Tehdään satunnaistarkastus, onko tuttu? No v*ttu joo
Olen tavallinen perheenäiti ja sen näköinenkin.
Pidän aina kuitit tallessa kun käyn kaupassa. Repäisen reunan silloin kun joudun itsepalvelukassalla satunnaistarkastukseen.
Max kaksi kertaa voi käydä ja aina viimeistään kolmannella tulee tämä "satunnais"tarkastus.
Vedän kyllä foliohatun kohta päähän.
Kommentit (62)
Toiset nyt vain ovat rikollisen näköisiä ilman mitään erityistä syytäkään.
Kun tilaa ruuat kotiinkuljetuksella ei ole tätä(kään) ongelmaa.
Näitä on kai K-kaupoissa? En ole s-kaupoissa törmännyt tuollaiseen.
Mulle on käynyt samoin aika usein, mutta ei myyjä koskaan ole ostoksia katsonut, kuittaa vaan koneelle ja voin jatkaa.Olen keski-ikäinen tantta.
Vierailija kirjoitti:
Joo Cittarissa kyllä epäillään kaikkea. Kympin setelitkin tarkistetaan vähintään 10 kertaa laitteessa. Pullonpalautuskuitista rahaa pyytäessä piti näyttää henkkarit.
Onko nuo "satunnaistarkastuksia" vai painasko joku nappia jossain monitorin ääressä kopissa??
Jouduin kolme kertaa peräkkäin lentokoneella satunnaistarkastukseen. Kyllä siinä mietti, että mitähän mun tietoihin on kirjattu. Siellä kone selvästi ilmoittaa, kenelle tarkastus tehdään, eli ei johdu ulkonäöstä. Sittemmin tarkastukset loppuivat enkä ennenkään ollut sellaiseen joutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Cittarissa kyllä epäillään kaikkea. Kympin setelitkin tarkistetaan vähintään 10 kertaa laitteessa. Pullonpalautuskuitista rahaa pyytäessä piti näyttää henkkarit.
Toi pullonpalautuskuitti on kyllä naurettavuuden huippu. Eräässä K-marketissa piti näyttää henkkarit ja antaa allekirjoitus että sai pullorahat.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin kolme kertaa peräkkäin lentokoneella satunnaistarkastukseen. Kyllä siinä mietti, että mitähän mun tietoihin on kirjattu. Siellä kone selvästi ilmoittaa, kenelle tarkastus tehdään, eli ei johdu ulkonäöstä. Sittemmin tarkastukset loppuivat enkä ennenkään ollut sellaiseen joutunut.
Epäilen että sielläkin on nappi piilossa jota virkailija painaa kun haluaa vähän kopeloida persettä...
Sen nimi on juurikin "satunnaistarkastus" sen takia, ettei nykyään saa enää sanoa että epäilyttävät tarkastetaan.
Olen pienituloinen työkyvyttömyyseläkeläinen, enkä ole koskaan joutunut tarkastukseen.
Tällä perusteella uskoisin, että olet laajemmankin tarkkailun, valvonnan ja seurannan kohteena. Sinuna jättäisin puhelimen kotiin, siirtyisin käteisen käyttöön ja asioisin mahdollisuuksien mukaan aina eri kaupoissa. Lippalakki, aurinkolasit, koronamaski ja huppu suojaavat valvontakameroiden kasvojen tunnistukselta.
Vierailija kirjoitti:
Se on jonossa aina joka viides joka katsotaan.. ollaan viisihenkinen perhe ja AINA meistä joku siihen päätyy, Kerran sit kysyttiin sitä, että onko se näin, niin tarkastaja myönsi, että joo on, joka viides.
Vierailija kirjoitti:
Olen pienituloinen työkyvyttömyyseläkeläinen, enkä ole koskaan joutunut tarkastukseen.
Tällä perusteella uskoisin, että olet laajemmankin tarkkailun, valvonnan ja seurannan kohteena. Sinuna jättäisin puhelimen kotiin, siirtyisin käteisen käyttöön ja asioisin mahdollisuuksien mukaan aina eri kaupoissa. Lippalakki, aurinkolasit, koronamaski ja huppu suojaavat valvontakameroiden kasvojen tunnistukselta.
Hyviä vinkkejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä vinkkejä!
Niin on, erinomaisia. Tällä tavalla naamioitunut henkilö on kaikkien epäilysten ylä- ja ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi pullonpalautuskuitti on kyllä naurettavuuden huippu. Eräässä K-marketissa piti näyttää henkkarit ja antaa allekirjoitus että sai pullorahat.
Tossa kyllä luulen, että epäilyksen alla on se myyjä, ei asiakas.
Heh, mulle osuu aina lentokentällä :) ymmärrän, että suht useasti matkustava, täysin mustiinpukeutuva, kalpeakasvoinen ei-todellakaan-businesshenkilön näköinen tyyppi saattaa herättää epäilyksiä, mutta ihan laillisissa työasioissa olen kyllä liikkeellä, ulkonäöstäni huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa kyllä luulen, että epäilyksen alla on se myyjä, ei asiakas.
Koskaan missään ei mun ole tarvinnut mitään henkkareita näyttää tai allekirjoitella pullorahojen takia kassalla...
Miten yleistä tuo on??
Mitä hemmetin väliä?