Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaako toinen jos olet ihastunut häneen?

Vierailija
28.01.2024 |

Mistä tietää onko kemia molemminpuoleista? Itse ihastun tosi harvoin, mutta aika rajusti sitten kun ihastun

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomannut. Olin kaksi vuotta ihastunut työkaveriin. Lopulta kerroin. Oli ihan hämillään eikä ollut huomannut mitään. Yhdessä oltu nyt jo vuosia. 

Vierailija
2/42 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajuisesti kyllä. Ihastuksen kanssa silmät kasvaa lautasen kokoiseksi. Ajatukset menee sotkuun. Moni alkaa sönköttää. Ihastunut käyttäytyy levottomasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä olla viileä kuin viilipytty. Mutta silti mietityttää, kun törmäsin ihastukseen, jota en ollut nähnyt hetkeen ja huomasin kun hän katseli minua kaukaa. Epäileekö jotain?

Vierailija
4/42 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on molemminpuolista niin sen huomaa aina, koska ne energiat on ihan erilaiset kuin normaalisti ihmisten viettäessä aikaa keskenään. Jos se on pelkästään yksipuolista, ei sitä välttämättä tunnista. 

Vierailija
5/42 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

t. mies

Vierailija
6/42 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisin varmaan ujolta ja friikiltä, eikä siitä tule mitään. Toinen ihmettelee mikä epävarma sekopää on kyseessä ja punasteleva. Joten on kai parempi olla oma itsensä ja ei ihastu liikoja.

Vierailija
7/42 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan. Todella ahdistavaa jos ihastunut on joku vanha kääpä kuten viimeksi. Hyi hitto.

Vierailija
8/42 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on molemminpuolista niin sen huomaa aina, koska ne energiat on ihan erilaiset kuin normaalisti ihmisten viettäessä aikaa keskenään. Jos se on pelkästään yksipuolista, ei sitä välttämättä tunnista. 

Yhdessäolo on kyllä jotenkin outoa, mutta mietin että jos se on sitä vaan minun puolelta. Jotenkin sellaista et molemmat vähän arkailee ja on hieman kömpelöitä. Mut jos toinen on vaan ahdistunut kun on huomannut että itse olen ihastunut 😂 T. Ap

Vierailija
9/42 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/42 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Yksi käyttäytyy etäisesti tai tylysti ihastukselleen, toinen yliampuvan mukavasti, kolmas täysin normaalisti... Ja sitten vielä se mahdollisuus, että em. käytös ei meinaa yhtään mitään. Jotkut myös flirttailevat yms. huvikseen. 

Ei sitä tiedä, ennen kuin jompikumpi tekee jonkin aloitteeksi katsottavan ja/tai ottaa asian puheeksi. Ja ei, jossain sivulauseessa kahvin mainitseminen ei ole aloite. 

Vierailija
11/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut huomaavat koska puhut aina tälle ihastukselle, suosit tätä ihastusta, vietät aikaa tämän seurassa, viet jotain pikkulahjoja. Nuo eivät ole huonoja asioita. Pitäisi tavata uusia ihmisiä niin ei jäisi roikkumaan siihen yhteen. Jos olet teini niin asiat ovat mutkikkaammat.

Vierailija
13/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ulkopuoliset huomaa ennen kuin ihastuneet ihmiset itse. Siitä että hakeutuvat yhteen, lähelle toisia.

Vierailija
14/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomannut kukaan ihastumistani eikä huomannut, vaikka sitten jo seurusteltiinkin ja oltiin samassa työpaikassa. Olen tuo vastaaja nro 1.

Vierailija
15/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän

Vierailija
16/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Pidän hänestä enkä häpeä sitä. Jos hän huomaa niin huomaa. Yritän tietysti käyttäytyä hänen seurassaan normaalisti, mutta se on vaikeaa olla katsomatta häntä tai hymyilemättä.

Vierailija
17/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää että tunne on molemminpuoleinen?

Vierailija
18/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan. Todella ahdistavaa jos ihastunut on joku vanha kääpä kuten viimeksi. Hyi hitto.

Sama toisinpäin jos toinen on ihan vihreä ja joutuisi kaikki elämänviisaudet ja itsestäänselvyydet hänelle opettamaan 

Vierailija
19/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on ihastuneena taipumus kuvitella, että omat tunteensa ovat jaettuja ihastuksen kohteen tunteiden kanssa. Se ns. energia on kuitenkin vain oman pääsi tuotoksia, usein pelkästään dopamiini-endorfiiniryöpyn aiheuttamaa. Se saa aikaan pikkutyttömäisiä kuvitelmia kaksoisliekeistä ja sieluntoveruudesta, jota ei tosiasiassa ole olemassakaan. 

Vierailija
20/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on ihastuneena taipumus kuvitella, että omat tunteensa ovat jaettuja ihastuksen kohteen tunteiden kanssa. Se ns. energia on kuitenkin vain oman pääsi tuotoksia, usein pelkästään dopamiini-endorfiiniryöpyn aiheuttamaa. Se saa aikaan pikkutyttömäisiä kuvitelmia kaksoisliekeistä ja sieluntoveruudesta, jota ei tosiasiassa ole olemassakaan. 

Mutta välillä kuitenkin tunteet menee yhteen. Mistä sen tietää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi