintoja. Parempaa, että tullaan hakemaan tulkintoja jostain av palstalta, missä kukaan ei tiedä keskustelun kontekstia, eli arvaaminen on mahdotonta.
Toki av mammoillehan parisuhde on aina sitä, että he piikovat miehelle.
Tuohan voi olla melkein mitä tahansa. Esim. itse miehenä pidän siitä (uskokaa tai älkää) kotia esim. laitetaan juhlapyhien mukaan. Tätä on vain tylsä tehdä, jos kukaan ei ole sitä jakamassa. Samoin kuin ruuanlaitto. Joskus on kiva kokata pitkän kaavan mukaan, mutta vähän tylsää itselle.
Minua miehenä huolestuttaa, että vedit noin negatiivisen ajatuksen/päätelmän miehen sanoista. Olen törmännyt seurustellessa samaan. Punainen lippu. Tosi raskasta, jos nainen epäilee että mies on hakemassa jotain hyväksikäyttösuhdetta ja vaatii selityksiä tai todisteita aina kun jostain kaukaa haetusta tulkinnasta iskee neuroosit päälle.
Ajattelisin niin, että mies haluaa naisen, joka viihtyy ja touhuilee hänen kanssaan kotona. Ehkä hänellä on kokemusta jostain uraohjuksesta tai sellaisesta, jonka harrastukset vie kaiken ajan ja joka käy kotona vain kääntymässä (vaihtamassa vaatteet ja nukkumassa).
Tämä meissä naisissa on vikana, että heti analysoidaan jotain sivulausetta ja mielellään jälkikäteen. Miksi et kysynyt, että mitä hän sillä tarkoittaa?. Itse ollut kohta 17-vuotta naimisissa ja kyllä me molemmat tykätään laittaa kotia ja meillä se tarkoittaa, että molemmilla on sanavaltaa siihen minkälainen meidän koti on. Silloin kun perhettä perustaa niin kyllä siinä pitää olla molemmilla kiinnostusta tehdä arjesta sellainen, että se toimii. Valitettavasti myös naisissa on sellaisia joita ei ruoanlaitto kiinnosta tai yleensä arkisten asioiden hoito .
On tietysti miehissäkin, mutta ei pidä olettaa että tämä olisi vain miesten yksinoikeus ja kyllä täälläkin saa lukea miesten tarinoita, kun naisia ei kiinnosta kotityöt vaan mies tekee kaiken.
Olisit kysynyt että haluaako hän laittaa sitä kotia yhdessä vai kenties palata omista harrastuksistaan kotiin jota nainen on omana "harrastuksenaan" siivoillut ja sisustanut.