Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsataudin tarttumisesta, milloin kutsua vieraita?

Vierailija
28.01.2024 |

Kysymys. Jos keskiviikkona vanhin lapsemme sairastui vatsatautiin, to oli ensimmäinen parantelupäivä (jolloin ei oksentanut) niin milloin meille voi kutsua vieraita? Meillä olisi nuorimman synttärit sovittu maanantaille eli 4 oireetonta päivää, ja juhlapäivä olisi viides oireeton päivä. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vittumaisia vieraita, kutsuisin kylään ennen kuin tauti menee ohi. 

Vierailija
22/25 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin vieraana että mulle kerrottaisiin tuosta taudista jotta tietäisin pysyä pois juhlista. Olin jouluna paikassa jossa osallistujan puoliso oli kotonaan vatsataudissa, ja minä sain sen taudin vaikka juhlissa sitä ei kellään ollut. Jos olisin tiennyt, olisin jäänyt kotiin. Ja ei, mua ei haittaa jäädä pienimmästäkin syystä juhlista pois. Mieluummin se kuin viikon kuraokaentaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette siirrä kunnolla niin ilmoittakaa ainakin kutsutuille tilanne, että voivat itse sitten päättää riskeeraavatko terveytensä vai eivät.

Kannatan tätä, koska ite oon se tyyppi, joka saa tartunnan äärimmäisen helposti ja oireet ovat rajuja. 

Vierailija
24/25 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun ruuben pitää edes sattumat sisällä.

Vierailija
25/25 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muille ei tule tai ovat sairastaneet jo ja siivoat kaikki pinnat kloriitilla siis ihan kaikki pinnat, voi maanantaina pitää juhlat. Kloriitti tappaa virukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan