Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaako toinen jos olet ihastunut häneen?

Vierailija
28.01.2024 |

Mistä tietää onko kemia molemminpuoleista? Itse ihastun tosi harvoin, mutta aika rajusti sitten kun ihastun

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että huomaa! On asiakas, keneen en todellakaan saisi olla ihastunut. Mutta tuntuu että tunne olisi molemminpuoleinen, koska hän käyttäytyy jotenkin vähän kömpelösti/hermostuneesti seurassani. Mutta voiko olla vaan ahdistunut siitä jos itse olen liian läpinäkyvä? Mielestäni osaan kyllä peittää omat tunteeni aika hyvin

Oletko millä alalla vai mistä syystä et saisi olla ihastunut?

Vierailija
42/42 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti ulkopuoliset huomaa ennen kuin ihastuneet ihmiset itse. Siitä että hakeutuvat yhteen, lähelle toisia.

Iik, niin kiusallinen ajatus että ulkopuoliset huomaisivat. Kerran kesällä oma ihastukseni (mies) pyysi levittämään aurinkorasvaa selkäänsä. Voi pojat miten hellästi olisin halunnut sivellä hänen leveää lihaksikasta selkäänsä. Levitin sen voiteen siinä sitten niin asiallisesti kuin ikinä vaan pystyin naama peruslukemilla, koska oli niin vaivaannuttava ajatus että muut ympärillä huomaisivat. Ei ollut kyllä helppoa pidätellä omia ajatuksiaan, kun se kosketus kihelmöi sormenpäissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi