Aiotteko muuttaa pois maasta jos vihaamanne ehdokas pääsee presidentiksi?
Kommentit (76)
En muuta, mutta pukeuduin mustiin vaatteisiin ja levitän parvekkeelleni tifon, jossa lukee "NOT MY PRESIDENT"
Miksi? Mä oon inhonnut Niinistöä 12 vuotta,mutten näe mitään syytä muuttaa sen takia pois. Pressoja tulee ja menee eikä niillä ole vaikutusvaltaa maan sisäisiin asioihin.
Samoin eduskunnat vaihtuvat neljän vuoden välein ja paskimmat tyypit putoavat vaaleissa. Myös paskat hallitukset menettävät kannatuksensa ja jäävät oppositioon. Nykyinenkin.
Ja aina on mahdollista istuvan ministerin päästä syytetyksi valtakunnanoikeuteen.
Tuskin muutan, tälläkään kertaa, tai ainakaan siitä syystä. Olenhan vain kerran saanut presidentiksi sen, jota olen äänestänyt. Tällä kertaa ei edes ollut hyvää ehdokasta ja äänestin vähiten huonoa.
Olen jo muuttanut pois mutta äänestän silti
Ap taitaa käyttää verbiä "vihata" vain sen takia, ettei muista yhtään muuta tunnesanaa. Tai sitten tunneskaala on erittäin kapea ja mustavalkoinen.
Mä en vihaa ketään, mutta halveksin kyllä yhtä ehdokasta hänen kylmien ja ihmisvihaisten arvojensa takia ja säälin toista tämän yksinkertaisuuden takia. Kumpikaan ei ole tuleva presidentti. Kumpikin on tavallaan Venäjän marionetti.
ei stubb niiin paha voi olla. huvittava kyllä. samoin haavisto. joku aaltola ehkä.
Toivon että tolkku voittaa ja saadaan presidentiksi koko kansan Olli.
Toivottavasti joka ikinen Persu muuttaa ainakin, vaikka venäjälle. Tervemenoa ei jää ikävä
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa käyttää verbiä "vihata" vain sen takia, ettei muista yhtään muuta tunnesanaa. Tai sitten tunneskaala on erittäin kapea ja mustavalkoinen.
Mä en vihaa ketään, mutta halveksin kyllä yhtä ehdokasta hänen kylmien ja ihmisvihaisten arvojensa takia ja säälin toista tämän yksinkertaisuuden takia. Kumpikaan ei ole tuleva presidentti. Kumpikin on tavallaan Venäjän marionetti.
Miten joku voi olla näin pihalla.
En muuta, näin hyvin en tällä kielitaidolla ja sos. turvalla muualla elä. Päinvastoin, tänne on tunkua . Ei nyt niinkään töihin, mutta kuitenkin
Miksi ihmeessä niin tekisin? Ei se mun henkilökohtaiseen elämääni lopultakaan mitenkään vaikuta. Predidentti lähinnä hoitaa suhteita ulkomaailmaan, ei juurikaan puutu tavis kansaa koskevaan päätöksentekoon. Noloahan tuo tietty on, jos maailmalla hörhöilee Suomea edustamassa tyyppi, joka ei pysty oleamaan herättämättä paheksuntaa ja skandaaleja, mutta ei se mun henkilökohtaiseen elämääni vaikuta.
Ei tarvi, koska Andersson tai Urpilainen ei voita.
Halonen oli vastenmielinen pressa, mutta en pitänyt sitä minkäänlaisena syynä poistua maasta.
Jos Jussi ei voita, lähtee huomenna eropaperit reservistä vetämään välittömästi. Silloin loppuu minun osaltani tikkujen ristiinlaitto tälläisen mätäpaiseen eteen. Menkööt tsuuvakit, demarit, vihervassarit ja muut m ä d ä t t ä j ä t tulevassa sodassa kuolemaan syöpänsä puolesta. Minua ei enää siinä kohtaa asia kiinnosta paskakilon vertaa. Suomesta en kylläkään ole muuttamassa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä niin tekisin? Ei se mun henkilökohtaiseen elämääni lopultakaan mitenkään vaikuta. Predidentti lähinnä hoitaa suhteita ulkomaailmaan, ei juurikaan puutu tavis kansaa koskevaan päätöksentekoon. Noloahan tuo tietty on, jos maailmalla hörhöilee Suomea edustamassa tyyppi, joka ei pysty oleamaan herättämättä paheksuntaa ja skandaaleja, mutta ei se mun henkilökohtaiseen elämääni vaikuta.
Lisään vielä, että mahdollisesti olen kyllä muuttamassa Suomesta pois, ja olen aiemminkin asunut ulkomailla. Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä sen kanssa, kuka valitaan presidentiksi.
En kuulu näihin uhoajiin enkä tietenkään muuta pois sen takia, että kuudeksi vuodeksi valitaan minua miellyttämätön presidentti. Pöh, aika yksinkertainen tai tunne-elämältään jyrkkä ja mustavalkoinen saa olla, jos näin tekee. Tehdä toki saa ihan kuten tykkää, ei se ole minun asiani.
Jos (tai näillä näkymin kun) valitaan minua miellyttämätön presidentti, niin lohdutta kuitenkin se, että hallitus on pätevä ainakin seuraavat muutaman vuotta. Ja omalla äänelläni vaikutan siihen että yhä senkin jälkeen.
Harva varmaan oikeasti tekee sen, moni kyllä uhoaa. Ja ei, en muuta pois missään tapauksessa oli tulos mikä tahansa.