Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisjoukot kausi 2 Official- nämä 15 kokelasta osallistuvat rankkaan leirin

Vierailija
30.01.2024 |

Erikoisjoukot palaa näyttävästi Neloselle maaliskuussa. Nämä kasvot nähdään. Mukana aiemmin tv:stä tuttuja sekä tuoreempia kasvoja!

https://www.nelonen.fi/uutiset/suomen-tv-historian-rankin-kilpailu-alka…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1585)

Vierailija
761/1585 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kakkoskausi on aivan huikean hyvä. Veikkaan, että tästä suoriutuvat loppuun asti Aleksi, Oona ja Vertti. Vertti tosin varauksella, koska hän on melko isokokoinen jässikkä, jonka lihakset saattaa hiilarivajeella tuumata, että eipä jatketakaan. Helmerilläkin mahdollisuudet päästä loppuun saakka, mutta saa nähdä.

Mutta ketä haluaisitte nähdä mukana ensi kaudella? Olisi huikeaa, jos Aki Manninen osallistuisi. Olisi kiinnostavaa nähdä, kestäisikö hänen luonto olla kouluttajien piiskan alla. ;) Myös mm. Vilma Murto, Teemu Pukki, Janni Hussi ja Eva Wahlström olisi kiinnostavia osallistujia. Huomaan, että on kiinnostavinta seurata kovakuntoisimpien kamppailua kuin näitä, jotka nuupahtaa heti alkuunsa.

Olisi myös kiva nähdä ei-urheilijoita, sellaisia julkkiksia, jotka onkin yllättävän kovassa kunnossa. Tykkään eniten sellaisista yllättäjistä, kuten vaikka juuri Amanda Harkimo. 

Iivo olisi hauska nähdä täällä, mutta jotenkin veikkaan ettei pää kestäisi ja kilahtaisi täysin 🙈

Riitta-Liisa Roponen voisi olla kova?

Elastinen voisi olla mielenkiintoinen. Tai miten olisi Archie Cruz. :D Archien ego ei kyllä kestäisi. Mutta Anna Abreu, Käärijä tai Vesala voisi myös olla kiinnostavia. 

Vierailija
762/1585 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellu pääsi vilauttamaan luonnettaan. Ja sitten tämä "suorapuheisuus" (=ilkeys) perustellaan jollain porilaisuudella. Huoh.

Eikä muuten ole eka kerta kun olen kuullut porilaisen selostavan että oon mulkku mutku en voi sille mitään kun oon Porista. 

Hänen "ilkeytensä" tässä jaksossa oli se, että hän tokaisi jotain rinteen yläosassa jumittavalle kilpailijalle kun yritti päästä tämän ohi. Epäilen, että itse kutakin v*tuttaisi jos häviäisi tuollaisen äärimmäisen rasittavan kisan siksi että joku joka on muutenkin hankaloittanut muiden kisaa ja saanut kouluttajilta jatkuvaa palautetta aiheesta jää eteen hidastelemaan :D Juontajakin totesi että Elina hävisi tuon jumittajan takia, ois muuten ollut ensimmäinen ylhäällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellu pääsi vilauttamaan luonnettaan. Ja sitten tämä "suorapuheisuus" (=ilkeys) perustellaan jollain porilaisuudella. Huoh.

Eikä muuten ole eka kerta kun olen kuullut porilaisen selostavan että oon mulkku mutku en voi sille mitään kun oon Porista. 

Hänen "ilkeytensä" tässä jaksossa oli se, että hän tokaisi jotain rinteen yläosassa jumittavalle kilpailijalle kun yritti päästä tämän ohi. Epäilen, että itse kutakin v*tuttaisi jos häviäisi tuollaisen äärimmäisen rasittavan kisan siksi että joku joka on muutenkin hankaloittanut muiden kisaa ja saanut kouluttajilta jatkuvaa palautetta aiheesta jää eteen hidastelemaan :D Juontajakin totesi että Elina hävisi tuon jumittajan takia, ois muuten ollut ensimmäinen ylhäällä.

No mutta, eihän sellainen ihminen vaan ymmärrä, joka on itse notkunut aina mukavuusalueella. On helppo arvostella muiden luonnetta.

Tuollaisen ihmisen kannattaa kääntää asia niin, että uusi hypermarket tarjoaa kakkua sadalle ekalle ja joku jumittaa edessä niin, että itse menettää sen viimeisen kakkupalan. Josko sillä pääsisi vähän tunnelmaan...

Vierailija
764/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmerin pisteet on romahtaneet täysin tän myötä. Minkälainen mies repii naista alas rinteessä kun ei muuten pärjää sille naiselle. 

Ikävän fiiliksen antoi myös veneenkanto -tehtävä, josta Helmeri sai noottia, kun antoi heikompien tehdä raskaamman työn ja kantoi itse veneen kevyintä laitta. Tai olisiko Helmerillä jäänyt edeltävistä formaateista päälle tällainen kepulipeli. Juurikin Selviytyjät ym, missä on keskeistä juonitella ja pelata itsensä huipulle. Mene ja tiedä. Todella itsekästä kuitenkin tällaisessa formaatissa, ja tositilanteessa pelastaisi varmaan vain oman persheensä.

Joo, ei oikein vakuuta erikoistyyppinä sellainen, joka laittaa muut tiukemmalle, jotta itse voi vähän hengitellä leppoisammin ja repii vielä rinnallakulkijoita alas rinteiltä.

Itse pelkäisin tuollaisen ihmisen läheisyydessä.

Vierailija
765/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmerin pisteet on romahtaneet täysin tän myötä. Minkälainen mies repii naista alas rinteessä kun ei muuten pärjää sille naiselle. 

Ikävän fiiliksen antoi myös veneenkanto -tehtävä, josta Helmeri sai noottia, kun antoi heikompien tehdä raskaamman työn ja kantoi itse veneen kevyintä laitta. Tai olisiko Helmerillä jäänyt edeltävistä formaateista päälle tällainen kepulipeli. Juurikin Selviytyjät ym, missä on keskeistä juonitella ja pelata itsensä huipulle. Mene ja tiedä. Todella itsekästä kuitenkin tällaisessa formaatissa, ja tositilanteessa pelastaisi varmaan vain oman persheensä.

Joo, ei oikein vakuuta erikoistyyppinä sellainen, joka laittaa muut tiukemmalle, jotta itse voi vähän hengitellä leppoisammin ja repii vielä rinnallakulkijoita alas rinteiltä.

Itse pelkäisin tuollaisen ihmisen läheisyydessä.

Tositilanteessa tuollainen käytös ei herättäisi luottamusta. En silti tuomitsisi koko persoonaa, vaikka tuollainen käytös herättääkin nyt vihan tunnetta. Uskon, että Helmeri voisi hyvinkin oppia mokistaan, ja Erikoisjoukot on mielestäni oikea paikka Helmerille saada suoraa palautetta. Jospa kantaisi opit mukanaan myös muuhun elämään. Itsekkyydellä kun ei pärjää pitkälle missään.

Vierailija
766/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kakkoskausi on aivan huikean hyvä. Veikkaan, että tästä suoriutuvat loppuun asti Aleksi, Oona ja Vertti. Vertti tosin varauksella, koska hän on melko isokokoinen jässikkä, jonka lihakset saattaa hiilarivajeella tuumata, että eipä jatketakaan. Helmerilläkin mahdollisuudet päästä loppuun saakka, mutta saa nähdä.

Mutta ketä haluaisitte nähdä mukana ensi kaudella? Olisi huikeaa, jos Aki Manninen osallistuisi. Olisi kiinnostavaa nähdä, kestäisikö hänen luonto olla kouluttajien piiskan alla. ;) Myös mm. Vilma Murto, Teemu Pukki, Janni Hussi ja Eva Wahlström olisi kiinnostavia osallistujia. Huomaan, että on kiinnostavinta seurata kovakuntoisimpien kamppailua kuin näitä, jotka nuupahtaa heti alkuunsa.

Tässä on jollain tasolla sitä samaa viehätystä kuin mitä on urheilunkin seuraamisessa. Tietää, että ne urheilijat ovat kestäviä ja kykeneviä venyttämään omia rajojaan. Sen seuraaminen, kun joku tekee jotain isosti intohimolla, mikä sytyttää katsojankin.

Olen samaa mieltä kolmikosta Oona, Aleksi, Vertti. Siinä on tämän 2. kauden kovimmat kamppailijat. Helmerillä on ontuva ajatuksenjuoksu, minkä on saanut huomata jo aiemmissa jaksoissa, että tekee helppoja ja räikeitäkin virheitä rasituksen alaisena.

Vierailija
767/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 jaksoa nähtynä, niin täytyy nostaa Susanna Koskelle hattua. Siellä vaan pienikokoinen nainen sinnittelee mukana naama peruslukemilla, eikä myöskään vingu ja valita. 

On ollut pahasti purjeissa, koska on ollut fyysisesti porukan yksi heikkokuntoisimmista koko kauden ajan, mutta sinnikkyytensä on yllättänyt itsenikin. Samanlaisia fiiliksiä herätti viime kauden Amanda.

Vierailija
768/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson tv:n tahdissa ja olipas kiva, kun Aleksi pääsi enemmän ääneen! Oli aivan erilainen kuva miehestä aiemmin, kun ei ollut juuri jutellut, mutta ihan huipputyyppihän kaveri tuntuu olevan. Onneksi, olisi harmittanut, jos noin kova kilpailija olisi täysi dickhead. 

Joo Aleksi on tosi symppis. Kertoi jo BB:ssä äidin olevan paras kaveri ja todella tärkeä. Itselle tuo olisi ehkä vähän turn-off koska kyllä se napanuora pitää jossain vaiheessa katkaista. Mutta sitten taas toisaalta jos ovat siskonsa ja äitinsä kanssa eläneet kolmistaan niin ymmärtäähän tuon.

Ruutu+ -jakso oli kyllä helkkarin kova ja onneksi Mari tiputettiin. Eihän hukkuva voi tällaisessa formaatissa yrittää upottaa muita.

Vierailija
769/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kausi oli parempi. En oo paljoa jaksanut tätä katsella. 1 kausi oli myöskin rankempi.

Vierailija
770/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. kausi oli parempi. En oo paljoa jaksanut tätä katsella. 1 kausi oli myöskin rankempi.

Ei kyllä ollut rankempi, jonka näki myös paljon vähäisemmässä luovutusten määrässä.

Vierailija
771/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. kausihan oli vasta lämmittelyä. :)

Vierailija
772/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan höpöhöpö puhetta, että eka kausi rankempi. Tämä jo selkeesti lähempänä todellisuutta. Ensimmäinen kausi läpsyttelyä tähän verrattuna. 

Vierailija
773/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni oli kovin epäreilua, että kaikkensa yrittänyt, vaikkakin heikoin, heitettiin ulos ja rottailija sai jäädä. Mutta käsikirjoitus määrää...

Vierailija
774/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä katson tv:n tahdissa ja olipas kiva, kun Aleksi pääsi enemmän ääneen! Oli aivan erilainen kuva miehestä aiemmin, kun ei ollut juuri jutellut, mutta ihan huipputyyppihän kaveri tuntuu olevan. Onneksi, olisi harmittanut, jos noin kova kilpailija olisi täysi dickhead. 

Joo, täälläkin ketjun alussa hänet teilattiin itsekkääksi idiootiksi. Kaikki erinomaisiksi ihmistuntijoiksi identifioituvat olivat 100% varmoja minkälainen ihminen hän on.

En ota kantaa hänen luonteeseen, mutta hän on ollut bb:ssä joten moni tuntee sitä kautta. 

Ok, en tiennyt tuota. Itselle ihan uusi tuttavuus. Nimen olen joskus vuosina sitten nähnyt yleisurheilutouhuissa.

Vierailija
775/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni oli kovin epäreilua, että kaikkensa yrittänyt, vaikkakin heikoin, heitettiin ulos ja rottailija sai jäädä. Mutta käsikirjoitus määrää...

Oli tosiaan vääryys, että totaalinen heittopussi, joka vieläpä hidastaa muita pyytämällä koko ajan apua, laitetaan lopulta ulos.

Jos käsikirjoitus määrää, miksi tuo "rottailu" oli sitten jätetty ohjelmaan, kun kuvamateriaalia on kuvattu vaikka kuinka paljon? Sitä paitsi eihän siellä edes ollut mitään rottailijoita eikä heikoimpia, kun kerran "käsikirjoitus määrää", vai mitä?

Se rottailija oli muuten ymmärtänyt tehtävänannon väärin: tuollaisia "kukkulan kuningas"-tehtäviä on tosiaan armeijassa...

Vierailija
776/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota Susannaa ei ole pistetty pihalle, vaikka kunto ei selvästi kestä? Hidastaa koko porukkaa? Punneruksia tekee perse ylhäällä. Siinä konttaustehtävässäkin oli hitain. Samoin sössi siinä johtajuustehtävässä. Anni ja Petra tajusi lähteä. Tämä ei tajua.  Vtuttaa kattoa.

Vierailija
777/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, täälläkin ketjun alussa hänet teilattiin itsekkääksi idiootiksi. Kaikki erinomaisiksi ihmistuntijoiksi identifioituvat olivat 100% varmoja minkälainen ihminen hän on.

En ota kantaa hänen luonteeseen, mutta hän on ollut bb:ssä joten moni tuntee sitä kautta. 

Ok, en tiennyt tuota. Itselle ihan uusi tuttavuus. Nimen olen joskus vuosina sitten nähnyt yleisurheilutouhuissa.

Oli joo Bb.ssä ja ihan sairaasti roikkui Miiassa kokoajan. 

Vierailija
778/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sarjasta, mutta kouluttajien (toki käsikirjoitettu) ilkeys menee paikoillen liiallisuuksiin. Juu, jonkinlainen tylyys tekee katsomisesta mielenkiintoisempaa, mutta esim luovuttaneen kokelaan tylyttäminen (monella loukkaantuminen tai ei vaan fysiikka yksinkertaisesti riitä) on kyllä aivan tarpeetonta.

Ja varmaan noita heikoimpia, mutta yritteliäitä pidetään mukana ihan katsojien takia. Kiinnostavampaa katsoa, kun mukana on erilaista porukkaa, eikä että ekan päivän jälkeen on jäljellä vain huippu-urheilijat

Vierailija
779/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovakuntoisia on toki mielenkiintoista seurata. Mutta ei kai kukaan silti voi väittää, että Amanda Harkimo viime kaudella olisi ollut seinäruusu? Tällä kaudella olen ihastellut Oona Tolppasta ja myös tätä nyrkkeilijänaista. Molemmilla aivan erinomainen kunto ja todella kova asenne. Susanna Koski on kohtuullisen kovaluonteinen myös, mutta ei anna samalla lailla kaikkeaan kuten antoi Harkimo.

Vierailija
780/1585 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän sarjasta, mutta kouluttajien (toki käsikirjoitettu) ilkeys menee paikoillen liiallisuuksiin. Juu, jonkinlainen tylyys tekee katsomisesta mielenkiintoisempaa, mutta esim luovuttaneen kokelaan tylyttäminen (monella loukkaantuminen tai ei vaan fysiikka yksinkertaisesti riitä) on kyllä aivan tarpeetonta.

Ja varmaan noita heikoimpia, mutta yritteliäitä pidetään mukana ihan katsojien takia. Kiinnostavampaa katsoa, kun mukana on erilaista porukkaa, eikä että ekan päivän jälkeen on jäljellä vain huippu-urheilijat

Tässä mennään erikoisjoukkojen valmennusperiaatteilla. Tottakai kouluttajien tulee olla jämptejä. Ei he mene henkilökohtaisuuksiin ja lyttää ketään persoonana, he kritisoivat suoritusta ja käytöstä, ja buustaavat sitä kautta parempiin suorituksiin. Sotilaskoulutuksissa on kyseessä ihmisen henki, josta sotilaat ovat vastuussa. Ei siinä ole sijaa hempeilylle.