Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehdään satunnaistarkastus, onko tuttu? No v*ttu joo

Vierailija
30.01.2024 |

Olen tavallinen perheenäiti ja sen näköinenkin.

Pidän aina kuitit tallessa kun käyn kaupassa. Repäisen reunan silloin kun joudun itsepalvelukassalla satunnaistarkastukseen.

Max kaksi kertaa voi käydä ja aina viimeistään kolmannella tulee tämä "satunnais"tarkastus.

Vedän kyllä foliohatun kohta päähän.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmetin väliä?

Vierailija
2/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset nyt vain ovat rikollisen näköisiä ilman mitään erityistä syytäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilaa ruuat kotiinkuljetuksella ei ole tätä(kään) ongelmaa.

Vierailija
4/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä joutunut moiseen

Vierailija
5/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on kai K-kaupoissa? En ole s-kaupoissa törmännyt tuollaiseen.

Vierailija
6/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin aika usein, mutta ei myyjä koskaan ole ostoksia katsonut, kuittaa vaan koneelle ja voin jatkaa.Olen keski-ikäinen tantta.

Vierailija
7/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo Cittarissa kyllä epäillään kaikkea. Kympin setelitkin tarkistetaan vähintään 10 kertaa laitteessa. Pullonpalautuskuitista rahaa pyytäessä piti näyttää henkkarit.

Vierailija
8/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo "satunnaistarkastuksia" vai painasko joku nappia jossain monitorin ääressä kopissa??

Vierailija
9/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kolme kertaa peräkkäin lentokoneella satunnaistarkastukseen. Kyllä siinä mietti, että mitähän mun tietoihin on kirjattu. Siellä kone selvästi ilmoittaa, kenelle tarkastus tehdään, eli ei johdu ulkonäöstä. Sittemmin tarkastukset loppuivat enkä ennenkään ollut sellaiseen joutunut.

Vierailija
10/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lentokentällä

Vierailija
11/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Cittarissa kyllä epäillään kaikkea. Kympin setelitkin tarkistetaan vähintään 10 kertaa laitteessa. Pullonpalautuskuitista rahaa pyytäessä piti näyttää henkkarit.

Toi pullonpalautuskuitti on kyllä naurettavuuden huippu. Eräässä K-marketissa piti näyttää henkkarit ja antaa allekirjoitus että sai pullorahat.

Vierailija
12/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin kolme kertaa peräkkäin lentokoneella satunnaistarkastukseen. Kyllä siinä mietti, että mitähän mun tietoihin on kirjattu. Siellä kone selvästi ilmoittaa, kenelle tarkastus tehdään, eli ei johdu ulkonäöstä. Sittemmin tarkastukset loppuivat enkä ennenkään ollut sellaiseen joutunut.

Epäilen että sielläkin on nappi piilossa jota virkailija painaa kun haluaa vähän kopeloida persettä...

Vierailija
13/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nimi on juurikin "satunnaistarkastus" sen takia, ettei nykyään saa enää sanoa että epäilyttävät tarkastetaan.

Vierailija
14/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienituloinen työkyvyttömyyseläkeläinen, enkä ole koskaan joutunut tarkastukseen.

Tällä perusteella uskoisin, että olet laajemmankin tarkkailun, valvonnan ja seurannan kohteena. Sinuna jättäisin puhelimen kotiin, siirtyisin käteisen käyttöön ja asioisin mahdollisuuksien mukaan aina eri kaupoissa. Lippalakki, aurinkolasit, koronamaski ja huppu suojaavat valvontakameroiden kasvojen tunnistukselta.

Vierailija
15/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jonossa aina joka viides joka katsotaan.. ollaan viisihenkinen perhe ja AINA meistä joku siihen päätyy, Kerran sit kysyttiin sitä, että onko se näin, niin tarkastaja myönsi, että joo on, joka viides.

Vierailija
16/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pienituloinen työkyvyttömyyseläkeläinen, enkä ole koskaan joutunut tarkastukseen.

Tällä perusteella uskoisin, että olet laajemmankin tarkkailun, valvonnan ja seurannan kohteena. Sinuna jättäisin puhelimen kotiin, siirtyisin käteisen käyttöön ja asioisin mahdollisuuksien mukaan aina eri kaupoissa. Lippalakki, aurinkolasit, koronamaski ja huppu suojaavat valvontakameroiden kasvojen tunnistukselta.

Hyviä vinkkejä!

Vierailija
17/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä vinkkejä!

Niin on, erinomaisia. Tällä tavalla naamioitunut henkilö on kaikkien epäilysten ylä- ja ulkopuolella. 

Vierailija
18/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi pullonpalautuskuitti on kyllä naurettavuuden huippu. Eräässä K-marketissa piti näyttää henkkarit ja antaa allekirjoitus että sai pullorahat.

Tossa kyllä luulen, että epäilyksen alla on se myyjä, ei asiakas.

Vierailija
19/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulle osuu aina lentokentällä :) ymmärrän, että suht useasti matkustava, täysin mustiinpukeutuva, kalpeakasvoinen ei-todellakaan-businesshenkilön näköinen tyyppi saattaa herättää epäilyksiä, mutta ihan laillisissa työasioissa olen kyllä liikkeellä, ulkonäöstäni huolimatta. 

Vierailija
20/62 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa kyllä luulen, että epäilyksen alla on se myyjä, ei asiakas.

Koskaan missään ei mun ole tarvinnut mitään henkkareita näyttää tai allekirjoitella pullorahojen takia kassalla...

Miten yleistä tuo on??