Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavistolta ala-arvoinen kommentti, ettei antaisi siivoojan vastata puhelimeen.

Vierailija
30.01.2024 |

Todella loukkaavaa siivojia kohtaan.

Kommentit (287)

Vierailija
261/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ööh, halloo?"

"Täällä puhuu Vladimir Putin"

"Ai, no mä oon Jonne ja sori kun en heti vastannut, kun en ensin kuullut kun mulla tuo imuri oli niin kovaääninen. Sori siitä."

"Jonne? Miksi vastaat puhelimeen Presidentin puolesta?"

"No kato kun Pekka on just lounaalla Blinkenin kanssa ja niinku busy."

"Blinkenin?"

"Joo kato kun niillä on joku uus DCA-soppari tekeillä, tossa on pöydällä näköjään yksi sivu, ootas mitä täs sanotaan..."

"???!!!"

"Joo täs on niinku jotain ydinaseista ja niiden sijoittelusta Suomessa"

"Ydinaseista!? Iiik, apua!"

"Joo ja sitten pysyvistä 500 000 sotilaan NATO-joukoista Suomessa..."

"IIIIIIIK! APUA!!! UHKA! UHKA!"

"Ja sitten tässä on rauhansoppari Ukrainaan ja Pekka miehensä kanssa tulossa neuvottelijaksi..."

"#(%#)&#)(&!"

"Joo mut nyt mun pitää lopetella, kun täytyy saada 8 euroo tästkin tunnista, kato osa-aikasen duunit on Suomessa tätä, että moi vaan Vladimir"

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!"

"Putositko ikkunasta? Vladimir? Vladimir?"

-winner-

Vierailija
262/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taas keksi aiheen josta jankuttaa, olet säälittävä.

Näin juuri. Minäkään en antaisi siivoojan vastata puhelimeeni vaikka äänestin ja äänestän Stubbia 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvasta hyvin sen arvoja. Siivoja ja muu duunari ei ole sen mielestä mitään. Haavisto elää sellaisessa ökykuplassa ja ökytalossa ja ajaa ökyautoilla, ettei sillä ole enää mitään kontaktia tavallisiin ihmisiin.

Äänestän mieluummin Stubbia, sillä se on rehellisempi. Ei edes yritä feikata muuta kuin mitä on.

Eikös se Antonio esim. kuitenkin ole aika duunari pohjimmiltaan, ja ihan tavallinen ihminen? :-D

Ja Stubbko ei sitten siellä Westedissä ja kokoomuspiireissään elä missään ökykuplassa, asu ökytalossa jne.? Eikä yhtään yritä feikata sim. noissa tv-esiintymisessään sellaista rauhallisempaa, kypsempää ja viisaampaa versiota todellisesta itsestään? Salli mun nauraa. :-D

Koko ajan yrittää myös vaivihkaa antaa ymmärtää olevansa vähän kuin Niinistön perinnön jatkaja kaikessa, siihen malliin tykkää hänen tekemisiinsä jatkuvasti puheissaan viitata ja ovelasti kosiskella ääniä Saulin kannattajilta... Samoin kehuskelee Halla-Ahoa, Rehniä ja Purraa aina tilaisuuden tullen. Niin läpinäkyvää ja vastenmielistä.

Vierailija
264/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto sanoi että vastaisi itse, toisin sanoen ei jättäisi asiaa henkilökunnalle. 

Toisin kun Stubb, joka ei lainkaan vastaisi puhelimeen.

Vierailija
265/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvasta hyvin sen arvoja. Siivoja ja muu duunari ei ole sen mielestä mitään. Haavisto elää sellaisessa ökykuplassa ja ökytalossa ja ajaa ökyautoilla, ettei sillä ole enää mitään kontaktia tavallisiin ihmisiin.

Äänestän mieluummin Stubbia, sillä se on rehellisempi. Ei edes yritä feikata muuta kuin mitä on.

Eikös se Antonio esim. kuitenkin ole aika duunari pohjimmiltaan, ja ihan tavallinen ihminen? :-D

Ja Stubbko ei sitten siellä Westedissä ja kokoomuspiireissään elä missään ökykuplassa, asu ökytalossa jne.? Eikä yhtään yritä feikata sim. noissa tv-esiintymisessään sellaista rauhallisempaa, kypsempää ja viisaampaa versiota todellisesta itsestään? Salli mun nauraa. :-D

Koko ajan yrittää myös vaivihkaa antaa ymmärtää olevansa vähän kuin Niinistön perinnön jatkaja kaikessa, siihen malliin tykkää hänen tekemisiinsä jatkuvasti puhei

Ei sun ole pakko mutta mä äänestän Stubbia. Tykkään siitä enemmän.

Vierailija
266/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi itku, johan on tikusta asiaa 😂. Menkää töihin, ei mulla muuta. Menen kohta itsekin, älkää hätäilkö.

Niin. Minusta pahempaa olisi se, että Stubb ei vastaisi, jos joku valtionpäämies soittaa, olkoon vaikka vihollinen.

Kylmän sodan aikana oli koko ajan kuuma linja USA:n ja Neuvostoliiton välillä, että edes jonkinlainen rauha säilyi.

Vierailija
267/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siivoojien pidä vastata missään puhelimeen ei ainakaan presidentin asunnossa ja hän ei ole naimisissa siivoojan kanssa, joten ei vastaa kotonakaan siivooja puhelimeen.

Vierailija
268/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme elitismiä. Siivoojakin on toisen asteen tutkinto - ihan kun ton DJ Pexin ylioppilastutkintokin. Pexin pisteet laskussa.

Vierailija
269/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meilläköön pomon puhelimeen saa vastata muut kuin pomo. Ihme vouhotus tehty tästä. 

Vierailija
270/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni siistijä on loukkaantunut asiasta? Ei yksikään, täällä on vain öyhöttäjiä. 

T. Siistijä. 

Vierailija
271/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo heitto Haavistolta, pani leikiksi.  Mutta samoin oli kysymyskin. Eikä siivoojat ole niin tärkeitä, pitkälle pärjäisi ilman tärkeys tulee siitä ettei tarvi itse siivota, ihme märinää.  Hyvä tietää ettei Stubb tanssisi aina diktaattorin tahtiin.

Vierailija
272/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavisto sanoi että vastaisi itse, toisin sanoen ei jättäisi asiaa henkilökunnalle. 

Toisin kun Stubb, joka ei lainkaan vastaisi puhelimeen.

Kas, yksi normaali ihminen kommentteja ilmassa. Normaali ymmärryskyky👍🏼

Vierailija
273/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti olisi pitänyt Pekan tehdä sellainen linjaus, että jos siivooja sattuu vastaamaan Putinin tai kenen tahansa muunkin soittoon presidentinlinnassa, siivoojalla on aivan täydet valtuudet käydä koko keskustelu. Kaikki muu olisi törkeän eriarvoistavaa.

Vierailija
274/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Stubbia äänestän, niin puolustan kyllä Haavistoa tässä asiassa. Haavisto ei varmasti tarkoittanut sitä, että siivooja on jotenkin pohjasakkaa. Kyllä hän tarkoitti sitä, että ei päästä puhelimeen sitä, jolle asia kaiken vähiten kuuluu. Suurissa firmoissa siivoojat ja palavereiden avustajat, kuten kahvin kantajat kuulevat yhtä sun toista, mutta he eivät saa olla kuulevinaan eikä missään nimessä levittää mitään tietoa eteenpäin.

Vierailija
275/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka tykkää tuhkaluukusta, prööt prööt

Vierailija
276/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Stubbia äänestän, niin puolustan kyllä Haavistoa tässä asiassa. Haavisto ei varmasti tarkoittanut sitä, että siivooja on jotenkin pohjasakkaa. Kyllä hän tarkoitti sitä, että ei päästä puhelimeen sitä, jolle asia kaiken vähiten kuuluu. Suurissa firmoissa siivoojat ja palavereiden avustajat, kuten kahvin kantajat kuulevat yhtä sun toista, mutta he eivät saa olla kuulevinaan eikä missään nimessä levittää mitään tietoa eteenpäin.

Minusta kommentti oli outo, koska siivooja ei varmasti ole tunkemassa vastaamaan asiakkaan puhelimeen ja olisi tosi outoa jos presidentti antaisi mitään puhelua siivoojalle. Järkeen olisi käynyt enemmän, ettei antaisi puhelua avustajilleen tms jos kerran tarkoitti että haluaa puhua itse eikä delegoida muille. Kyllä tuo kuulosti siltä, että haki mielessään mahdollisimman vähäarvoisen tehtävän suorittajaa ja siivooja sieltä putkahti mieleen. Näinhän se on monella, vaikka kuinka yrittäisi väittää arvostavansa siivoojia.

Olen siivooja, mutta äänestän silti Haavistoa, koska kahdesta pahasta tuo on pienempi. 

Vierailija
277/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä keskustelua ei poisteta? Tässä mustamaalataan Haavisto. Ylläpitäjät haloo! 

Vierailija
278/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai aika loukkaavaa, ettei ohjaa Putlerin puhelua siivoojalle???? 

Mitähän se siivooja mahtaisi mokoman kanssa jutella? 

Vierailija
279/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai aika loukkaavaa, ettei ohjaa Putlerin puhelua siivoojalle???? 

Mitähän se siivooja mahtaisi mokoman kanssa jutella? 

No miksi sitä sitten pitää erikseen korostaa ettei antaisi puhelua siivoojalle? Olen siivooja eikä yksikään asiakas ole ikinä antanut omia puheluitaan minulle ja olisin tosi äimänä jos joku niin tekisi. En tietenkään osaisi kylmiltään puhua presidentin puheluita. Juuri siksi on outoa että sitä pitää erikseen alleviivata juuri siivoojien kohdalla, kun harvan muunkaan ammatin edustaja nyt haluaisi tai osaisi ihan toisen alan puheluihin vastata tuosta vaan asianmukaisesti. 

Vierailija
280/287 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt häpö höpö se oli vitsi, eikai sitä voi joka ainutta sanaa viittä minuuttia puntaroida. Ja onhan se siivoja alempi arvoasteikossa vaikka en siivoojia väheksy kun itsekin olen ollut siivojana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi