Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sami Minkkinen Lopun aikojen Profetia kirja huijausta?

Vierailija
28.01.2024 |

Sami Minkkinen sanoo kääntäneensä kirjan Lopun aikojen Profetia, käännös tuli myyntiin (rahat Minkkisen tilille) ennen alkuperäistä englanninkielistä teosta (???) ja nyt alkuperäistä The End Times Prophecy ei kuitenkaan luvatusti löydy myynnistä mistään eikä mitään tietoakaan siitä. Pelkkä "käännös" myynnissä Minkkisen sivulla.

Tainnut Sami itse opevaimonsa kanssa näpytellä koko teoksen, taas uskovaisia yritetään huijata.

Kommentit (339)

Vierailija
241/339 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan toistaiseksi ole rahasampo jos pyydetään vapaaehtoista tukea. Ja ainakaan new age-kursseja ei enää tule.

Mitä sitten voisi? Jotain retriittiviikonloppuja? Raamattukursseja?

Vierailija
242/339 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa pahuus oikein huokuu silmistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/339 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy olla aika pihalla, jos tuollaista kirjallisuutta lukee.

Vierailija
244/339 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se iso kivitalo on Seinäjoella myity vai ovatko muuttaneet? 

Vierailija
245/339 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuolla vaikka mitä koulutusta: narsismikoulutus ja esim. tunnista manipulointikoulutus (antihypnoosikurssi) ja sitten on henkilökohtaista konsultaatiota.

Mistä ton antihypnoosikoulutuksen löytää ?

Vierailija
246/339 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä seurakunnassa tämä häärää? 

Vierailija
247/339 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on ainakin ollut myynnissä. Hintapyyntö yli 500000e

Vierailija
248/339 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami ja Heini huijaavat nyt uskovaisilta rahat. Ihan sama toimintametodi nyt kuin aiemminkin. Aihe vain eri. Kun tämä karahtaa, niin joutuvat ehkä oikeusiin töihin tai ehdottomaan vankeuteen (tällä kertaa)

Vierailija
249/339 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näillä jo vaikka mitä maksullisia palveluita uskovaisille

Vierailija
250/339 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs Raamatussa sanottiinkaan vääristä profeetoista 

Jaa että mitä satukirjassa sanotaan satuilijoista? :D

Vierailija
251/339 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on kaikesta haukkumisesta tullut selväksi että pohalla häiskä on ja useampaan kertaan, niin voisiko olla silloin että uskoontulo on aito ratkaisu?

Eihän ne menestyjät pelastajaa tarvitse

Vierailija
252/339 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samilta on muuten ilmestymässä kirja, jota piti jo ilmestyä. Irtipäästämisen ihme, kustantaja Viisas elämä. Ilmestymispäivä 30.5.2024. Löytyy kustantajan sivuilta. 

En usko, että on tuotakaan saanut valmiiksi. Monta kirjaa on jo jäänyt tekemättä.

Joillekin sivuille on ilmestynyt tieto, että ilmestyminen peruuntunut ja joiltakin on (googlen vielä näyttämä) sivu poistunut. Enemmänkin tässä lienee kyse nyt siitä (ja siksi itsekin olen ollut pitkään jo varma ettei kirjaa tule), että Sami ei voi kirjoittaa enää tuollaista, koska on kääntänyt täysin kelkkansa ja tuokin kaikki on nykyisin hänen mukaansa vain sielunvihollisen harhautusta. 

Vierailija
253/339 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä kursseja oli silloin, kun ne toteutui luvatusti. Yleensä kuitenkin ensin luvattiin tähdetkin taivaalta ja siihen verrattuna sisältö oli usein vähän pettymys. Tämän takia en enää ostanut uusia kursseja, kun entisetkään lupaukset eivät pitäneet.

Sitten kun tuli nää kanavoinnit ja energiahoidot ja amuletit, niin homma meni jo niin överiksi, että ihmettelin, miten iso osa asiakkaista uskoo mitä tahansa mitä se niille väittää. Olen vieläpä itse varsin avoin ilmiöille ja uskon, että jotkut ihmiset voivat oikeasti kanavoida ym., mutta Samin tapauksessa mietin, että huijaako se vai uskooko se tuohon muka itse. En hetkeäkään uskonut sen kanavointeihin. 

Ihmisissä kuitenkin on pelottavan paljon kaiken uskovia lammaslaumoja, sehän tässä on parin vuoden sisällä nähty moneen kertaan. Mutta miten ihmeessä se voi tehdä totaalisen täyskäännöksen ja edelleen se menee läpi

On siellä varmaan mukanakin seuranneita faneja, jotka ovat kokeneet kääntymyksen tässä Samin mukana, mutta myös niitä jo ennestään uskossa olleita, jotka kirjoittelevat, että vihdoinkin Sami liityit meihin, tätä yritimme sinulle aiemmin jo kertoa, mutta poistit kommentit.

Ja sekin tässä on juuri huvittavaa, että aiemmin hän tosiaan poisti kaikki uskovien kommentit, joissa oltiin sitä mieltä , että ne hänen silloiset opetuksensa olivat paholaisesta ja nyt hän sitten puolestaan poistelee niiden kommentit, jotka ihmettelevät, että mihin hän on oikein hurahtanut ja jotka puolustelevat, että eivät he kylläkään minkään paholaisen nimissä joogaa harrasta tai hoitoja tee jne.

Itse seurasin aiemmin Samin juttuja, mutta näiden nykyisten horinoiden alettua lopetin - mitä nyt välillä vähän vilkuilen huvittuneena ja hämmentyneenä, että mitä hemmettiä ja uteliaana mihin suuntaan homma seuraavaksi kehittyy ja kauanko tämä vaihe taas kerran hänellä kestää. 

Vierailija
254/339 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä kursseja oli silloin, kun ne toteutui luvatusti. Yleensä kuitenkin ensin luvattiin tähdetkin taivaalta ja siihen verrattuna sisältö oli usein vähän pettymys. Tämän takia en enää ostanut uusia kursseja, kun entisetkään lupaukset eivät pitäneet.

Sitten kun tuli nää kanavoinnit ja energiahoidot ja amuletit, niin homma meni jo niin överiksi, että ihmettelin, miten iso osa asiakkaista uskoo mitä tahansa mitä se niille väittää. Olen vieläpä itse varsin avoin ilmiöille ja uskon, että jotkut ihmiset voivat oikeasti kanavoida ym., mutta Samin tapauksessa mietin, että huijaako se vai uskooko se tuohon muka itse. En hetkeäkään uskonut sen kanavointeihin. 

Ihmisissä kuitenkin on pelottavan paljon kaiken uskovia lammaslaumoja, sehän tässä on parin vuoden sisällä nähty moneen kertaan. Mutta miten ihmeessä se voi tehdä totaa

En minäkään jaksanut seurata sitä samaa paasausta sekä valheita ja selityksiä. Esittämiseksi on mennyt heillä tämä koko toiminta.

Vierailija
255/339 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samilta on muuten ilmestymässä kirja, jota piti jo ilmestyä. Irtipäästämisen ihme, kustantaja Viisas elämä. Ilmestymispäivä 30.5.2024. Löytyy kustantajan sivuilta. 

En usko, että on tuotakaan saanut valmiiksi. Monta kirjaa on jo jäänyt tekemättä.

Joillekin sivuille on ilmestynyt tieto, että ilmestyminen peruuntunut ja joiltakin on (googlen vielä näyttämä) sivu poistunut. Enemmänkin tässä lienee kyse nyt siitä (ja siksi itsekin olen ollut pitkään jo varma ettei kirjaa tule), että Sami ei voi kirjoittaa enää tuollaista, koska on kääntänyt täysin kelkkansa ja tuokin kaikki on nykyisin hänen mukaansa vain sielunvihollisen harhautusta. 

Mitä ihmettä sinä selität tässä viestissäsi? 

Vierailija
256/339 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö pyörii Seinäjoella? 

Vierailija
257/339 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt pääsee tukemaan heidän uutta yhdistystään eli uskonlahkoa.

https://www.minkkinen.org/tuki

Vierailija
258/339 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! 

Vierailija
259/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalla jaettuna kuulustelukertomukset tästä 12k petoksesta. Asiakkaillehan se oli loppuretriitti. Minkkisen omien sanojen mukaan "tapahtuma faneilleen" :D

Profetiakirjakin edelleen kaupan, tarjoushinnalla hei! "Alkuperäisestä" kirjasta ei edelleenkään ole saatavilla mitään tietoja, ja miksipä olisikaan, kun se on Minkkisen itsensä väkertämä tekoälyn avustuksella.

Tukiyhdistyksen hallintoon on saatu puhuttua ympäri kaksi viatonta naista vaimon lisäksi. Hra Minkkinen ei ole paperilla tämän yhdistyksen vastuuhenkilö, ja miksipä olisikaan, kun yhdistystä ei saa pyörittää tuomittu rikollinen. Näin myös hra Minkkinen voi tulevaisuudessa kaataa kirjanpidolliset kusetukset muiden niskaan. Ja sanokaa mun sanoneen, näin tulee käymään. 

Varokaa tätä miestä! 

Vierailija
260/339 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on heidän tilanteensa juuri nyt tällä hetkellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme