Ketä sinä, jonka suosikki ei päässyt jatkoon, aiot äänestää toisella kierroksella?
Ketä äänestit ekalla ja saako toisella kierroksella Stubb vai Haavisto äänesi?
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain positiivista pitää löytää siitä, että persujen äänestäjissä on paljon nuoria, niin se saattaa sataa Haaviston laariin. Nuoret ovat usein ennakkoluulottomia koskien varsinkin seksuaalista suuntautumista, ja he eivät myös välttämättä osaa arvostaa Stubbin kaltaisia "liukas playboy" -tyyppisiä hahmoja, jotka vielä kaiken hyväksi ovat ylimielisiä ja jopa ilkeitä ja hävyttömiä kuten Stubb usein on.
Okei, kiitos tiedosta vanhus. Oon 18 enkä hyväksy homoseksuaalisuutta. Ja äänestän Stubbia.
Sinä olet typerä trolli, nuorta et oo nähnykään. Terv. yp.
Sinä oot typerä jos luulet että 18-20-vuotiaat miehet suhtautus jotenki innolla pyllynreiän venyttelijöihin.
Sitähän ovat itsekin. Aina kakkosta kinuamassa.
Vierailija kirjoitti:
"Kysymys : Suomessa on liian helppoa elää yhteiskunnan tukien varassa.
Jussi Halla-ahon vastaus:
Täysin samaa mieltä.
Sosiaaliturva-asiakkaiden suuri määrä kuormittaa kestämättömällä tavalla julkista taloutta. Samoin on kestämätöntä, jos palkat eivät pysty kilpailemaan sosiaalietuuksien kanssa."
Persut ovatkin sitten rikasta porukkaa jos tukien leikkaukset yms eivät koske heitä. Minä en ole niin rikas, että voisin äänestää persuja. Enkä ikinä äänestäisi ihmistä jonka mielestä Suomessa on hyvät tuet, kun Suomi saa EU:lta huomautuksia.
Taidat olla itse tuilla makaaja.?Todellakin palkat ovat liian pienet tukiin nähden .Näillä huomautuksilla ei ole mitään virkaa kuten ollaan nähty.Halla-Aho on oikeassa.
Halliksesta Haavistoon täällä me äänestetään
Äänestin Haavistoa ekalla, äänestän Haavistoa tokalla.
Väyrystä edelleen. Hyvää ei vaihdeta.
Toista suosikkiani. Emmin kahden parhaan välillä ja nyt pääsen äänestämään toista eli Alexia.
Äänestän tokalla kierroksella "pienempää pahaa". En ole vielä päättänyt kumpi se minusta on.
Äänestin Halla-Ahoa, joten luonnollisesti Stubilla jatketaan.
Mikä se Hjalliksen numero nyt oli?
Miltähän Stubbin kiusaamista ihmisistä nyt tuntuu.
Tylyä on meininki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi ja nyt Pekka
Mulla sama - eikä ole disinformaatiovaikuttamista. Stubb on lipevä globalisoituvassa ja nordisti. Kielikysymys on minulle hyvin tärkeä. Haavisto ei ole mieluinen, mutta haluan ää estää stubbia vastaan. Kolera vs rutto.
Stubbia tietysti . Stubb ymmärtää että raha ei kasva puissa ,eikä ole taikaseinää olemassa ja se on takeena sille , että mm tukien leikkaukset jatkuvat ja kaikki kela rahoilla makoilevat saavat vihdoin ottaa vastuuta itse itsestään ja kakaroistaan.
Ja se on niille pikkupaskiaisille ihan oikein.
Tosiaan ruton ja koleran välillä pitää valita. Onneksi on pari viikkoa aikaa miettiä.
Mustanaamiota.
Olen äänestänyt asiallisesti kaikissa vaaleissa viimeisen 20 vuoden aikana mutta nyt en voi antaa ääntäni kummallekaan ehdokkaista.
Vaikka ei sulla vakaumusta olisikaan, et voisi äänestää kumpaakin, vain toista.🤗🤗🤗🤗