Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi kestää palaverit?

Vierailija
29.01.2024 |

Olen työpaikassa, missä on useita palavereita viikottain. Yksi palaveri voi kestää kaksikin tuntia ilman mitään taukoa välissä. Tykkään muuten työstäni, mutta sietokyky noita palavereja ja jatkuvia koulutuksia kohtaan olematon. Miten siis kestää nämä palaverit kunnialla läpi? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin teillä tehdään ne varsinaiset työt?

Vierailija
2/5 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikassani sama juttu. Toisilla on kolmesta neljään palaveria päivässä ja niitä muita töitä tehdään sitten illalla. Minun ei onneksi tarvitse osallistua kaikkiin, ja olenkin määräaikaisena, joten kohta loppuu palaverointi. Harmi kyllä niin myös palkan maksu. 

Yllätti näin muutaman vuoden tauon jälkeen palata työelämään, yhtäkkiä kaikki etätyöskentelee ja palveroi jatkuvasti. 🤔 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt tehdään tietenkin siinä palavereiden välissä. Tai palaverimattomana päivänä putkeen aamusta iltaan.

Ap

Vierailija
4/5 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan nauttii palavereista. Saa päivän kulumaan kivasti kun täyttää kalenterin kaikenlaisilla palavereilla. Varsinkin jos ei ole muita töitä.

Vierailija
5/5 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaveri saa kestää maksimissaan tunnin. Ellei siihen mennessä ole päätöksiä saatu aikaan, niitä ei ole valmisteltu kunnolla. Kaikki muu on tyhjäkäyntiä, joka kasvattaa kustannuksia. Palaveriin ei mennä viihtymään ja seurustelemaan työajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi