Haavistolta ala-arvoinen kommentti, ettei antaisi siivoojan vastata puhelimeen.
Kommentit (287)
Noiden kahden huonon vaihtoehdon välillä sitten pähkäillään.
Kumpi tahansa onkaan kyseessä, niin toivoisin, että hänen puolisonsa pysyttelee mahdollisimman kaukana taka-alalla. Kummastakaan ei ole Suomen ja suomalaisuuden edustajaksi, jollainen presidentin puoliso maailmalla on.
Kannattaa lukea Jenni Haukion kirja siitä, minkälaisia valtiovierailut ja vastaavat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Hs mukaan stubb teki itsestään tiktok meemin ja se voi olla hänelle hyväksi. Minkälaisessa maailmassa me oikeen eletään. Eiaaatana
Osa Stubbin virheitä:
"Toinen virheistä oli hänen mielestään Nord Stream -putket.
Nostin kyllä esiin turvallisuusongelmia ja kritisoin bilateraalista sopimusta Venäjän ja Saksan välillä, mutta virassa ollessani sanoin, että putkilla olisi vain ympäristövaikutuksia. Olin väärässä. Nord Streamia ei olisi koskaan saanut rakentaa. Baltian maat olivat oikeassa, Puola oli oikeassa, minä olin väärässä.
Kolmas virheistä oli Rosatom-asia."
Presidentti ei jaa puhelinta siivoojan eikä kenenkään muunkaan kanssa. Eikä pidäkään. Keissi suljettu.
Vierailija kirjoitti:
En ole siistijä, mutta en vastaisi toisen puheluun kuin pyydettäessä ja silloinkin pyytäisin odottamaan hetkisen. Kuinka moni vastaa edes puolison puhelimeen? Itse olen vastannut kolmen vuoden kumppanuuden aikana kerran hänen pyynnöstään.
Mä vastaan, jos ei nimenomaan ole semmonen soittaja, jolle en halua vastata. Mut on monesti sellainen, johon on syytä vastata. Mies jättää puhelimem milloin mihinkin ja kiikutan sitä hänelle.
Hän vastasi ennen mun puhelimeen, mutta kielsin sitten ehdottomasti, koska unohti toistuvasti kertoa, että joku oli soittanut. Huomasin sitten aikojen päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas nyt nousi siivoojan arvostus korkealle. Niin paljon on nyt siivoojien puolesta loukkaantujia.
Se taas kertoo millainen sinä olet, jos et loukkaantunut...
Ohis. Olen siistijä. En loukkaantunut mitenkään. Enkä tajua mistä tuossa pitäisi loukkaantua? Enemmän järkyttää täällä "loukaantujat". Tekoloukkaantujia.
Jos Haavisto olisi antanut siivoojan vastata puhelimeen niin täällä valitetttasiin siitä, että miksi Haavisto laittaa ikävät hommat kuten Putinin kanssa puhelimisen siivojalle, että eikö sen siivojan työ ole jo tarpeeksi raskasta ja nyt pitäisi siivojan vielä Putinia kestää.
Että voi ihmiset olla yksinkertaisia :D. Tai sitten ymmärretään tahallaan väärin.
Tosiaan, se on SIISTIJÄ, eikä siivooja.
Ja jos Putte ei haluaisi jutella mm. paskapönttöjä jynssäävän työn sankarin kanssa, voisi imeä parsaa tai lerssiä.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/reijotossavainen/159182-vu-mita-paskaa…
noh natossa nyt ollaan hyvä niin mutta noi muut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuskinpa se siivooja sen putinin kanssa pitkään keskustelisi kuitenkaan, vaikka osaisi venäjääkin, sillä Putin soittaisi sille presidentille joka sinne nyt sitten seuraavana Niinistön jälkeen tulee.
Niih.
Turhaan vouhkaat siinä.
Vastaisiko se siivooja johonkin linnan puhelimeen edes. Eiköhän siivojille linnassa ole opetettu ja annettu ohjeet, mitä heidän tehtäviinsä kuuluu. Heidän tehtäviinsä ei kuulu vastata linnan puhelimiin.
Kyse olikin Pekka Haaviston ylimielisestä asenteesta meitä siivoojia kohtaan.
Niin, eräällä siivoojatutulla on kuitenkin sama koulutus kuin Haavistolla. Molemmat ovat ylioppilaita.
Miksi siivooja vastaisi puhelimeen presidentinkansliassa? Eiköhän siellä ole tiukat säännöt miten toimitaan. Jos tuollainen tilanne tulisi, niin en minäkään antaisi sitten vastata. Muistatte varmaan miten noloihin tilanteisiin esim Trump joutui virkaan päästyään, kun osaamaton henkilökunta päästi ties mitä puheluita läpi.
Joko se Putler soitti sille siivoojalle?
vastaako kuoropoika Jeri siihen luuriin?
Kylläpä näitä mielipidevaikuttamisketjuja putkahtelee nyt kuin sieniä sateella. Taitaa Puttepossulla olla intressit vaikuttaa Suomen vaaleihin. Noh, onneksi olemme fiksumpia.
Tunnen siivoojia, jotka ovat todellisuudessa fiksumpia ja koulutetumpia kuin suurin osa firman väestä. Siivoojat pääsevät näkemään paikkoja, joihin monella muulla ei ole pääsyä. Varmaan olisi rohkeutta, kykyjä ja kielitaitoa vaihtaa muutama sananen Putininkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
vastaako kuoropoika Jeri siihen luuriin?
Ei taida imemiseltään ehtiä
Tottakai siivoojan pitää päästä puhelimaan puhumaan jos haluaa, ettei vaan tule paha mieli.
Siivoojia "arvostetaan" mutta samalla äidit oelottelevat kouluikäisiä tyttäriään. Jos et lue joudut siivoojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siivooja vastaisi puhelimeen presidentinkansliassa? Eiköhän siellä ole tiukat säännöt miten toimitaan. Jos tuollainen tilanne tulisi, niin en minäkään antaisi sitten vastata. Muistatte varmaan miten noloihin tilanteisiin esim Trump joutui virkaan päästyään, kun osaamaton henkilökunta päästi ties mitä puheluita läpi.
Trump itse oli kävelevä Nolo Tilanne ja on edelleen.
En ole tulossa valtiolle töihin enkä siivoojaksi.