Mikä tuossa Taylor Swiftissä on niin erikoista?
Tuntuu että häntä hehkutetaan koko ajan ja joka paikassa. Hesari jopa taisi kutsua häntä maailman tärkeimmäksi artistiksi?! Ihmettelen vain, että miksi. Olen kyllä kuullut hänen musiikkiaan ja mielestäni se on ihan tavallista listapoppia.
Enkö vaan tajua tätä upeutta vai mikä hänessä on niin uskomatonta?
Kommentit (83)
Olen ihmetellyt samaa. Mielestäni TS on perus pop-artisti jolla on muutama ihan kuunneltava biisi, mutta siihen tuo sitten jääkin. Ariana Grandella esimerkiksi on paljon huikeampi ääni, mutta ei häntä kuitenkaan hehkuteta julkisuudessa samalla tavalla.
Swift on poikkeuksellinen artisti ainakin siitä syystä että antaa aivan järkyttäviä summia palkkioistaan hyväntekeväisyyteen eri kohteille jatkuvasti.
Kun googletat sanat "Taylor swift lahjoitti" niin saat listan eri kohteista ja summista.
Hän on jakanut myös omalle työporukalleen kunnon ylläribonuksia.
Tekeekö joku Kim Kardashian tai Kanye West samaa??
Kokeilin kuunnella ja mitäänsanomatonta tylsää. Vaikea ymmärtää suosiota. Mutta pisteet hänelle, hyvä että joku pärjää!
Vierailija kirjoitti:
Swift on poikkeuksellinen artisti ainakin siitä syystä että antaa aivan järkyttäviä summia palkkioistaan hyväntekeväisyyteen eri kohteille jatkuvasti.
Kun googletat sanat "Taylor swift lahjoitti" niin saat listan eri kohteista ja summista.
Hän on jakanut myös omalle työporukalleen kunnon ylläribonuksia.
Tekeekö joku Kim Kardashian tai Kanye West samaa??
Jos omaisuutta on reilu miljardi taalaa, niin voi siitä vähän pois lahjoittaakin. Ja niistä saa vielä verovähennyksen, eli raha menisi joka tapauksessa veroina TAI lahjoituksina.
No ei mikään. Siinä yksi "nostettu' artisti taas. Tai mitä ihmeellistä on vaikka Kaija Koossa? Ei mitään. Nostettu ja typerät ihmiset ilman omaa mielipidettä tai kykyä kritisoida ostaa. Näin se toimii musabisnes.
Jenkeissä jyllää populaarikulttuuri. Taylorilla on enemmän vaikutusvaltaa kuin joillain politiikoilla ja rahaa, jolla rahoittaa omaa ideologiaa ajavia poliitikkoja valtaan tukemalla heidän kampanjoitaan. Country valikoitui genreksi, koska sillä oli paljon kuuntelijoita ja vähemmän kilpailua. Vanhemmat nimesivät hänet Tayloriksi, jotta lasikatto ei tulisi vastaan niin pian. Isä tuntee vaikutusvaltaisia henkilöitä eliitistä. Lyhyesti sanottuna Taylorilla on fiksut vanhemmat, jotka osaavat ajatella pitkälle tulevaisuuteen. Tayloria voidaan tarkastella enemmänkin vaikutusvaltaisena instituutiona, joka lobbaa omia etujaan kuin "tyhjäpäisenä" laulajana.
Jaa en tiedä. En ole törmännyt yhteenkään juttuun hänestä, enkä osaa nimetä ainuttakaan hänen kappalettaan. Vaimo kuuntelee radiosta SuomiPoppia ja minä Cityä tai Rockia. Ei soi teilorit siellä.
Pisnestä pisnestä nääs. Valtava koneisto takana.
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä jyllää populaarikulttuuri. Taylorilla on enemmän vaikutusvaltaa kuin joillain politiikoilla ja rahaa, jolla rahoittaa omaa ideologiaa ajavia poliitikkoja valtaan tukemalla heidän kampanjoitaan. Country valikoitui genreksi, koska sillä oli paljon kuuntelijoita ja vähemmän kilpailua. Vanhemmat nimesivät hänet Tayloriksi, jotta lasikatto ei tulisi vastaan niin pian. Isä tuntee vaikutusvaltaisia henkilöitä eliitistä. Lyhyesti sanottuna Taylorilla on fiksut vanhemmat, jotka osaavat ajatella pitkälle tulevaisuuteen. Tayloria voidaan tarkastella enemmänkin vaikutusvaltaisena instituutiona, joka lobbaa omia etujaan kuin "tyhjäpäisenä" laulajana.
Arvasin että jotenkin noin on mennyt, en vain tiennyt yksityiskohtia. Ei mitään uutta auringon alla.
En tiedä paljon muuta kuin että tyttö oli varsin kuuluisa jo ennen täysi-ikäisyyttään. Muuten ainoastaan nenä pistää silmään.
En ole kuullut yhtäkään biisiä häneltä. En tiedä mitään muuta kyseisestä laulajasta kuin että hehkutetaan megatähtenä. Olen kai tullut vanhaksi ja pudonnut kärryiltä sillä itse pidän suosituimpana Madonnaa ja Lady gagaa. Taylor swift on iso kysymysmerkki eikä tosiaan tule yhtäkään biisiä mieleen.
On kyllä geneerisintä ja tylsintä poppia ikinä. Olen kuullut montakin kappaletta häneltä enkä muista niistä silti yhtäkään kunnolla
Taylor Swift on nykyajan tuote muiden tuotteiden joukossa. Ei hänessä ole mitään musikaalisuutta.
Taylor Swift on brändi, joka on kaupattu amerikkalaisille. Hän edustaa sitä julkisuudenkuvaa, kuuluisuutta ja varallisuutta, mistä jenkkiläiset unelmoivat. Ja se kuuluu kuvaan, että hänen musiikkinsa on tusina valtavirtaa. Ei liian erikoinen tai etenkään provokatiivinen sovi tuohon kuvaan. Musiikin ja imagon tulee olla kaikille sopiva ja sovinnainen.
Todella hyvät sääret, lantio ja peba. En kyllä tiedä hänen musiikistaan mitään sanoa, en tiedä tai tunnista yhtään hänen biisiään.
Britney jätti aukon, jonka Taylor paikkaa.
Panisin mielummin Hailee Steinfeldiä tai Ariana Grandea.
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvät sääret, lantio ja peba. En kyllä tiedä hänen musiikistaan mitään sanoa, en tiedä tai tunnista yhtään hänen biisiään.
Tässä alennustilassa naislaulajat ovat.
Nimen olen kuullut, mutta muuta en hänestä tiedäkään, esim. mitä biisejä laulaa. Eikä kiinnosta etsiäkään.
Ei ole mitään erikoista. Kai valtakoneisto promoaa häntä jonkinlaisena nykynaisen perikuvana, joten sen takia "tärkeä".