Ketä sinä, jonka suosikki ei päässyt jatkoon, aiot äänestää toisella kierroksella?
Ketä äänestit ekalla ja saako toisella kierroksella Stubb vai Haavisto äänesi?
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehn -> Ei kyllä oikein kiinnosta äänestää kumpaakaan :D
Stubb on sen verran arvaamaton ja imelä, että kokemuksen ja rauhallisuuden perusteella todennäköisesti Haavisto. Täytyy nyt vielä katsoa...voi olla, että en äänestä kumpaakaan.
Minä kunnioitan häntä, joka on viitsinyt opiskella ja päässyt elämässään juuri siksi etenemään. En häntä, joka ylioppilaana on kiipeillyt tasolta toiselle, koko maailmaa syleilevän ideologiansa voimalla.
Stubbia äänestän
Stubb on kiipeillyt paikoilleen rahalla. Älliä tässä tyypissä ei ole.
Haaviston nuoruuden aikaan oli tyypillistä että töihin pääsee vähemmälläkin opinnoilla, on sent
Mikä vimma meillä on saada pressaksi kouluttamaton boomer vain siksi, että on mies. Eikös noiden pitäisi olla punavihreiden vihollinen numero 1?
Mikä vimma meillä on saada pressaksi kouluttamaton boomer vain siksi, että on mies. Eikös noiden pitäisi olla punavihreiden vihollinen numero 1?
Vierailija kirjoitti:
Minä en aio äänestää ollenkaan. Enkä myöskään eurovaaleissa.
Vaaleissa voi äänestää myös vastaan. Kuten nytkin moni äänesti. Itsekin valitsen sellaisen henkilön, jota en halua Suomen rajojen sisällä enää nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Halla-ahoa. Vihreitä en äänestä missään nimessä joten Stubb se sitten on oltava.
Ei pressa edusta puoluettaan. Vihreä ja järkevä presidentti on paljon pienempi paha, kuin suomenruotsalainen pelleilijä, joka ei arvosta suomalaisia palaneen puupennin vertaa. Ei arvosta suomenkieltä vaan se on hänestä mongertamista, jota ei lapsilleenkaan jaksanut opettaa. Muutenkin käyttäytyy, kuin sliipattu mielistelijä, mutta on sanonut itse haluanvansa haastaa muiden maiden johtajat. Petäjistö kertoi, miten Stubb sai suutetettua Ranskan presidentin, kun arvosteli tälle Ranskan talouspolitiikkaa ja sen jälkeen tämä herra kuitenkin kyseli tulkea Suomen hankkeisiin. No ei tukea tippunut, mistäköhän syystä? :D
Stubb ei ole tarpeeksi nöyrä presidentiksi, vaan luulee itsestään liikoja ja luulee kai, ettei hänen lävitseen nähdä, kun tekopyh
Ei tosiaan edusta, koska luopuu puolueensa jäsenkirjasta tullessaan valituksi presidentiksi.
Hmm, mietitääs... toinen ei osaa yksinkertaisia laskuja ja toisen kohdalla en halua nähdä pressan puolisona samaa sukupuolta olevaa. Eli kaks huonoa vaihtoehtoa. En tiiä viitinkö ees vaivautua.
Äänestin Rehniä. Jos äänestän toisella kierroksella niin pakko valita kahdesta huonosta vaihtoehdosta. Arvokartalla olen yleisesti enemmän oikealla kuin vasemalma, mutta tästä huolimatta kallistun kuitenkin Haaviston puolelle, sillä en voi sietää Stubbia.
Jätän äänestämättä. Inhoan liikaa noita molempia. Ei tule olemaan mikään koko kansan pressa nyt kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahoa äänestin ja tokalla kierroksella Stubbia. Stubb oli mun kakkosvaihtoehto muutenkin, eli hyvillä mielin häntä äänestän.
Sitten sinä olet niin rikas, ettei sinua koske Suomen kurjistaminen mitenkään. Et ole edes aito persu jos loikkaat kokoomukseen. Ihmeellistä, että toiset ihmiset ovat näin pihalla kaikesta. Ollaan olevinaan niin persuja ja sitten loikataan kokoomukseen. Naurattaa. Toki, kun siellä on se "pelottava" homo vastassa niin alkaa persua jo pelottaa. Olisipa Haavistokin kauniiden tyttöjen isä ja pitkässä avioliitossa naisen kanssa. Ehkäpä pelokkaan persunkin olisi helpompaa hyväksyä hänet sitten.
Oletpa sinä vihainen! :D
En äänestänyt puoluetta vaan henkilöä. Siksi Halla-aho. En ole rikas vaan keskituloinen työssäkäyvä perheellinen. En myöskään homofoobikko, toki sinä meistä kahdesta olet se joka Haaviston homouden esiin nosti. Mua se ei kiinnosta.
Olen äänestänyt stubbia aikoinaan kerran europarlamenttiin sen vuoksi, että hän pysyisi pois Suomesta sotkemasta asioita. Vain ja ainoastaan siitä syystä annoin hänelle äänen. En todellakaan halua hänen kaltaistaan ihmistä meidän presidentiksemme.
Rehn -> Haavisto. Ymmärtää Suomen asioista toisin kuin Italiassa asuva Stubb.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Halla-Ahoa äänestäneet eivät nuku toisella kierroksella. Rehniläiset jakaantuu, joten persut ratkaisee kummasta tulee presidentti.
Kyllä mä ainakin jätän väliin. Noi on kumpikin samaa paskaa eri paketissa. En halua olla osallisena tässä pelleilyssä enää. Epäilen muutenkin, ettei vaalitulos ollut ihan rehellinen.
Jos jotain positiivista pitää löytää siitä, että persujen äänestäjissä on paljon nuoria, niin se saattaa sataa Haaviston laariin. Nuoret ovat usein ennakkoluulottomia koskien varsinkin seksuaalista suuntautumista, ja he eivät myös välttämättä osaa arvostaa Stubbin kaltaisia "liukas playboy" -tyyppisiä hahmoja, jotka vielä kaiken hyväksi ovat ylimielisiä ja jopa ilkeitä ja hävyttömiä kuten Stubb usein on.
En todellakaan häntä, joka haluaa hyysätä kirjaimellisesti kaiken maailman väkeä oman maan kansalaisten edelle. Paljonkohan näidenkin jo maahamme änkeytyneiden joukossa mahtaa olla mm. vakoilijoita ja muita kätyreitä ja tämä yksi haluaa niitä tänne lisää ja lisää. Herätkää pahvit, nyt on tosi kyseessä!
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain positiivista pitää löytää siitä, että persujen äänestäjissä on paljon nuoria, niin se saattaa sataa Haaviston laariin. Nuoret ovat usein ennakkoluulottomia koskien varsinkin seksuaalista suuntautumista, ja he eivät myös välttämättä osaa arvostaa Stubbin kaltaisia "liukas playboy" -tyyppisiä hahmoja, jotka vielä kaiken hyväksi ovat ylimielisiä ja jopa ilkeitä ja hävyttömiä kuten Stubb usein on.
Okei, kiitos tiedosta vanhus. Oon 18 enkä hyväksy homoseksuaalisuutta. Ja äänestän Stubbia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiitos tiedosta vanhus. Oon 18 enkä hyväksy homoseksuaalisuutta. Ja äänestän Stubbia.
Sinä olet typerä trolli, nuorta et oo nähnykään. Terv. yp.
Meilkeinpä sama kumpaa, mutta Haavistoa aattelin.
Halla-ahoa äänestin ja tokalla kierroksella Haavistoa. Hän on lähempänä sellaista henkilöä, jollaisen toivon presidentin olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Halla-Ahoa äänestäneet eivät nuku toisella kierroksella. Rehniläiset jakaantuu, joten persut ratkaisee kummasta tulee presidentti.
Kyllä mä ainakin jätän väliin. Noi on kumpikin samaa paskaa eri paketissa. En halua olla osallisena tässä pelleilyssä enää. Epäilen muutenkin, ettei vaalitulos ollut ihan rehellinen.
Lisää foliota!
Ehdottomasti Stubb. Vähemmän huono valinta kahdesta huonosta.
Menen jo ennakkoäänestyksessä antamaan ääneni. Veikkaan, että niin menee moni muukin niin, että ennakkoäänestysprosentti nousee kaikkein aikojen suurimmaksi.