Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkeesti noussu hinnat kotipitsassa!

Vierailija
28.01.2024 |

Tänään käytiin, mutta kun vedestäkin piti maksaa niin enää ei oo varaa käydä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kotipizzaa, ehkä siellä halvempaa kuin kotipitsassa?

Vierailija
42/51 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan törkyhinnat nykypäivänä Kotipizzassa minkä vuoksi en enää käy siellä vaikka mieli tekis. Heillä on sillon tällön kampanjoita 9,90e hintaan jonka pitkin hampain suostun maksamaan. Normihintaa en maksa

Taidat olla köyhä tai muuten vain tollo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tosiaan käykö karvakäsipizzerioissa! Täysin luokatonta mättöä, mitå se pohjakin on??? Aivan karseeta. Ja tietty halvimmat ja huonoimmat täytteet mitä ei ikinä tulisi kaupasta ostettua. En ymmärrä suosiota.

Vierailija
44/51 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Backenin pakastepizzoja, hinta noin 8,50€, mutta on laadukkaampia kuin Kotipizzan lätyt. Toki joutuu sen 12 min uunissa paistaa ihan itse.

Vierailija
45/51 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt suosittelen, että menet äänestämään mestaria, kuten jokainen älykäs suomalainen,

Ei onneks oo mun mestari saati messias.

Vierailija
46/51 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt suosittelen, että menet äänestämään mestaria, kuten jokainen älykäs suomalainen,

Ei onneks oo mun mestari saati messias.

Nostit vuoden '24 ketjun, toope

Vierailija
47/51 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää kotona oikeaa, terveellistä ruokaa. Kanaa, lihaa, riisiä, perunoita, kasviksia. Kuntoilkaa. Unohtakaa pitsat.

Tietysti tehdään, mutta mukava se on välillä piipahtaa pitseriassa tai joissain muissakin lounaspaikoissa.

Vierailija
48/51 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakastepizzoissakin löytyy joitakin todella hyviä pizzoja paljon halvemmalla. Itse en enää voi syödä ollenkaan pizzaa suolistovaivojen takia, mutta silloin kun vielä söin ja kärsin sitten hirveistä suolistovaivoista ostin aina pakastepizzaa kun halusin kotona pizzaa syödä. Koskaan en ostanut mistään pizzapaikasta pizzaa kotona syötäväksi. Nyt alkoikin sitten tekemään mieli pizzaa.

Aika ihme jos pizza, jossa uuni on tappanut kaikki bakteerit, aiheuttaa vatsavaivoja. Keliakia?

Vierailija
49/51 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole eläessäni joutunut käymään kotipitsassa. Ihan weetee paikka.

Niin sä käyt kebabilla karvaranteilla mielummin ja saat ripulin ja lisää läskiä ällöttävään mahaasi.

Ne samat karva ranteet omistaa koti pitsa fränsheisingit myös.

Vierailija
50/51 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei oo varaa syödä ulkona, ei noi hinnannousut kiinnosta;)

Vierailija
51/51 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tunnustaa että vanhaa kotipizzaa on ikävä, niillä oli ihan maku siinä pizzassa ja ihan sama missä päin suomea olit. Orclan tulon jälkeen reseptiikkaa muutettiin "tuottavammaksi" lopputuloksella ettei ne eroa karva käsien pizzoista mitenkään. Itse asiassa todella surkea ketju nykyään. Stadissa oli vastaava Pizzeria Nro 1 80-90 luvulla, muistutti kotipizzaa hyvin paljon.