Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavistolta ala-arvoinen kommentti, ettei antaisi siivoojan vastata puhelimeen.

Vierailija
30.01.2024 |

Todella loukkaavaa siivojia kohtaan.

Kommentit (287)

Vierailija
201/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Vihreiden puoluetoimiston eliitti puolustelee Haaviston möläytystä, vaikka tämä itsekin pyysi anteeksi.

Höpö höpö. Miksi siivoojat eli siistijät loukkaantuisi? Itse käytän siivooja sanaa, koska minulle siistijä on sievistelevä. Ja jos joku firma vaatisi minua vastaamaan puhelimiin, niin kieltäytyisin. 

Mutta ehkä vaihdan nimikkeeni siivousdesigneriksi tai siisteys vaikuttaja tai viihtyvyyden maksimoija. Hhmmmm....

Teillä.ei ole oikeutta puuttua meidän loukkaantumiseen tai loukkaantumattomuuteen. Teillä ei ole oikeutta käyttää meitä teidän typerässä poliittisessa vaikuttamisesta. Niin kuin kaikki rikokset otetaan vaikuttamiseen. Kukaan ei muuten niistä ole kiinnostunut. Vain miten niillä voi manipuloida. 

Vierailija
202/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluammeko presidentin, joka ei selviä edes vaalikampanjasta ilman tarvetta pahoitella möläytyksiään?

Tämä ongelma jää jäljelle, vaikka antaisimme Pekalle anteeksi hänen heikompia kohtaan osoittaman halveksuntansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon itsestään selvän asian olisi voinut sanoa niin monella muulla tapaa. Mutta sanoi sitten tuolla tavalla vähättelevästi.

Kyllä. Olisi voinut sanoa, että " en anna MUIDEN  vastata puhelimeeni "

Oli tuossa vähättelyä siistijöitä kohtaan kieltämättä.

Itse olen johtotehtävissä ja olen äärettömän kiitollinen siistijöiden työstä. Siisti työhuone ja henkilötilat odottavat joka aamu.

Vierailija
204/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Putte soittelee, että onko siellä paikat siistinä vierailua varten, niin miksi siivooja ei voisi vastata?

Vierailija
205/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavistohan arvosti siivoojan heti presidentistä seuraavaksi. Arvostan!

Ei vaan hän kertoi koko kansalle miten vähän arvostaa presidentin työtä.

Vierailija
206/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvan mukaan siivooja siivoaa kunnolla kuten pitääkin. Siistijä taas nopeasti vähän vain kohentelee paikkoja.

Vierailija
207/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hs mukaan stubb teki itsestään tiktok meemin ja se voi olla hänelle hyväksi. Minkälaisessa maailmassa me oikeen eletään. Eiaaatana

Vierailija
208/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkeri ei pääse juovistaan, Pekka aliarvioi muita

Vierailija
209/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pekan selittelyjä ei usko, hän on ylimielinen kiusaaja.

Jos Pekan pahoittelut hyväksyy, hän on arvaamaton lipsauttelija.

Sitä vaihtoehtoa ei enää ole, että katsoisi Pekan toimineen täysin oikein.

Vierailija
210/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas nyt nousi siivoojan arvostus korkealle. Niin paljon on nyt siivoojien puolesta loukkaantujia.

Vierailija
211/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö ap. Äänestän Haavistoa.

Vierailija
212/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas nyt nousi siivoojan arvostus korkealle. Niin paljon on nyt siivoojien puolesta loukkaantujia.

Se taas  kertoo  millainen sinä  olet, jos  et  loukkaantunut...

Vierailija
213/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeileekö Pekka todella sillä, ettei hän ole koskaan tehnyt duunarityötä? Hävetähän sitä pitäisi.

Vierailija
214/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empaattisia ihmisiä on paljon. Ainakin Vihreän Liiton ulkopuolella.

Vierailija
215/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Pekka KGB:n puhelut ottaa, palkkapäivä

Vierailija
216/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylpeileekö Pekka todella sillä, ettei hän ole koskaan tehnyt duunarityötä? Hävetähän sitä pitäisi.

Näin se menee  vihervasemmistolaisessa kuplassa.

Vierailija
217/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka ei jätä käyttämättä tilaisuutta ilmaista, miten paljon tavallista kansaa parempi hän on.

Vierailija
218/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon itsestään selvän asian olisi voinut sanoa niin monella muulla tapaa. Mutta sanoi sitten tuolla tavalla vähättelevästi.

Itse olen johtotehtävissä ja olen äärettömän kiitollinen siistijöiden työstä. Siisti työhuone ja henkilötilat odottavat joka aamu.

Se on se ajatus, että sinne työhuoneeseen ei ole asiaa kuin siivoojalla ellet itse ole paikalla. Ei ainakaan meillä töissä ole asiaa toisten työhuoneisiin hänen poissaollessaan. Siivoojalla on avaimet joka paikkaan muilla ei. Hän siis ainoa, joka saattaisi olla paikalla kun puhelin huoneessani soi (ellei itse ole). 

Henkilökohtaisesti tykkään siitä, että siivooja tulee sinne huoneeseeni kun itse olen paikalla. Ei sen takia, ettenkö luota häneen vaan sen takia, että on kiva nähdä ja vaihtaa muutama sana. Siirryn kyllä pois tieltä. 

Vierailija
219/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
220/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se ajatus, että sinne työhuoneeseen ei ole asiaa kuin siivoojalla ellet itse ole paikalla. Ei ainakaan meillä töissä ole asiaa toisten työhuoneisiin hänen poissaollessaan. Siivoojalla on avaimet joka paikkaan muilla ei. Hän siis ainoa, joka saattaisi olla paikalla kun puhelin huoneessani soi (ellei itse ole). 

Henkilökohtaisesti tykkään siitä, että siivooj

Valtiolla on näitä virkamiehiä töissä, jotka hiippailevat huoneisiin heti kun toinen lähtee vessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä