Erikoisjoukot kausi 2 Official- nämä 15 kokelasta osallistuvat rankkaan leirin
Erikoisjoukot palaa näyttävästi Neloselle maaliskuussa. Nämä kasvot nähdään. Mukana aiemmin tv:stä tuttuja sekä tuoreempia kasvoja!
https://www.nelonen.fi/uutiset/suomen-tv-historian-rankin-kilpailu-alka…
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1585)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas suurin osa on niin nähtyjä naamoja kuin olla voi. Ihan kuin katsoisi saman ohjelman kolmannen tai neljännen kerran. Ei kiitos.
Tää on kuule ihan erilainen ohjelma kun mikään muu suomalainen reality. Paljon rankempi ja jännempi!
Siinä onkin sohvaperunoille haastetta ja jännitystä kerrakseen!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää Aleksi on ehdottomasti parasta antia! Kova kuntoinen ja pää toimii hyvin. Skarppi, hyväsydäminen, avulias, super sotilas ainesta. Eikä valita mistään kun tottunut treenaamaan. Sm mitalisti 10 ottelussa.
Tylsä hahmo jo parin ekan jakson jälkeen. Jos kaikki ois kuten Allu niin eipä tässä olis edes mitään katsottavaa. Fysiikka kestää, mutta kestääkö pää? Hyväsydämisyyttä ja avuliaisuuttaan ei ainakaan tämän ohjelman puitteissa ole vielä nähty.
Olen taas eri mieltä muiden mammojen kanssa: pidän eniten Jan Knuttista. Hän vaikuttaa siltä, että menee aina sääntöjen mukaan eikä siedä pelleilyä, eli minun on helppo samaistua häneen. Muista kouluttajista tulee se fiilis, että ovat vähän flirttejäkin, mutta Jan ei flirttaile kenellekään. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen taas eri mieltä muiden mammojen kanssa: pidän eniten Jan Knuttista. Hän vaikuttaa siltä, että menee aina sääntöjen mukaan eikä siedä pelleilyä, eli minun on helppo samaistua häneen. Muista kouluttajista tulee se fiilis, että ovat vähän flirttejäkin, mutta Jan ei flirttaile kenellekään. :D
Onko täällä muut mammat kertoneet erityisiä suosikkeja kouluttajista? En oo huomannutkaan. Mulle ainakin nuo kaikki neljä on ihan samaa massaa, ei ole muodostunut suosikkia, jokaisella oma tyylinsä hoitaa kouluttajan pestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muut mammat kertoneet erityisiä suosikkeja kouluttajista? En oo huomannutkaan. Mulle ainakin nuo kaikki neljä on ihan samaa massaa, ei ole muodostunut suosikkia, jokaisella oma tyylinsä hoitaa kouluttajan pestiä.
Olen samaa mieltä kanssasi, on toisaalta hyvä että kouluttajat ovat persoonina hyvin erilaisia. Toinen enemmän käskyttää ja mesoaa, kun toinen taas suhtautuu hiukan rauhallisemmin kokelaihin.
Olen bongannut, että esimerkiksi kouluttaja Matias on varmaan rauhallisin ja tyynin kouluttaja. Sellainen joka antaa selkeällä äänellä käskyjä ja haluaa varmistaa että häntä kuunnellaan. Robin taas esimerkiksi on paljon "hiljaisempi", mutta hänen käskynsä taas ovat terävämpiä ja lyhyempiä. Jan, kuten todettu on ehkä kovin kivikasvo jos heistä voisi sellaisen nimetä. Pääkouluttajana toimiva Lehtosen Janne taas on kovin tyyni ja rauhallinen, mutta ei hänkään epäonnistumisia toki siedä, tai sitten tulee kovaa kieltä suusta!
No joo, kuitenkin loistavia kouluttajia kaikki omilla tavoillaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua että yks (hyväkuntoinen) kantoi hiekkasäkkiä peränpitäjien seurassa lähes koko matkan ja hyväkuntoiset juoksivat edellä omia aikojaan ja saivat kehut. Tästä sitten kait opiksi: älä ota ylimääräistä kantaaksesi.
Tämä kyllä pisti silmään, että se hyväkuntoinen Aleksi juoksi kouluttajan perässä koko ajan eikä tehnyt elettäkään että olisi ottanut ylimääräistä kantoon. Vai ottiko loppupuolella? Vertti sen sijaan kantoi koko ajan, hänellä ei ole yhtä hyvä juoksukunto, mutta on vahva kyllä. Saa nähdä miten toi juttu kehittyy jaksojen edetessä, varmasti ryhmähenkeä lisää tai syö se, miten tämän kaltaisissa tilanteissa toimitaan. Onko vapaamatkustajia, jotka katsovat etteivät tuollaiset hommat he
Huonolainaus, mutten jaksanut etsiä tekstiä, jota lähdin kommentoimaan..
Itse pistin merkille, että Aleksi on koko ajan operaattorin kannoilla kiinni. Ajattelin, että nuorimies tekee omaa suoritustaan, eikä edes näe (ymmärrä) mitä loppu päässä tapahtuu, kun hyvässä kondiksessa pysyy tahdissa mukana. Ei mun mielestä häntä voi mistään syyttää. Tekee annettua tehtävää. Lisäksi vielä yksilökilpailija, eihän heidän tarvitse ottaa muita huomioon. On opittu tsemppaamaan, mutta oma kisa paras kisa. :)
Vertti puolestaan on vanhempi ja empaattinen palomies. Hän osaa odottaakin jo, ettei kaikilla ole samat eväät ja ehkä jää vähän vatuloimaankin auttaakseen. Sillään ei suorita annettua tehtävää, kun jelppii muita.
Mun mielestä kummallakin hyvä juttu menossa.
Katotaan sarjan jatkuessa, että alkaako Aleksi näkemään tilanteita laajemmin. Tiiminähän he joutuu tekemään loppua kohden enemmän, jos mennään ykköskauden jalanjälkiä. Mielenkiitoista kasvua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua että yks (hyväkuntoinen) kantoi hiekkasäkkiä peränpitäjien seurassa lähes koko matkan ja hyväkuntoiset juoksivat edellä omia aikojaan ja saivat kehut. Tästä sitten kait opiksi: älä ota ylimääräistä kantaaksesi.
Tämä kyllä pisti silmään, että se hyväkuntoinen Aleksi juoksi kouluttajan perässä koko ajan eikä tehnyt elettäkään että olisi ottanut ylimääräistä kantoon. Vai ottiko loppupuolella? Vertti sen sijaan kantoi koko ajan, hänellä ei ole yhtä hyvä juoksukunto, mutta on vahva kyllä. Saa nähdä miten toi juttu kehittyy jaksojen edetessä, varmasti ryhmähenkeä lisää tai syö se, miten tämän kaltaisissa tilanteissa toimitaan.
Jos on kärjessä, niin mistä hitosta hän tietää, että siellä takana joku ei jaksa? Pitäisikö hyväkuntoisimman aina uhrautua joksikin työjuhdaksi muille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi, on toisaalta hyvä että kouluttajat ovat persoonina hyvin erilaisia. Toinen enemmän käskyttää ja mesoaa, kun toinen taas suhtautuu hiukan rauhallisemmin kokelaihin.
Olen bongannut, että esimerkiksi kouluttaja Matias on varmaan rauhallisin ja tyyni
Kouluttajilla on eri osa-alueet, joissa sitten pääsevät enemmän ääneen. Itse otti silmään, kun Matias kengällä tuosta vaan tallo lanteille, kun ryömintä tehtävässä lantio nousi liikaa. eli siis konttasivat. Siitä vaan iso mies talloo kalossilla. Törkeetä. Ihan varma, että sille rugby mimmille jäi "kengän kuva persiiseen", kun vähän vielä horjahti päällekin.
Loppu jakso menikin mulkoillessa Matiasta. ;)
Erikoisukot vääntää paskaa.......................
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyllä pisti silmään, että se hyväkuntoinen Aleksi juoksi kouluttajan perässä koko ajan eikä tehnyt elettäkään että olisi ottanut ylimääräistä kantoon. Vai ottiko loppupuolella? Vertti sen sijaan kantoi koko ajan, hänellä ei ole yhtä hyvä juoksukunto, mutta on vahva kyllä. Saa nähdä miten toi juttu kehittyy jaksojen edetessä, varmasti ryhmähenkeä lisää tai syö
Totta kai kärjessäkin pitäisi tietää että häntäpäässä on ylimääräinen hiekkasäkki yhteisesti kuljetettavana. Luulis että nimenomaan sen kärjen kannattaisi se ottaa kantoon, jotta pääsevät ryhmänä etenemään. Aleksi kantoi sitä hetken, kunnes taas riensi omille teilleen. Ja otti vielä kouluttajankin kiinni ennen määränpäätä.
Milloin tämä tulee neloselta?????
Vierailija kirjoitti:
tiistaisin 21.00, eka jakso tuli jo viime viikolla!
Vierailija kirjoitti:
Huomenna siis kauden toinen jakso eikä malttaisi odottaa! Koukutuin sarjaan jo ekalla kaudella heti alkutunnarista lähtien - tässä vain on sitä jotain 🤩 Ps. Ruudusta näkee ilmaiseksi tv:stä tulleet jaksot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyllä pisti silmään, että se hyväkuntoinen Aleksi juoksi kouluttajan perässä koko ajan eikä tehnyt elettäkään että olisi ottanut ylimääräistä kantoon. Vai ottiko loppupuolella? Vertti sen sijaan kantoi koko ajan, hänellä ei ole yhtä hyvä juoksukunto, mutta on vahva kyllä. Saa nähdä miten toi juttu kehittyy jaksojen edetessä, varmasti ryhmähenkeä lisää tai syö
Kyllä ryhmän kanssa toimiessa täytyy tietää, missä ryhmän jäsenet menevät. Erikoisjoukoissa on kyse ryhmänä toimimisesta, joten kaikkien pitää selviytyä eteenpäin ja maaliin - ei vain "kovakuntoisimman". Tulee vielä tehtäviä, joissa testataan ryhmähengen toimivuutta eikä silloin yksilöinä pitkälle pötkitä. Se ensimmäinen jakso, Vertin ylimääräisestä säkistä isoimman kantovastuun ottaminen, oli juurikin sitä ryhmän eteen toimimista. Hieno suoritus heti alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, mutta pidän näistä kouluttajista! Mukavasti erilaisia yksilöitä, vaikka saman mankelin käyneet läpi operaattoriurallaan. Hyviä esiintyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetystä herätti Annin ruikutus vedessä. Olin virheellisesti luullut häntä oikeasti sisukkaaksi sekä psyykkisesti että fyysisesti. Annin käytös siis todellinen pettymys.
Ohjelmaformaatti on loistava kimmoke pullamössö-sohvaperunoille aloittaa tehdä jotain fyysisen kuntonsa eteen. Samoin henkisen kantin ja sisun kasvattaminen on näinä päivinä tosi tärkeää. Tarvittaessa on pystyttävä sissimäiseen luonteenlaatuun, jos haluaa elämässä selviytyä.
Eka jakso todella jännittävä. Tätä kautta on mielenkiintoista seurata.
Vähän vaikutti siltä kuin siinä Annin ruikutuksessa olisi ollut taustalla ehkä jokin huono uimataito, ettei halunnut sitä näyttää kun suoriutui kuitenkin siitä köysiradasta ihan asenteella, tai taktinen voimien säästely ettei sulaisi heti ekana päivänä... Mielestäni hänellä ei ollut missään vaiheessa kunnollista hätää, vaan kyse oli jostakin muusta temppuilusta. Ehkä koittikin selvittää, miten kauan kestää alisuorittaa?
Ei tullut yllärinä uusimman jakson putoajat. Toiselle ois kannattanut tarjota aamupalaksi sipsiä ja dippiä niin tiedä vaikka sieltä ois vielä vähän sisua löytynyt.
Kiintiösomali tippui ensimmäisessä jaksossa.
Kova uho oli tuttuun tapaan, mutta täysi lapanen ja mammanpoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kärjessä, niin mistä hitosta hän tietää, että siellä takana joku ei jaksa? Pitäisikö hyväkuntoisimman aina uhrautua joksikin työjuhdaksi muille?
Ihmisillä on silmät päässään ja niitä kannattaa käyttääkin. Armeijassa just tuli palautetta jos et ryhmän/joukkueen johtajana tai kärjessä katsonut että loppupääkin pysyy mukana tai että kaikki ryhmän/joukkueen kamat on sellaisen kannettavana joka saa ne kannettua perille asti.
Jotkut tuon osaa, toiset ei.
Kyllä tää Aleksi on ehdottomasti parasta antia! Kova kuntoinen ja pää toimii hyvin. Skarppi, hyväsydäminen, avulias, super sotilas ainesta. Eikä valita mistään kun tottunut treenaamaan. Sm mitalisti 10 ottelussa.