Sami Minkkinen Lopun aikojen Profetia kirja huijausta?
Sami Minkkinen sanoo kääntäneensä kirjan Lopun aikojen Profetia, käännös tuli myyntiin (rahat Minkkisen tilille) ennen alkuperäistä englanninkielistä teosta (???) ja nyt alkuperäistä The End Times Prophecy ei kuitenkaan luvatusti löydy myynnistä mistään eikä mitään tietoakaan siitä. Pelkkä "käännös" myynnissä Minkkisen sivulla.
Tainnut Sami itse opevaimonsa kanssa näpytellä koko teoksen, taas uskovaisia yritetään huijata.
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Osti näyttävästi itseään korottaen äidilleen oman asunnon ja äiti vaikutti ihan itsekseen pärjäävältä nuorekkaalta seniorilla. Sitten kun Minkkisten yritykset epäonnistui ja rahat loppui, ottivat äidin asumaan uuteen kotiinsa ja Heinikin oppinut tekopyhämäiseen tapaan selittämään asioita, että emme halua kenenkään vanhemman joutuvan yksinään asumaan... Käyttivät nyt äitiä/anoppia tähän ja kyllä tuli kehuja seuraajilta.. "ai ku te ootte ihania kun otatte asumaan teille.. Ootte huippuja". Mä oon tän lyhyen elämän aikana oppinut, et itseään lentävät ja alati kehuvat ihmiset ei lopulta tee sen enempää hyvää kun muutkaan, mutta kyllä kuuluttavat kaikki hyvältä vaikuttavat teot kylille. Mun mielestä Samilla on psykoosi ja sen ei kannattais olla julkisuudessa. Poistuminen suomesta ja katteettomien lupausten antamisen lopettaminen ja... Ihan lepoa vaan ensin. Ja siitä toipumaan ja sitten rakentaa ihan ilman julkisuutta seuraavan ansaintasuunni
Hyvin kuvasit paljon havaintoja, helposti se homma lähteekin käsistä sekä myös vähän pelleilyksi samaten. Ei se tunnu kivalta hommalta se.
Oon ihan samaa mieltä, että nyt arvomaailma uusiksi. Eli ei raha edellä. Korpimuijasta ottaa mallia! Varmasti voisivat elää paljon onnellisempaa elämää kun tuo tyrkkyjulkkiksena oleminen loppuisi.
Sami on jäänyt kiinni tuohon seuraajien palvontaan. Eli toimintaa ohjaa ego. Ja se raha. Jos ovat oikeasti uskoon tulleet, niin toivoisi tämän näkyvän myös arvomaailmassa. Hissuksiin eläen, toisia palvellen ilman että tekee siitä numeroa - saati ottaa rahaa!! Sillä voi saada paljon rikkaamman elämän kuin koskaan noilla huijaus ja kepulikonsteilla.
Sami on nykyään kuin Salkkareiden vanha Toivo Karhu, nooalaisissa. Kultti kokoontui ja toisti mantraa: Suurin niistä on rakkaus.
Onko hänen instagram poistunut kun en löydä ?
On olemassa, sinut on estetty luultavasti.
Tuomioita alkaa tipahdella (eihän ne yhteen jää), joko vihdoin ihailijoiden silmät alkaa aueta.
Ilmeisesti sitten esti mut ja vain siksi koska tykkäsin häntä kritisoineesta kysymyksestä 😂🤡
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sitten esti mut ja vain siksi koska tykkäsin häntä kritisoineesta kysymyksestä 😂🤡
😂
Todellakin taas huijaa ihmisiä uskon varjolla. Jännä juttu,kun "heidän ongelmat" tuli julki,kas kummaa he hurahti uskoon,jolla taas kerätä rahaa velkaloihin.
Käyttääköhän nlp:tä näissä bisneksissään. Sen avaulla pystyy manipuloimaan asiakkaita ostamaan mitä milloinkin nyt on myymässä.
Niin mitä se sitten myy nyt uudella uskoontulemisellaan?
Voi hyvin olla tekoälyn kirjoittama kirja Samilta. Kansikuvataide ainakin on ja sopii hyvin Samin tämänhetkiseen tyyliin. Käyttää sitä (tekoälyä) paljon näköjään. Selittäisi myös miksi kirjailijaa/kirjailijoita halutaan pitää anonyymeinä.
Nyt Sami kerjää sympatiaa uudella youtube videollaan. Kertoo omista ulosottoveloistaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko hänen instagram poistunut kun en löydä ?
Oletko kommentoinut. Jos olet ollut asiaton niin olet ehkä estolistalla.
Minkkiskä haluaa että ihmiset maksaa niiden velat.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kysymyksestä? En pääse katsomaan koska olen jo ollut estolistalla pitkän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvin olla tekoälyn kirjoittama kirja Samilta. Kansikuvataide ainakin on ja sopii hyvin Samin tämänhetkiseen tyyliin. Käyttää sitä (tekoälyä) paljon näköjään. Selittäisi myös miksi kirjailijaa/kirjailijoita halutaan pitää anonyymeinä.
Mitä tämä tarkoittaa oikeasti? Voisitteko hieman avata näitä juttujanne.
Vierailija kirjoitti:
Minkkiskä haluaa että ihmiset maksaa niiden velat.
No eikös sitä työtä tehdä juuri myös siksi että saisi rahaa elämiseen sekä laskujen maksamiseen.
Osti näyttävästi itseään korottaen äidilleen oman asunnon ja äiti vaikutti ihan itsekseen pärjäävältä nuorekkaalta seniorilla. Sitten kun Minkkisten yritykset epäonnistui ja rahat loppui, ottivat äidin asumaan uuteen kotiinsa ja Heinikin oppinut tekopyhämäiseen tapaan selittämään asioita, että emme halua kenenkään vanhemman joutuvan yksinään asumaan... Käyttivät nyt äitiä/anoppia tähän ja kyllä tuli kehuja seuraajilta.. "ai ku te ootte ihania kun otatte asumaan teille.. Ootte huippuja". Mä oon tän lyhyen elämän aikana oppinut, et itseään lentävät ja alati kehuvat ihmiset ei lopulta tee sen enempää hyvää kun muutkaan, mutta kyllä kuuluttavat kaikki hyvältä vaikuttavat teot kylille. Mun mielestä Samilla on psykoosi ja sen ei kannattais olla julkisuudessa. Poistuminen suomesta ja katteettomien lupausten antamisen lopettaminen ja... Ihan lepoa vaan ensin. Ja siitä toipumaan ja sitten rakentaa ihan ilman julkisuutta seuraavan ansaintasuunnitelman. Jotenkin kuitenkin Symppis se Sami ja sille toivoisi hyvää. Mutta kun aina se hyväksyntä hänen pitää hakee faneilta, seuraajilta..lähes palvojilta. Kyl ne molemmat tietää miten ihanaa se on kuin edes yksi kehuu ja ylistää. Sehän tuntuu helvetin hyvältä, meistä jokaisesta. Mut ikävä kyllä, itse pitäisi olla myös innoissaan itsestään ja sietää ja arvostaa niin usein ku on mahdollista. Silloin jotenkin selviää siitä ylenpalttisesta palvomisesta. Mutta ei nuo liiketoimintaa osaa, ei sitten yhtään. Ja Sami ei oikeesti ole päässyt mitenkään eroon luxuselämäsuuntautuneisuudesta... Kun rahaa on aletaan elää yli varojen ja kun sitä ei oo niin katsellaan joka kiven alta, löytyykö tyhmiä, joita voi höynäyttää. Tuolla miehellä ei koskaan tuu talous olemaan sellaista, että siinä otetta huomioon suhdanteita ja varautumaan huonoihin aikoihin. Kun on kivaa ostettavaa ni sitä pitää saada. Tulee mieleen se intialainen guru joka saarnasi yhtä ja itse eli toista ja hankki läjäpäin kalliita autoja. Siis köyhyys ei ole mikään häpeä. En kestä ajatusta, että monet köyhät sen köyhyyden lisäksi vielä kärsivät henkisesti alemmuudentunnetta. Kun ei tarvi. Alemmuudentunnetta kannattaa tuntea vaan silloin, jos on käyttäytynyt alhaisesti itseään, toisia sekä kaikkea tämän maapallon elämää kohtaan.