Kannattaako muuttaa yhteen alkoholistin kanssa?
Taloudellisesti se olisi kannattavaa, olen köyhä ja houkuttelee ilmainen asuminen. Nyt kun asumistukea leikattiin, niin ajatus on yhä houkuttelevampi. Pystyisin avustamaan opiskelevia nuoriani. Jos asun itsekseni, niin mitään ei jää viivan alle. Valinta on siis oma mielenterveys tai lasten mielenterveys. Mitä tekisitte?
Ja ei, en mene töihin, koska olen työkyvyttömyyseläkkeellä.
Kommentit (98)
Lapset ei siis asu luonasi ja muuttaisi tämän alkkiksen luo?
Kivaa lapsillesi 🥹
miten tommosta voi edes harkita?
Jos saat asua ilmaiseksi eikä asumisesta koidu sinulle mitään kuluja ja vaivaa, kannattaa toki.
Ihmettelen vain, miksi joku alkoholisti haluaisi tarjota sinulle asunnon ilman vastapalveluksia.
Kannattaa jos haluat turpaasi siltä juoppo mieheltä.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Vierailija kirjoitti:
Jos saat asua ilmaiseksi eikä asumisesta koidu sinulle mitään kuluja ja vaivaa, kannattaa toki.
Ihmettelen vain, miksi joku alkoholisti haluaisi tarjota sinulle asunnon ilman vastapalveluksia.
Se tykkää musta.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ei siis asu luonasi ja muuttaisi tämän alkkiksen luo?
Joo. Kun nuorilta alenee asumistuki, niin he eivät pärjää enää taloudellisesti. Näillä keinoin voisin auttaa heitä.
Ei ole taloudellisesti kannattavaa, koska se juoppo alkaa juoda vain entistä enemmän kun sinä maksat kaiken muun ja mahdollistat sen ryyppäämisen. Mä kokeilin tuota loka-marraskuussa tuolla tuloksella. Tarkennan vielä, että mä en juo.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jos haluat turpaasi siltä juoppo mieheltä.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Ei se ole väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa lapsillesi 🥹
miten tommosta voi edes harkita?
Lapset eivät asuu enää kotona.
Päihdeongelmaiset kannattaa kiertää kaukaa.
Mikään raha ei saisi minua muuttamaan juovan alkoholistin kanssa saman katon alle, jollei välissä olisi umpiseiniä. Olen kyllä alkoholistin kanssa naimisissa, mutta en olisi, jollei hän olisi lopettanut juomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tykkää musta.
Viinasta tykkää enemmän. Lyö sua ellei saa viinaa.
Alkkikset on rasittavia. Ystävissä/tuttavissa on pari.
Välillä pitää ottaa etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vastapalvelukset olisivat taloudenhoitoa ja ruoanlaittoa, mitkä nyt eivät ongelmaksi muodostuisi kahden aikuisen perheessä. Säästäisin ruoassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tykkää musta.
Juopot aina tykkää mahdollistajista.
Joku vanhempi ja rauhallinen mies, ja ennen kaikkea väkivallaton ja omissa oloissaan viihtyvä tissuttelija vielä ok, jos tunnet tyypin ja haluaa tarjota asuntoa vaikka ruuanlaittoa ja siivousta vastaan, eikä ala vaatimaan seksiä, mutta muut mahdollisuudet ei.
Mikä ilmainen? Kelatäti ottaa selvää ja pääset takaisinperintään. Mömmöt ei sinänsä paljoa maksa, ne on melko pakolliset.
Juoöon qanssa elömö kivaa ja rimasta
Joo joo tottakai. Vitalis mikä tauno