Erikoisjoukot kausi 2 Official- nämä 15 kokelasta osallistuvat rankkaan leirin
Erikoisjoukot palaa näyttävästi Neloselle maaliskuussa. Nämä kasvot nähdään. Mukana aiemmin tv:stä tuttuja sekä tuoreempia kasvoja!
https://www.nelonen.fi/uutiset/suomen-tv-historian-rankin-kilpailu-alka…
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1585)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kausi oli huomattavasti parempi.
Millä perustein? Itse ajattelen että tää toinen kausi oli ainakin rankkuudessaan paljon parempi kuin eka kausi. Kilpailijakattauskin oli mielenkiintoinen ja monipuolinen, ja myös kouluttajat olivat entistä ankarampia rooleissaan kuin ykköskaudella!
Samaa mieltä! Minusta nuo kouluttajat ovat aivan mainioita. Matiasta on moni moittinut ja varmasti hänen esiintymisensä jakaa mielipiteitä, mutta mun mielestä just hänen persoonaansa sopii tuo "koviksen" rooli. Janne pääkouluttajana on aivan super!
Ja itse kilpailijat tietysti tekevät ohjelmasta sen mikä se on. Nyt oli hyvä porukka koossa ja vaikutti siltä, että heillä oli todella hyvä yhteishenki. Kovia tyyppejä!
Olen tykännyt tästä formaatista sen takia, kun tämä ei peru
Jokainen kouluttaja on omantyylinen, ja he yhdessä muodostavat ikään kuin veljeskunnan, joka on murtamaton. Heidän takia ohjelma on dynaaminen, ja kouluttajien viihdyttävät "backstage" kommentoinnit tuo lisää arvoa sarjaan.
Janne on vähän kuin nallekarhumainen isähahmo, jonka rennon jämäkkä rooli osuu JA uppoaa. Robin on siinä välimaastossa, mutta rauhallisuuden lisäksi on toki myös tosi tiukka. Jan on kova kivikasvo, joka erottuu kouluttajista edukseen. Matiaksesta taas on muodostunut tän kauden perusteella hyvin aggressiivinen kouluttaja, joka pystyy horjuttamaan itsevarmatkin kokelaat!
Mielenkiintoista nähdä ens tiistain Jälkipyykki jaksossa kokelaiden mietteitä, mutta myös kuulla kouluttajista enemmän, kun sinnekin suuntaan ilmeisesti on kysymyksiä tulossa!
Noora-älykkö taas vauhdissa:
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/5b30a1ea-648a-4723-a8db-0608a01ff5…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perustein? Itse ajattelen että tää toinen kausi oli ainakin rankkuudessaan paljon parempi kuin eka kausi. Kilpailijakattauskin oli mielenkiintoinen ja monipuolinen, ja myös kouluttajat olivat entistä ankarampia rooleissaan kuin ykköskaudella!
Ankarampia olivat kylläkin ekalla kaudella. Aika rankasti mollasivat ja "haukkuivat" vikoja ja hitaimpia juoksijoita. Tää porukka tiesi jo, mikä on homman nimi. Saivat enemmän lepsutella menemään. Susanna Koski sai roikkua siellä aivan liian kauan. Nyt sai jo vittuilla takaisin kouluttajalle ja muutenkin Rädyn selviytyminen aika kyseenalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankarampia olivat kylläkin ekalla kaudella. Aika rankasti mollasivat ja "haukkuivat" vikoja ja hitaimpia juoksijoita. Tää porukka tiesi jo, mikä on homman nimi. Saivat enemmän lepsutella menemään. Susanna Koski sai roikkua siellä aivan liian kauan. Nyt sai jo vittuilla takaisin kouluttajalle ja muutenkin Rädyn selviytyminen aika kyseenalaista.
Ehkäpä Rädyllä on joku VOIMAANNUTTAVA slogan tähänkin, esim. "julkisuudessa hinnalla millä hyvänsä"?
Minun silmiini kumpikaan kausi ei ole näyttänyt lepsuilulta. Aika kovaa touhua... unen ja ravinnon puute, rankat fyysiset harjoitteet ja henkinen paine. Olen normaalikuntoinen keskivertoliikkuja, enkä taatusti kestäisi tuolla leirillä vuorokautta pidempään.
Ja tällä palstalla pyörivät Noora Rädyn mollaajat voisivat jo siirtyä muualle. Jos ette kyseisen henkilön - tai kenen muun tahansa - persoonasta pidä, niin se on tasan teidän oma ongelmanne. Turha jankata täällä, ikävää luettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Minun silmiini kumpikaan kausi ei ole näyttänyt lepsuilulta. Aika kovaa touhua... unen ja ravinnon puute, rankat fyysiset harjoitteet ja henkinen paine. Olen normaalikuntoinen keskivertoliikkuja, enkä taatusti kestäisi tuolla leirillä vuorokautta pidempään.
Ja tällä palstalla pyörivät Noora Rädyn mollaajat voisivat jo siirtyä muualle. Jos ette kyseisen henkilön - tai kenen muun tahansa - persoonasta pidä, niin se on tasan teidän oma ongelmanne. Turha jankata täällä, ikävää luettavaa!
Just näin, ja itse uskon että molemmilta kausilta on jäänyt runsaasti materiaalia leikkauspöydälle, joka voi olla rankkaakin telemistä. Muistelisin että Harkimon likka on tainut jossain haastiksessa kertoa että oli reippaasti rankempaa kun televisiosta saattoi saada kuvan.
Voi siis olla esim. että ekalla kaudella on ollut myös raakoja "aamuharjoitteita", mutta joista suurin osa on jätetty pois. Tällä kaudella oli muutamaan otteeseen myös hienoa nähdä kuvaa automatkoilta. Niistä oikeasti näki kaikkien tsempit ja kannustukset esim. motivaatiomontun jälkeen. Kamerathan autoissa oli siis koko ajan, joten hyvä että edes muutamassa jaksossa oli kuitenkin matskua!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/47e91b30-c926-4f5c-bd81-88c688…
Lisää "mielenkiintoista" juttua!
Olisi tosiaan todella mielenkiintoista jos ensi kaudelle saataisiin tavisten rekry päälle. Kuten arvon pääkouluttaja Instagramissa vastasi tähän kysymykseen, niin varmasti olisi mielenkiintoisia tarinoita ja lähtöasetelmia ihan tavan kansalaisilla!
Mutta, Nelonen ja tuotanto tekevät loppupäässä päätöksen siitä keitä he haluavat mukaan. Kuitenkin tämän kauden aikana katsojaluvut niin telkkarissa kuin Ruudussa ovat olleet kanavan standardeihin nähden kohtalaisen hyvät, joten toivoa on vielä! Ainakin nyt kolmoskausi on turvattu, jos mikä!
Joo, muutakin voisi olla kuin näitä ö-luokan julkkiksia.
Ruudusta on nyt jo näkyvillä esimakusteluklippi tulevasta jälkipuinti-jaksosta. Ilmeisesti kuvattu jo alkutalven asettuessa, vaatteista ja kylmistä henkäyksistä päätellen. Tuon klipin perusteella tosi mukava ja rento jakso tulossa, eikä enää huutamista jos joku sitä inhoaa!
Vierailija kirjoitti:
Niin, no olihan tälläkin kaudella muutama ihan oikea julkkis, mutta somepersooniksi ja räppäreiksi aika paljon kyllä meni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no olihan tälläkin kaudella muutama ihan oikea julkkis, mutta somepersooniksi ja räppäreiksi aika paljon kyllä meni!
Kyllä, oikeaa ö-luokkaa.
Castingissahan pitää huomioida viihdearvon lisäksi myös se, että mukaan tulee tarpeeksi monta potentiaalista läpäisijää. Olis vähän tylsää, jos kaikki tippuisivat ennen vikoja jaksoja. Some-vaikuttajista on vissiin löytynyt hyväkuntoisia halukkaita enemmän kuin muista julkkisryhmistä. Sitäpaitsi meille, jotka eivät heitä ole seuranneet he ovat niitä taviksia, joita kaipaamme. En minä ainakaan ollut suurimmasta osasta osallistujia kuullutkaan = mielenkiintoisia taviksia.
Some-torvelot siis ovat kovia heilumaan salilla ja muutenkin liikkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Castingissahan pitää huomioida viihdearvon lisäksi myös se, että mukaan tulee tarpeeksi monta potentiaalista läpäisijää. Olis vähän tylsää, jos kaikki tippuisivat ennen vikoja jaksoja. Some-vaikuttajista on vissiin löytynyt hyväkuntoisia halukkaita enemmän kuin muista julkkisryhmistä. Sitäpaitsi meille, jotka eivät heitä ole seuranneet he ovat niitä taviksia, joita kaipaamme. En minä ainakaan ollut suurimmasta osasta osallistujia kuullutkaan = mielenkiintoisia taviksia.
Tämänkaltaisissa ohjelmissa pärjää yleensä parhaiten nuoremmat ihmiset, jotka ovat sekä fyysisesti loistavasaa kondiksessa, että päistään ihan hiton kovia. Joku esim. Sami Garam ei olisi millään päässyt leiriä läpi, sillä fyysisesti pahimmat harjoitteet olisivat vasta hänelle olleet edessä!
Sen takia tavikset olis tähän parhaita, koska ihan sama keitä sieltä sit tulee, kun ei ketään entuudestaan tiedä. Voi olla että nuoremmat pääsee silloinkin läpi, mutta eipähän ainakaan sellaiset joilla on 100.000+ tilaajaa instassa tai tiktokissa!
Mukava jakso tämä jälkipuinti. Positiivinen ilmapiiri ja kouluttajatkin hymyilee 👍
Mulle tulee vähän eroahdistus kun tää on ohi.
No sitä minäkin. Jenkeissä on tapana tehdä kaikki niin isosti, ja draamaa pitää muka olla koko ajan. Niiden kaikki "realityt" on mun mielestä kaukana käsitteen alkuperäisestä tarkoituksesta. Jos mä katson jotain ulkomaalaista formaattia niin se on varmuudella joko pohjoismainen tai britti. Toki jenkkien Amazing Race formaattina on yksi niistä harvoista poikkeuksista!
Onneks britit keksi tän eka.. 😏