Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka vanha teidän tyttö oli kun kuukautiset alkoi?

Vierailija
10.01.2007 |

entäs miten reagoi tähän jos oli kovin nuori? Mun tyttö täyttää helmikuussa 13v ja nyt ne sit tuli, oikein säälittää - onhan tuonikäinen vielä pieni (tavallaan) vaikka olen kyl koko syksyn ajatellut et kohta... Hän oli itse vihainen ekana päivänä mut sit on ottanut se ihan asiana joka on ja pysyy. Olin itse kans 12v kun mulla alkoi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaanhan se oli vähän noloa tytölle, kun ala-asteella kuitenkin vielä oli. Suhtautui kuukautisiin tosi häpeillen, mutta sentään kehtasi pyytää multa siteitä. Kerran keskusteltiin sitten ihan kunnolla siitä, miten tärkeä asia kuukautiset ovat naisten elämässä, ja se tais auttaa jotain.

Vierailija
2/5 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin niitä suunnattomasti, enkä osannut kertoa äidillekään. En jotenkin kehdannut puhua. En tiedä miksi, koska meillä on aina kuitenkin ollut hyvät välit. Nolotti vaan niin jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli niin ylpeätä tyttöä, hänhän on ny " nainen" .

Vierailija
4/5 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla alko 16- vuotiaana. Lääkärissä kävi hormooneja pyytämässä että ne alkaa.. Onko se sitten kivempi susta?

Nyt sun lapsi on sukukypsä mutta silti varhaisnuori. Ihan ajallaan alko kuukautiset.

Vierailija
5/5 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika runsaasti ja on jo puhuttu kuinka kohta alkaa kuukautiset ja muutenkin keskusteltu asioista, ikää tytöllä on kohta 11 vuotta, ihmetteli vain kuinka kaverien äidit ei kerro asioista vaikka melkein kaikilla on jo valkovuotoa...