Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sami Minkkinen Lopun aikojen Profetia kirja huijausta?

Vierailija
28.01.2024 |

Sami Minkkinen sanoo kääntäneensä kirjan Lopun aikojen Profetia, käännös tuli myyntiin (rahat Minkkisen tilille) ennen alkuperäistä englanninkielistä teosta (???) ja nyt alkuperäistä The End Times Prophecy ei kuitenkaan luvatusti löydy myynnistä mistään eikä mitään tietoakaan siitä. Pelkkä "käännös" myynnissä Minkkisen sivulla.

Tainnut Sami itse opevaimonsa kanssa näpytellä koko teoksen, taas uskovaisia yritetään huijata.

Kommentit (339)

Vierailija
201/339 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näistä Minkkisistä saisi jotain infoa katsomatta youtubea tms. videokanavaa? Kiinnostaisi tietää taas mistä puhutaan, mutta en jaksa katsella jotain tunnustusvideoita. 

Siellä keskustelupalstalla, jota täällä ei saa mainita, taitaa olla 17 tai 18 ketjua aiheesta. Ilman maksullista tiliä noita vanhempia ei pääse lukemaan, mutta uusimmassakin riittää käänteitä ja tiivistelmiä menneistä sekoiluista. Suosittelen, on muuten menoa ja meininkiä enemmän kuin saippuaoopperassa! Viimeisimpänä juttuna WHO ja kytkökset p ed oofi lia aaan.

Meneeköhän tämä jo hieman yli? Aika vahvaa tekstiä mutta perustuen siis mihin oikeastaan?

Mitä tarkoitat? Tuo WHO on siis Minkkisten itsensä nyt ajama asia. 

Sillä on valitettavasti totuuspohjaa. Kytkeytyy sateenkaarivallankumoukseen, siis kaikki tämä sukupuolenkirjo ja seksuaalisuuksien kirjo, mitä media esittelee. Joten loogisesti sieltä löytyy sitten myös p, toki se on nimetty tyyliin minor attracted person, jolla saadaan stigma pois. 

Elämme nyt sellaista aikaa että ihmisvihamieliset voimat ovat vallassa ja ne toimivat tavoilla, jotka näyttävät aluksi hyvää tarkoittavilta, siis kaikki tämä suvaitsevaisuusrummutus, jopa pakotus. Mutta lopulta vaarassa ovat nimenomaan lasten nuorten ja myös naisten aidot oikeudet (case intiimitilat ja urheilu nyt tapetilla). Eli luultavasti tuon asian suhteen MInkkinen välittää täysin julkisesti löydettävää tietoa, ei siis mitään salaliittohöpöä. Vain hyvä että mahdollisimman moni tutustuisi näihin globalistisiin tavoitteisiin. Mehän altistumme näille nyt ihan koko ajan mm television ja Yle/Hs-median välityksellä.

Vierailija
202/339 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin tässä ei mene oikein, luvattiin latauslinkit ikuisen käyttöoikeuden ostaneille jo tammikuussa, kohta maaliskuu eikä linkkiä näy.. sen sijaan sain mailia, että se aiemmin ostamani amuletin voi heittää roskiin.. koska kuulemma noidat on kironneet sen. Ihan älytöntä, mielikuvitusta vai mistä hän on saanut tiedon, että noidat kironneet nuo kivet? Mistä kaupasta hän osti ne kivet vai tukustako sai ne? Valheellinen energia jäi asiasta. Luvattiin iso valoverkko ja yhteisö amuletin ostaneille jne. Sai maksaa itse 29 euroa tai enemmän.

Onko sähköpostissa kenties ollut jonkinlaista tarinaa, se tuli mieleeni tuosta noitajutusta? En tiedä otatteko kaiken huumorinkin jotenkin tosissanne tai teettekö tällä tavalla kiusaa. Jokin idea on ollut taustalla, siitä olen varma että Sami ei nyt huviksensa noin ole asiaa ilmaissut.

Ihan suoraan sanoin sähköpostissa, noidat olivat kuulemma kironneet näitä Samin kiviä. Ei kertonut muuta kuin että suomalaiset noidat kyseessä. Ihan ihme juttu! Mistä ne nyt olisi tienneet edes näistä Samin kivistä ja miksi kukaan pistäisi energiaansa hänen kivien kiroamiseen, kun vielä hyvällä tarkoituksella oltiin liikenteessä. Kyllä kuka tahansa kiviä keräilevä, kiviä käyttävä tämän tietää. Muutenkin asioilla tuntuu olevan sellainen kaava, että joku aloitetaan ja se jää kesken ja monta rautaa tulessa yhtä aikaa. Nytkin siellä menossa narsistin kynsissä koulutusta, Samin konsultaatiota ja ties mitä samaan aikaan. Unohtivat kokonaan ne hypnoosikoulutuksen aloittaneet ja ikuisen käyttöoikeuden hankkineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/339 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hupsista keikkaa. Nyt syyttää kaikesta adhd diagnoosiaan. On se kumma juttu, että ku julkkikset kärähtää rikoksista, niin syytetään diagnoosia: Minkkinen, Lohi-Haapkylä ja Sanna Kiiski.

Vierailija
204/339 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoottinen, ja vaimo mennyt halpaan :( 

Vierailija
205/339 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei maksa heille mistään mitään niin sillä pääsee eroon tästä sagasta.

Miksi sinä et halua että he saisivat asiakkaita? Rahalla maksetaan myös sitä velkaakin pois. Jos sinä et tykkää niistä asioista, siltikin jotkut pitävät. Kannattaa antaa olla jos asiat eivät resonoi sinulle.

Mistä niiden asiakkaiden pitäisi maksaa? Kurssit peruuntuvat ja kaikki muukin on feikkiä, mm. riimukivet, kirjat yms.

Jos joku haluaa heille lahjoittaa rahaa niin se on hänen oma asiansa.

Vierailija
206/339 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kursseja oli silloin, kun ne toteutui luvatusti. Yleensä kuitenkin ensin luvattiin tähdetkin taivaalta ja siihen verrattuna sisältö oli usein vähän pettymys. Tämän takia en enää ostanut uusia kursseja, kun entisetkään lupaukset eivät pitäneet.

Sitten kun tuli nää kanavoinnit ja energiahoidot ja amuletit, niin homma meni jo niin överiksi, että ihmettelin, miten iso osa asiakkaista uskoo mitä tahansa mitä se niille väittää. Olen vieläpä itse varsin avoin ilmiöille ja uskon, että jotkut ihmiset voivat oikeasti kanavoida ym., mutta Samin tapauksessa mietin, että huijaako se vai uskooko se tuohon muka itse. En hetkeäkään uskonut sen kanavointeihin. 

Ihmisissä kuitenkin on pelottavan paljon kaiken uskovia lammaslaumoja, sehän tässä on parin vuoden sisällä nähty moneen kertaan. Mutta miten ihmeessä se voi tehdä totaalisen täyskäännöksen ja edelleen se menee läpi kaikkein pöntöimmille? Ihan orwellilaista.

Vierailija
207/339 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkasaldon näkee täältä:

https://www.samiminkkinen.fi/

Vierailija
208/339 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin katketakseni sille rakkausbloggaaja Minkkiselle ja tämä hypnomies tuntuu olevan ihan yhtä pelle...hahahaa

Vierailija
209/339 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin huvikseni tämän jätkän uutiskirjeen. Hyvät naurut saan! :-)))

Vierailija
210/339 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUUMORIA MINKKISEN NETTISIVUILLA:

Lopun Aikojen Profetia e-kirja sekä äänikirja

Pidät käsissäsi kirjaa, jonka ainut tarkoitus on kertoa sinulle, että rakastan sinua. Luit oikein. Juuri sinua. Niin valtavasti, että annoin ainoan Poikani, jotta sinun ei tarvisi pelätä eikä koskaan enää kärsiä. Sinä olet Minun suunnitelmani tärkein syy. Ainut syy. Sinua varten minä loin kaiken.

Minä tiedän, että sinä lapseni kärsit. Liian usein tunnet kipua ja uuvuttavia ajatuksia, joilla maailma ja vastustajani yrittää sinut nujertaa päivittäin. Sitä minä en enää haluaisi joutua katsomaan. Valintasi toivoisin olevan tällä kertaa Minun rakkauteni vastaanottaminen, sillä olen sinua yksipuolisesti rakastanut ikuisuuden. 

Minä haluan kantaa sinut turvaan, jos annat Minulle siihen luvan. Enhän koskaan ole läheltäsi lähtenyt, vaikka niin kovasti olet etäisyyttä yrittänytkin ottaa. Minä olen kyllä seurannut sinua. Aina. Nyt rakas lapseni kutsun sinua, seuraamaan minua kohti rauhaa ja rakkautta. Loppuelämää Minun suojeluksessani, josta maailma ei sinua enää tavoita.

Minä en vaadi, tuomitse enkä ankaruudella käske. Minä vain rakastan ja haluan sinun näkevän viimein ja vihdoin luomani maailman mahdollisuudet ja uskallat päästää irti saavuttamisesta. Sinä saavutit jo tärkeimmän, kun synnyit ja sait lahjan nimeltä elämä.

Kirjan on kääntänyt alkuperäisteoksesta Sami Minkkinen. 80 sivua.

Äänikirja sisältyy hintaan. Äänikirjan lukijana Sami Minkkinen.

Vierailija
211/339 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUUMORIA MINKKISEN NETTISIVUILLA:

Lopun Aikojen Profetia e-kirja sekä äänikirja

Pidät käsissäsi kirjaa, jonka ainut tarkoitus on kertoa sinulle, että rakastan sinua. Luit oikein. Juuri sinua. Niin valtavasti, että annoin ainoan Poikani, jotta sinun ei tarvisi pelätä eikä koskaan enää kärsiä. Sinä olet Minun suunnitelmani tärkein syy. Ainut syy. Sinua varten minä loin kaiken.

Minä tiedän, että sinä lapseni kärsit. Liian usein tunnet kipua ja uuvuttavia ajatuksia, joilla maailma ja vastustajani yrittää sinut nujertaa päivittäin. Sitä minä en enää haluaisi joutua katsomaan. Valintasi toivoisin olevan tällä kertaa Minun rakkauteni vastaanottaminen, sillä olen sinua yksipuolisesti rakastanut ikuisuuden. 

Minä haluan kantaa sinut turvaan, jos annat Minulle siihen luvan. Enhän koskaan ole läheltäsi lähtenyt, vaikka niin kovasti olet etäisyyttä yrittänytk

Kuulostaa mukavalta. Tässä pidin erityisesti nykyaikaisemmasta lähestymistavasta. Tällä tavalla tuntuu jopa kaverilliselta lähestyä toisia.

Vierailija
212/339 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näette oikein oppikirjaesimerkki narsistisia. Hän osaa olla TODELLA vakuuttava ja saa ihmisiä puolelleen. Narsistit on kuin kameleontteja. 

Vierailija
213/339 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti asiakkaat ovat varuillaan. 

Vierailija
214/339 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hypnotisoija Sami Minkkinen esitti hurjan väitteen kehittämästään ohjelmistosta Petteri Järviseltä täystyrmäys

Hypnotisoija väitti koodanneensa anonymiteetin poistavan softan. Tietoturva-asiantuntijan mukaan tämä on epätodennäköistä.

Hypnotisoija Sami Minkkinen kertoi perjantaina Instagram-tarinoissaan koodanneensa ohjelmistokokonaisuuden, joka poistaa anonymiteetin.

Ihan sama, käyttääkö kirjoittaja kirjaston konetta, VPN-yhteyttä tai tor-verkkoa piiloon ei lopulta pääse, Minkkinen kirjoitti.

Hienoa, että meillä on tällaisia loistavia keksijöitä, jotka nostavat Suomen maailmankartalle, tietoturva-asiantuntija Petteri Järvinen kommentoi Iltalehdelle pilke silmäkulmassa lauantaina.

Nyt hänen (Minkkisen) täytyy varoa FBI:n, KGB:n ja NSA:n agentteja, koska kaikki haluavat varmasti heti kaapata hänen keksintönsä.

Vaikuttaa harhaiselta tuo 'keksintö'. Ilmeisesti uskoo siihen itse kun julkaissut tuollaista, pelottavaa. Psykoosia epäilen, ei se edellytä akuuttia fyysistä vaaraa..

Vierailija
215/339 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia hyviä kokemuksia Samin palveluista teillä on?

Vierailija
216/339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö pitäisi kehua?

Vierailija
217/339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö pitäisi kehua?

Ei tässä tosiaan kannata alkaa tuon huijarin palveluita ilmaiseksi mainostamaan. Sami itsekö sielä huutelee positiivisten kokemusten perään? Eiköhän laiva ole jo niin pahasti uppoamassa, että kannattaisi harkita ihan oikeita töitä. 

Vierailija
218/339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä kursseja oli silloin, kun ne toteutui luvatusti. Yleensä kuitenkin ensin luvattiin tähdetkin taivaalta ja siihen verrattuna sisältö oli usein vähän pettymys. Tämän takia en enää ostanut uusia kursseja, kun entisetkään lupaukset eivät pitäneet.

Sitten kun tuli nää kanavoinnit ja energiahoidot ja amuletit, niin homma meni jo niin överiksi, että ihmettelin, miten iso osa asiakkaista uskoo mitä tahansa mitä se niille väittää. Olen vieläpä itse varsin avoin ilmiöille ja uskon, että jotkut ihmiset voivat oikeasti kanavoida ym., mutta Samin tapauksessa mietin, että huijaako se vai uskooko se tuohon muka itse. En hetkeäkään uskonut sen kanavointeihin. 

Ihmisissä kuitenkin on pelottavan paljon kaiken uskovia lammaslaumoja, sehän tässä on parin vuoden sisällä nähty moneen kertaan. Mutta miten ihmeessä se voi tehdä totaalisen täyskäännöksen ja edelleen se menee läpi kaikkein pöntöimmille? Ihan orwellilaista.

Fanilauma pysyy, nämä joille voi selittää mitä vaan ja vastataan tsempein ja kehuin.

Voi uskoa että niin kauan kuin on se vakioseuraajakunta joka aina ylistää niin on varmasti hyvin tyydyttävää tuottaa noh sisältöä näille. Kai tälläinen hurmoshakuisuus on jokin ajan juttu. Tartutaan ihan mihin tahansa kevyeen jutteluun mikä ei haasta eikä hämmennä. Tätä osastoa riittää.

Vierailija
219/339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti asiakkaat ovat varuillaan. 

Eiköhän löydy loputtomasti niitä joihin tuon sinisilmän tyyli ja "sanoma" uppoaa. Hölmöydestä saa yleensä maksaa ylimääräistä. Jokainen etsii omat lohdun lähteensä, eikä mitään saa asettaa toisen edelle koska yhdenvertaisuus.

Epäilen lähtökohtaisesti kaikkia jotka tekevät henkisyydellä bisnestä. Tuo on kuitenkin yhdenlaista aikuisten infantilisointia ja pahimmillaan täyttä todellisuuspakoa. Sitäkö Suomi tarvitsee selviytyäkseen?

Vierailija
220/339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin tässä ei mene oikein, luvattiin latauslinkit ikuisen käyttöoikeuden ostaneille jo tammikuussa, kohta maaliskuu eikä linkkiä näy.. sen sijaan sain mailia, että se aiemmin ostamani amuletin voi heittää roskiin.. koska kuulemma noidat on kironneet sen. Ihan älytöntä, mielikuvitusta vai mistä hän on saanut tiedon, että noidat kironneet nuo kivet? Mistä kaupasta hän osti ne kivet vai tukustako sai ne? Valheellinen energia jäi asiasta. Luvattiin iso valoverkko ja yhteisö amuletin ostaneille jne. Sai maksaa itse 29 euroa tai enemmän.

Onko sähköpostissa kenties ollut jonkinlaista tarinaa, se tuli mieleeni tuosta noitajutusta? En tiedä otatteko kaiken huumorinkin jotenkin tosissanne tai teettekö tällä tavalla kiusaa. Jokin idea on ollut taustalla, siitä olen varma että Sami ei nyt huviksensa noin ole asiaa ilmaiss

Taatusti yhdelläkään Suomessa noituutta aidosti harjoittavalla ei ole mitään intressejä kirota kenenkään, vielä vähiten Samin, kiviä.

Tässä on käynyt nyt vähän samat siirrot kuin Diana Cooperilla, joka oli henkisten piirien suuropettaja vuosikymmenet, kunnes hurahti takaisin vanhoillis-kristityksi, kuten lapsuuden perheessään oli oltu. Nyt Diana on sitten viimeiset vuodet kertonut kaikille, että älkää käyttäkö niitä hänen julkaisemiaan ja tekemiään korttipakkoja enkeleistä, yksisarvisista, keijuista ymv. koska ne on itse asiassa Saatanasta. Ihan yhtä harmittomia, kuin nämä kivetkin, tyyliin tsemppaavia kortteja "Usko itseesi! Pystyt siihen! Muista levätä!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän