Apua allergiaan...zyrtecistä
Mitä muita allergia lääkkeitä on olemassa? Nyt on kauhea tilanne, että mulla on niin kova allergia. Silmät turpoavat umpeen, korvat vuotaa, nenä tukossa, sekä kurkku menee turpeaksi. Tämä olotila tulee yleensä syksyllä. Aiemmin olen zyrteciä ottanut ja se on auttanut tähän. Nyt olen rv. 24 rasakaana, ja lääkäriin en saanut aikaa kun vasta maanantaille.
Soitin tuonne lääkelaitoksen , vai mikä nyt oli tidote puhelimeen ja sieltä sanoivat että zyrteciä ei saa käyttää rasakusaikana turvallisuus syistä, saman tuomion sai sitten ratiopharmin cetirizin. Olisiko jollain tietoa, mitä allergia lääkettä saisi ottaa?
Kommentit (2)
silmätippojen avulla ku muut reseptivapaat siitepölyallergia lääkkeet on "kielletty". Jonki verran ne tipat on auttanu myös muihin oireisiin, niin hullulta ku se kuullostaaki.
Että jos et lääkäriin vielä pääse menemään niin käy hakemassa ensiavuksi silmätippoja nenäsumutetta.
Aiemmin käytin raskausaikana allergiaan nasolinia, mutta nyt sekin on sitten kuulemma kielletty turvallisuus syistä, eli onkohan edes nenäsuihketta sitten mitään, mitä voisi käyttää? -ap