Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaako toinen jos olet ihastunut häneen?

Vierailija
28.01.2024 |

Mistä tietää onko kemia molemminpuoleista? Itse ihastun tosi harvoin, mutta aika rajusti sitten kun ihastun

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää että tunne on molemminpuoleinen?

Ei mistään. Moni astuu harhaan uskoessaan ilmassa olevan 'sähköä' tai 'vetovoimaa', joka oikeasti on vain korvienvälistä tuotantoa

Vierailija
22/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. Moni astuu harhaan uskoessaan ilmassa olevan 'sähköä' tai 'vetovoimaa', joka oikeasti on vain korvienvälistä tuotantoa

Mutta useamman kerran olen kokenut molemminpuoleisen ihastumisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta useamman kerran olen kokenut molemminpuoleisen ihastumisen.

Mä koin eksän kohdalla. Kun alettiin seurustella hän komppasi, kun kerroin tunteen olevan ihan yliluonnollinen kun tavattiin.Vuosia myöhemmin hän sit tunnusti, että oli niihin aikoihin ihastunut mun parhaaseen kaveriin jota tiesi ettei voi saada, mut halusi pysyä sen lähettyvillä niin sit päätyi mun kans yhteen. Sen vetovoiman minkä luulin kuuluvan mulle olikin sitä et se aatteli niissä tilanteissa sitä mun ystävää. 

Vierailija
24/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi juuri taannoin niin, että kuvittelin työkaverilla ja minulla olevan ilmiselvää molemminpuolista ihastumista. Se sitten kuitenkin oli vain yksipuolista minun suunnaltani ja kollega tästä vaivaantui niin, että joutui ottamaan etäisyyttä. En edes erityisemmin tuonut tätä esille, mutta lounastettiin ja kahviteltiin työpaikalla usein. Varmaan olin jotenkin levottoman ja hermostuneen oloinen. Harmillista, että tulkitsin noin väärin, mutta ehkä tässä vielä kahvittelutilanteeseen joskus palataan, kunhan ollaan riittävästi vetäydytte tahoillemme.

Vierailija
25/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä auta kuin tehdä aloite tai kysyä suoraan. Sillähän se selviää, mitä toinen tuntee ja ajattelee.

Ja jos jompi kumpi tai molemmat ovat varattuja, niin sittenhän se on samantekevää onko tuska molemminpuolista. Siinä tilanteessa on parempi pitää tunteensa ja ajatuksensa omana tietonaan.

Vierailija
26/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköimpulssit siellä korvien välissäkin kulkevat.

Vierailija
27/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut huomaavat koska puhut aina tälle ihastukselle, suosit tätä ihastusta, vietät aikaa tämän seurassa, viet jotain pikkulahjoja. Nuo eivät ole huonoja asioita. Pitäisi tavata uusia ihmisiä niin ei jäisi roikkumaan siihen yhteen. Jos olet teini niin asiat ovat mutkikkaammat.

No ei todella huomaa. Olen ollut ihastunut vaikka kuinka monta kertaa enkä ole toiminut kuvaamallasi tavalla.

Vierailija
30/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aina huomaa. Pari tuttua on ollut ihastunut muhun joskus eikä mulla ollut aavistustakaan. Mäkin oon ollut ihastunut pariin eikä hekään ole sitä huomanneet.

Vierailija
31/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on molemminpuolista niin sen huomaa aina, koska ne energiat on ihan erilaiset kuin normaalisti ihmisten viettäessä aikaa keskenään. Jos se on pelkästään yksipuolista, ei sitä välttämättä tunnista. 

Tiheä, väreilevä ilma? 

Vierailija
32/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä aina huomaa. Pari tuttua on ollut ihastunut muhun joskus eikä mulla ollut aavistustakaan. Mäkin oon ollut ihastunut pariin eikä hekään ole sitä huomanneet.

Mistä tiedät ettei ole huomanneet?

Vierailija
34/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei ole huomanneet?

Sepä se, mistä tietää?

Vierailija
35/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että huomaa! On asiakas, keneen en todellakaan saisi olla ihastunut. Mutta tuntuu että tunne olisi molemminpuoleinen, koska hän käyttäytyy jotenkin vähän kömpelösti/hermostuneesti seurassani. Mutta voiko olla vaan ahdistunut siitä jos itse olen liian läpinäkyvä? Mielestäni osaan kyllä peittää omat tunteeni aika hyvin

Vierailija
36/42 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/42 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on?

Vierailija
38/42 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
39/42 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei huomaa. Taas nimittäin alkaa olla se aika vuodesta, että sitä saattaa ihastua ihan hups vaan vaikka lähikaupan myyjään ja se ihastus ei tasan varmasti ole molemminpuolista eikä itselläkään mitenkään toivottu tuntemus.

Onneksi se menee yhtä nopsaan ohikin, mutta ärsyttävää silti.

Vierailija
40/42 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin ihastunut mieheen niin hiplasin koko ajan hihojani jutellessani miehelle..en tiedä huomasiko mies;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi