Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
tila vs. inno
Kommentit (5)
Tila liian kiiltokuvamainen ja muutokset samanlaisia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tilassa tykkään eniten kaunis koti-esittelystä ja innossa markosta :P
näytti aivan mahtavalta! Haluan samanlaisen.
Minusta keittiö oli kaikkea muuta kuin kodikas. Vihreä seinä oli aivan liian hallitseva. Kaapistot tosi tylsän valkoiset. Laattalattia on epäkäytännöllinen (astiat hajoaa, kun tipahtaa), vaikka onkin helppo puhdistaa. Uuni oli epäkäytännöllisessä paikassa. Likaiset vaatteet säilytettiin jääkaapin vieressä, yök!
Alue: Aihe vapaa
sillä kundilla on parempi maku ja se osaa kuunnella asiaksta toisin, kuin tilan liian nykyaikaiset nuoret suunittelijat.