Onko mitään soveliasta tapaa jolla voisin saada naisen pitämään enemmän itsestäni?
Eli kävimme normaalisti treffeillä, jotka menivät hyvin, mutta jälestä päin nainen ilmoitti, ettei ole sen enempää kiinnostunut. Nainen ei suostunut uusille treffeille, mutta kun olen nyt nähnyt enemmän vaivaa suostuttelussa, tapaamme uudelleen. Mitä pitäisi tehdä, jotta naisen mieli muuttuu?Treffit on sovittu tietysti kahvilaan, jossa en voi ohjata keskustelua haluamallani tavalla.
Kommentit (11)
Eikö kannattaisi ennemmin käyttää aikaa löytääksesi kumppanin joka oikeasti on kiinnostunut juuri sinusta?
Jäi vaivaamaan tuo: "Treffit on sovittu tietysti kahvilaan, jossa en voi ohjata keskustelua haluamallani tavalla." Mitä tarkoitat keskustelun ohjaamisella?
Ihan turha yrittää muuttaa mieltä. Jossei kiinnosta niin ei kiinnosta. Kemia puuttuu eikä sitä voi tuulesta temmata vaikka miten manipuloit ja "ohjaat keskustelua".
Missä ympäristössä voisit "ohjata keskustelua haluamallasi tavalla"?
Ole rikkaampi, pidempi ja komeampi.
Minut melkein pakotettiin parisuhteeseen ja nyt olemme olleet neljä vuotta yhdessä. Kovia riitoja tulee eikä mies suostu ymmärtämään ettemme sovi yhteen. Kaikesta huolimatta olen kiintynyt mieheen ja pysynyt uskollisena. Toivottavasti myös hän. Kyseessä suomalainen mies eikä ulkomaalainen. Mies vain on hyvin epävarma ja pakkomielteinen.
Ellei syynä ole esimerkiksi päihdeongelmaa, jonka voi hoitaa pois sinuakin hyödyttävällä tavalla, et oikein. Pitkällä tähtäimellä ei kannata esittää muuta kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Minut melkein pakotettiin parisuhteeseen ja nyt olemme olleet neljä vuotta yhdessä. Kovia riitoja tulee eikä mies suostu ymmärtämään ettemme sovi yhteen. Kaikesta huolimatta olen kiintynyt mieheen ja pysynyt uskollisena. Toivottavasti myös hän. Kyseessä suomalainen mies eikä ulkomaalainen. Mies vain on hyvin epävarma ja pakkomielteinen.
Karseaa. Et sinäkään terveeltä vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Ole rikkaampi, pidempi ja komeampi.
Mutta sittenhän se nainen tykkäisi rikkaudestasi, pituudestasi ja komeudestasi. Ei siitä kuka olet. Joten huono neuvo.
Teeskentelyllä ja falskiudella ei mitään pitempiaikaista saavuteta.
Menemällä terapiaan, jos olet palstan jankkaaja, joka käyttää kirjoituksissaan usein tuota soveliasta-sanaa.
Lisäksi hyväksymällä en tosiseikan, että naiset ovat kanssasi tasaveroisia ihmisiä, joilla on vapaa tahto pitää kenestä, mitä itse haluavat. Nyt suhtaudut naiseen objektina, jota yrität manipoloida ja painostaa sinun tahtoosi.