Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotteko muuttaa pois maasta jos vihaamanne ehdokas pääsee presidentiksi?

Vierailija
28.01.2024 |

Noita uhoajiahan on aina.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin olisi suotava saada oikeus palata-muuttaa vaikka avustettuna kotimaahansa

Vierailija
22/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa ketään ehdokkaista. Vihaaminen on lähinnä teinien tunnekuohuissa käyttämä liioiteltutermi sille, ettei pidä jostain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan muuttaisi sen takia? Presidentin tehtävä on yhdistää kansaa ja toimia sillä tavoin virassaan. Hän ei aja minkään puolueen agendaa. Tässä on toki toivottava, että valittu henkilö kykenee tähän. 

Itse olen onnekas ja kuulun valtaväestöön. Voin ymmärtää, että vähemmistöihin kuuluvat ihmiset tuntevat suurtakin pettymystä ja jopa pelkoa, jos sellainen ehdokas, joka avoimesti heitä halveksii, valitaan presidentiksi. Haluaisin uskoa, että ainakin yritysmaailmassa henkilö irtisanotaan, jos hän toivoo fyysistä väkivaltaa kollegalleen tai yleisesti jollekin ihmisryhmälle. Politiikassa voi valitettavasti toimia näin ilman seurauksia.

Vierailija
24/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Li ei pääse pressaksi niin muutan heti huomenna!!

Vierailija
25/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netto veroja maksava ylempi keskiluokkainen perheemme muuttaa pohjois ruotsiin tai norjaan. Ei enää lisää kokoomus-persu arvopohjaa. Mieluummin asun sitten ruotsissa tai norjassa ja kasvatan lapsemme sinne maksamaan veroja. Emme jää henkisesti taantuneeseen suomeen.

Vierailija
26/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän harmia hallitus aiheuttaa tavallisen kansalaisen elämään kuin presidentti. Presidentinvaalit eivät vaikuta asuinpaikkaani mutta yleinen ilmapiiri voi vaikuttaa.

Vierailija
27/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva varmaan oikeasti tekee sen, moni kyllä uhoaa. Ja ei, en muuta pois missään tapauksessa oli tulos mikä tahansa.

Niin, ethän ole ikinä edes matkustanut ulkomaille😆

Vierailija
28/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kukaan muuttaisi sen takia? Presidentin tehtävä on yhdistää kansaa ja toimia sillä tavoin virassaan. Hän ei aja minkään puolueen agendaa. Tässä on toki toivottava, että valittu henkilö kykenee tähän. 

Itse olen onnekas ja kuulun valtaväestöön. Voin ymmärtää, että vähemmistöihin kuuluvat ihmiset tuntevat suurtakin pettymystä ja jopa pelkoa, jos sellainen ehdokas, joka avoimesti heitä halveksii, valitaan presidentiksi. Haluaisin uskoa, että ainakin yritysmaailmassa henkilö irtisanotaan, jos hän toivoo fyysistä väkivaltaa kollegalleen tai yleisesti jollekin ihmisryhmälle. Politiikassa voi valitettavasti toimia näin ilman seurauksia.

Kyllä haisee vihervasemmistolaisuuden itseruoskinta ja alentuvuus taas kauas. "Olen onnekas ja kuulun valtaväestöön" 🤮 siispä vähättelen omieni ja kaltaisteni mielipiteitä, arvoja ja oikeuksia, ja nostan jalustalle vähemmistöraukkojen mielipiteet, arvot ja oikeudet 

Vierailija
29/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en tykkää kun on mennyt homma ihan typeräksi. Ihmiset on kadottaneet huumorintajunsa ja muutenkaan tunnu olevan tajuissaan.

Häpeän syvästi pöljimyksiä.

Vierailija
30/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koulukiusaaja valitaan, en todellakaan enää tunne Suomea isänmaakseni. Töitä haen ulkomailta joka tapauksessa. 

Vierailija
31/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muuta, mutta pukeuduin mustiin vaatteisiin ja levitän parvekkeelleni tifon, jossa lukee "NOT MY PRESIDENT" 

Tämän mä voisin tehdä myös. Ajattelin kyllä tehdä kananmunanheitto performanssinkin sitten.

Vierailija
32/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jussi ei voita, lähtee huomenna eropaperit reservistä vetämään välittömästi. Silloin loppuu minun osaltani tikkujen ristiinlaitto tälläisen mätäpaiseen eteen. Menkööt tsuuvakit, demarit, vihervassarit ja muut  m ä d ä t t ä j ä t  tulevassa sodassa kuolemaan syöpänsä puolesta. Minua ei enää siinä kohtaa asia kiinnosta paskakilon vertaa. Suomesta en kylläkään ole muuttamassa mihinkään.

Eihän hän itse suorittanut asepalvelusta, joten ei pistä tikkua ristiin. Hänhän on samaa linjaa vihervassarien kanssa. 

Vierailija
33/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netto veroja maksava ylempi keskiluokkainen perheemme muuttaa pohjois ruotsiin tai norjaan. Ei enää lisää kokoomus-persu arvopohjaa. Mieluummin asun sitten ruotsissa tai norjassa ja kasvatan lapsemme sinne maksamaan veroja. Emme jää henkisesti taantuneeseen suomeen.

Hyvä onkin muuttaa, kun ei osaa suomea edes alakoulutasoisesti. 

Vierailija
34/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koulukiusaaja valitaan, en todellakaan enää tunne Suomea isänmaakseni. Töitä haen ulkomailta joka tapauksessa. 

En äänestä kyseistä henkilöä, mutta enemmän kiinnostaa hänen aikuisiän käytös. Ja osaako katua. Koulukiusaaminen on ällöttävää, mutta ihminen voi muuttua. Mielestäni on kiinnostavampaa, kuinka aikuinen ihminen puhuu muista ja kohtelee eri mieltä olevia. 

Vierailija
35/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuravaassa käytän sinä-passiivia jenkkityyliin.

Ulkomailla et ole välttämättä mitään. Hyvässä lykyssä nollan arvoinen. Mutta voi olla, että arvosi on miinusmerkkinen.

Mutta sanonta "Love it or leave it" on osuva.

Vierailija
36/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio muuttaa mihinkään, mutta vihaamani valittu saisi muuttaa Ecuadoriin.

Vierailija
37/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mikä ihmeen kysymys tämä on? Jos ikinä muutan ulkomaille, teen sen ihan syystä enkä kiukutellakseni kuin taapero.

Vierailija
38/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai noissa ole ainuttakaan hyvää ehdokasta, tietääkseni kukaan ei vastusta digi-idetiteettisiirtymää natoa eikä plandemiaspopparia

Vierailija
39/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Li ei pääse pressaksi niin muutan heti huomenna!!

Kai olet jo pakannut ja tilannut muuttoauton?

Vierailija
40/76 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa. Mutta jos halla-aho voittaisi niin olisin todella pettynyt!!!!