Huomaako toinen jos olet ihastunut häneen?
Mistä tietää onko kemia molemminpuoleista? Itse ihastun tosi harvoin, mutta aika rajusti sitten kun ihastun
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää että tunne on molemminpuoleinen?
Ei mistään. Moni astuu harhaan uskoessaan ilmassa olevan 'sähköä' tai 'vetovoimaa', joka oikeasti on vain korvienvälistä tuotantoa
Mutta useamman kerran olen kokenut molemminpuoleisen ihastumisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Moni astuu harhaan uskoessaan ilmassa olevan 'sähköä' tai 'vetovoimaa', joka oikeasti on vain korvienvälistä tuotantoa
Mutta useamman kerran olen kokenut molemminpuoleisen ihastumisen.
Mä koin eksän kohdalla. Kun alettiin seurustella hän komppasi, kun kerroin tunteen olevan ihan yliluonnollinen kun tavattiin.Vuosia myöhemmin hän sit tunnusti, että oli niihin aikoihin ihastunut mun parhaaseen kaveriin jota tiesi ettei voi saada, mut halusi pysyä sen lähettyvillä niin sit päätyi mun kans yhteen. Sen vetovoiman minkä luulin kuuluvan mulle olikin sitä et se aatteli niissä tilanteissa sitä mun ystävää.
Itselläni kävi juuri taannoin niin, että kuvittelin työkaverilla ja minulla olevan ilmiselvää molemminpuolista ihastumista. Se sitten kuitenkin oli vain yksipuolista minun suunnaltani ja kollega tästä vaivaantui niin, että joutui ottamaan etäisyyttä. En edes erityisemmin tuonut tätä esille, mutta lounastettiin ja kahviteltiin työpaikalla usein. Varmaan olin jotenkin levottoman ja hermostuneen oloinen. Harmillista, että tulkitsin noin väärin, mutta ehkä tässä vielä kahvittelutilanteeseen joskus palataan, kunhan ollaan riittävästi vetäydytte tahoillemme.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä auta kuin tehdä aloite tai kysyä suoraan. Sillähän se selviää, mitä toinen tuntee ja ajattelee.
Ja jos jompi kumpi tai molemmat ovat varattuja, niin sittenhän se on samantekevää onko tuska molemminpuolista. Siinä tilanteessa on parempi pitää tunteensa ja ajatuksensa omana tietonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköimpulssit siellä korvien välissäkin kulkevat.
Vierailija kirjoitti:
Muut huomaavat koska puhut aina tälle ihastukselle, suosit tätä ihastusta, vietät aikaa tämän seurassa, viet jotain pikkulahjoja. Nuo eivät ole huonoja asioita. Pitäisi tavata uusia ihmisiä niin ei jäisi roikkumaan siihen yhteen. Jos olet teini niin asiat ovat mutkikkaammat.
No ei todella huomaa. Olen ollut ihastunut vaikka kuinka monta kertaa enkä ole toiminut kuvaamallasi tavalla.
Ei sitä aina huomaa. Pari tuttua on ollut ihastunut muhun joskus eikä mulla ollut aavistustakaan. Mäkin oon ollut ihastunut pariin eikä hekään ole sitä huomanneet.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on molemminpuolista niin sen huomaa aina, koska ne energiat on ihan erilaiset kuin normaalisti ihmisten viettäessä aikaa keskenään. Jos se on pelkästään yksipuolista, ei sitä välttämättä tunnista.
Tiheä, väreilevä ilma?
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä aina huomaa. Pari tuttua on ollut ihastunut muhun joskus eikä mulla ollut aavistustakaan. Mäkin oon ollut ihastunut pariin eikä hekään ole sitä huomanneet.
Mistä tiedät ettei ole huomanneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei ole huomanneet?
Sepä se, mistä tietää?
Pelkään että huomaa! On asiakas, keneen en todellakaan saisi olla ihastunut. Mutta tuntuu että tunne olisi molemminpuoleinen, koska hän käyttäytyy jotenkin vähän kömpelösti/hermostuneesti seurassani. Mutta voiko olla vaan ahdistunut siitä jos itse olen liian läpinäkyvä? Mielestäni osaan kyllä peittää omat tunteeni aika hyvin
Toivottavasti ei huomaa. Taas nimittäin alkaa olla se aika vuodesta, että sitä saattaa ihastua ihan hups vaan vaikka lähikaupan myyjään ja se ihastus ei tasan varmasti ole molemminpuolista eikä itselläkään mitenkään toivottu tuntemus.
Onneksi se menee yhtä nopsaan ohikin, mutta ärsyttävää silti.
Itse kun olin ihastunut mieheen niin hiplasin koko ajan hihojani jutellessani miehelle..en tiedä huomasiko mies;)