Törkeesti noussu hinnat kotipitsassa!
Tänään käytiin, mutta kun vedestäkin piti maksaa niin enää ei oo varaa käydä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ja pitsan koko pienentynyt huimasti.
On se surkea lätty jos ei ota siihen lisätäytteitä, jotenka se ei tule ihan halvaksi. 💰
Ei ole enää varaa joka kuukausi pitsoja hakea kuin ennen.
Tuunataankin enemmän kaupan pakastepitsoja tai kasataan itsetehtyä pohjasta alkaen.
Kauhean pieniä heidän pizzat nykyään. Nostaneet hintaa ja pienentäneet pizzoja.
Hinta nousee, vähemmän asiakkaita.
Hinta laskee, enemmän asiakkaita.
Ruoan tuontimaat keräävät ostajilta rahan Ukrainan tukemiseen.
Meillä saa kotipizzaa ilmaiseksi kun muistaa vähän helliä pizzanpaistajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käymme silti aina Kotipitsassa koska emme käytä mitään karvakäsipitserioita.
Käytän itse pelkkiä karvakäsipitserioita. Varsinkin niistä yksi lähistöllä oleva on erityisen hyvä. Täytteitä tosi runsaasti ja laatikotkin tuntuvat selvästi painavilta kun hakee. Kotipizza on ihan laadukas mutta pitsat olemattoman kokoisia.
Täytteitä tosi runsaasti ja laatikotkin tuntuvat selvästi painavilta kun hakee.
Laadutonta täytettä ja se juustokin halvinta juuston kaltaista kasvisrasvajuustoa kuten esim tämä ee koodi moska.
Xtra-pizzaraaste on juuston kaltainen kasvirasvavalmiste, jossa on 23 % rasvaa. Xtra-pizzaraaste sopii pizzan lisäksi muuhunkin kuorruttamiseen. Voimakassuolainen.
Valmistusmaa
Alankomaat
Ainesosat
Ainesosat:|Juusto 49% ( maito , suola, hapate, e läinperäinen juoksete , säilöntäaine (E 251), väri (E 160a)), juuston kaltainen kasvirasvavalmiste|49% (vesi, perunatärkkelys, palmuöljy, suola, bambukuitu, rasvaton maitojauhe , sulatesuolat (E|339, E 330), säilöntäaine (E 202), väri (E 160a), aromi), perunatärkkelys. Pakattu|suojakaasuun. Maidon|alkuperämaa: Ks. parasta ennen -päiväyksen merkintä. Jos maita on kaksi, maito|on seos näistä alkuperämaista. DE=Saksa, NL=Alankomaat, BE=Belgia, IE=Irlanti,|GB=Iso-Britannia, AT=Itävalta, DK=Tanska, FR=Ranska.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/xtra-pizzaraaste-500-g/7340011300755
Kukaan ei pakota ostamaan kotipizzasta.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää kotona oikeaa, terveellistä ruokaa. Kanaa, lihaa, riisiä, perunoita, kasviksia. Kuntoilkaa. Unohtakaa pitsat.
Siellä joku elämänsä ehtoopuolella oleva jeesustelija lähti heti leijumaan
Aivan törkyhinnat nykypäivänä Kotipizzassa minkä vuoksi en enää käy siellä vaikka mieli tekis. Heillä on sillon tällön kampanjoita 9,90e hintaan jonka pitkin hampain suostun maksamaan. Normihintaa en maksa
Vierailija kirjoitti:
Pakastepizzoissakin löytyy joitakin todella hyviä pizzoja paljon halvemmalla. Itse en enää voi syödä ollenkaan pizzaa suolistovaivojen takia, mutta silloin kun vielä söin ja kärsin sitten hirveistä suolistovaivoista ostin aina pakastepizzaa kun halusin kotona pizzaa syödä. Koskaan en ostanut mistään pizzapaikasta pizzaa kotona syötäväksi. Nyt alkoikin sitten tekemään mieli pizzaa.
En syönyt yhtäkään hyvää pakastepizzaa. Kaikissa kova kuiva pohja.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan keskiluokkaisemmat ihmiset eivät noissa käy sitten koskaan.
Minä tilaan, jos haluan syödä pizzaa kotona. Sitten jos menee ulos syömään niin mieluummin esim. Forzaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää kotona oikeaa, terveellistä ruokaa. Kanaa, lihaa, riisiä, perunoita, kasviksia. Kuntoilkaa. Unohtakaa pitsat.
Siellä joku elämänsä ehtoopuolella oleva jeesustelija lähti heti leijumaan
Mä en viitti tehä
2x oon tilannut ja suurin osa jäi syömättä, ihan hirveetä shittiä!!
Vierailija kirjoitti:
Samma pos swenska reikäleivän suhteen, leivän hinta ei ole noussut mutta reikä suurentunut.
Vierailija kirjoitti:
Tiukka budjetti ku veden hinta oli se kriittinen.
ei ehkä olis kannattanu mennä ollenkaan.
Se ärsytti kun muissa pitserioissa on ilmaista. Ap. No, vaihdetaan paikkaa.
Itse tykkään kotipizzasta. Käyn kerran kuukaudessa. Pizza on hyvää ja sopivan kokoinen. Laatuun voi luottaa. Inhottaa ne karvakourapizzerioiden pizzat, kun täytettä tursuaa ja laatu on mitä sattuu. Kinkkukin on usein sitä kinkun kaltaista suikalevalmistetta eikä oikeaa kinkkua ja salami näyttää joltain kaiserwurstilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käymme silti aina Kotipitsassa koska emme käytä mitään karvakäsipitserioita.
Käytän itse pelkkiä karvakäsipitserioita. Varsinkin niistä yksi lähistöllä oleva on erityisen hyvä. Täytteitä tosi runsaasti ja laatikotkin tuntuvat selvästi painavilta kun hakee. Kotipizza on ihan laadukas mutta pitsat olemattoman kokoisia.
Tiesitkö, että eräskin karvakäsipitseria jäi kiinni kun oli laittanut pitsoihin Latz Katz -kissanruokaa?
Meitä ei haitannut, vaikka hanajuomatkin maksoivat 4 €/juoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se surkea lätty jos ei ota siihen lisätäytteitä, jotenka se ei tule ihan halvaksi. 💰
Ei ole enää varaa joka kuukausi pitsoja hakea kuin ennen.
Tuunataankin enemmän kaupan pakastepitsoja tai kasataan itsetehtyä pohjasta alkaen.
Miksi sen pitäisi tulla halvaksi, miksi?
Mikä myös parasta ettei tarvi kuittien kanssa pelleillä ja jos maksaa käteisellä niin aina plussaa.