En tykännyt Bakerikan pakastekekseistä
Kokeilin molempia makuja, TikTokin innoittamana. Niin moni influensseri kehui niitä.
Keksit ovat kalliita ja ainoa innovaatio niissä on suolan käyttö. Minulle maistuivat margariinilta.
Olisin halunnut tykätä niistä mutta jäi huono kokemus :( ehkä ovat parempia kahvilassa.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 keksiä 4 euroa ja joudut vielä itse paistamaan ja maksamaan sähkölaskun siitä. Ei kiitos.
Yhteensä n. 1000 kcal.
Ohhoh! Ei siis sovellu terveelliseen ruokavalioon.
Minä ihmettelin hänen vaatteitaan, yksi oli kuin pyjama. Ajattelin et kokeilisin tehdä keksejä mutta hinta hirvittää, taidan pysyä Digestiveissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 keksiä 4 euroa ja joudut vielä itse paistamaan ja maksamaan sähkölaskun siitä. Ei kiitos.
Yhteensä n. 1000 kcal.
Lihomiseen taipuvaisena vaikea kuvitella mihin ruokavalioon mahtuisi. Vaikea siitä on yhtä alkaa sulattamaan ja paistamaan, eikä vieraitakaan käy usein viittä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteensä n. 1000 kcal.
Terveelliseen ruokavalioon kuuluu herkuttelu silloin tällöin. Jos ei koskaan suo itselleen nautintoja, sitä kutsutaan sairaalloisen tiukaksi ruokavalioksi. Ja vit*n tylsäksi elämäksi.
Sanokaa mitä sanotte, kyllä se kokin ja leipurin tai tuotteen kehittelijän ulkonäkö vaikuttaa omiin osto- tai maistamishaluihin. Vai tekeekö mieli ravintolassa syödä sellaisen kokin luomusta joka on jotenkin epämiellyttävän tai pahan hajuisen näköinen tai mitä näitä nyt onkaan. Kyllä se vaikuttaa. Ulkonäkö valitettavasti kertoo aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehittäjä ei ole kovin hyvää mainosta kekseille.
Päinvastoin.
Mitä tarkoitat? Keksit niin hyviä ettei pysty lopettamaan syömistä ja paisuu kuin pullataikina? 😂
Tota noin. Pysypä sinä ääliö asiassa. Kateus vie kalatkin vedestä- Vanha suomalainen sanonta.
Kai se kateus on meidän kansallisluonnettA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteensä n. 1000 kcal.
Lihomiseen taipuvaisena vaikea kuvitella mihin ruokavalioon mahtuisi. Vaikea siitä on yhtä alkaa sulattamaan ja paistamaan, eikä vieraitakaan käy usein viittä kerralla.
No juu, jos on noin vaikeaa, niin jätä kokeilematta.
Mitä ihmeellistä joissain suklaahippukekseissä? Noista sanotaan että sisältä pehmeä ja reunoista rapea, ookoo. Itsekin saan sellaisia aikaiseksi hyvällä ohjeella. Ja jos se juju on ne suolahiput, saan niitä itsekin ripoteltua. Mä en vaan nyt ymmärrä että miten se voitti sen kilpailun. Tai ehkä itselläni on niin korkeat kriteerit kun ajattelen että voittajan pitäisi olla joku oikeasti maata mullistava resepti jossa on vähän jotain uutta ja jotain jujua joka voittaa muut tuotteet
Täällä pitää julistaa, mistä et tykkää?
Jos olisi ollut banaanin makuisia, niin että niissä kunnolla maistuisi banaani vaikka esanssina niin olisin ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat todella maukkaita pipareita, jokainen tuttuni on rakastunut niihin. Muutaman kaverin häissä on tarjoiltu jo useana vuonna. Suosittelen testaamaan kaikkia makuja, varmasti löytyy suosikki jokaiselle!
No nyt olet kyllä sekaisin kuin seinäkello. Ei näitä ole saanut kuin vasta viikon verran.
Sekaisin? Ai kuinka niin? Noita keksejä on kuulemma saanut ostettua hänen kahvilasta jo vuosia. Revi siitä
Vierailija kirjoitti:
Jos influenssiri kehuu ripulilääkeyhtiön nimissä, että sun kannattaa syödä pa5kaa päivittäin, niin syötkö?
Ymmärrätkö, että niin influenssereille maksetaan siitä, mitä sanovat? Ja kuka on niin tyhmä, että seuraa jotain tyyppiä joka kertoo, mitä kannattaa tehdä?
Ap. Ap motiivi on vain päästä haukkumaan naisia.
Ihan ok keksit, mutta mikä se innovaatio näissä kekseissä on?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä joissain suklaahippukekseissä? Noista sanotaan että sisältä pehmeä ja reunoista rapea, ookoo. Itsekin saan sellaisia aikaiseksi hyvällä ohjeella. Ja jos se juju on ne suolahiput, saan niitä itsekin ripoteltua. Mä en vaan nyt ymmärrä että miten se voitti sen kilpailun. Tai ehkä itselläni on niin korkeat kriteerit kun ajattelen että voittajan pitäisi olla joku oikeasti maata mullistava resepti jossa on vähän jotain uutta ja jotain jujua joka voittaa muut tuotteet
Säälistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3,49 € ei ole 4 euroa. Näiden on tarkoitus korvata itsetehdyt keksit. Voit miettiä mitä maksaa ostaa voit, jauhot, munat, sokerit ja suklaat ja sitten vielä vääntää se taikina. Tajusitko? Etpä tietenkään. Jatka vaan niiden Euroshopperin euron valmiskeksien ostamista!
En ole tuo lainaamasi enkä edes ole maistanut k.o. keksejä, mutta äkkiseltään jos laskee nuo ainekset ja niiden sekoittamiseen kulutetun pienen ajan, saa kolmella ja puolella eurolla aika heittämällä isomman satsin keksejä kuin kuusi kappaletta. Siis kuusi. Vai onko ne jotain megajättikeksejä? Kaksi per pellillinen?
Vierailija kirjoitti:
Täällä pitää julistaa, mistä et tykkää?
Eikö se ole keskustelupalstan tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää minkälaisia ihmisiä nämä toisten ulkonäön haukkujat on oikeassa elämässä, älytöntä alkaa haukkumaan ihmisen ulkonäköä kun hän ei ole ulkonäkönsä vuoksi esille pyrkinyt. Olette vähintään sisäisesti rumia ihmiskuvotuksia.
Sinäkö et ole ikinä sanonut rumasti kenestäkään??? Niin varmaan :D
Miksi olet noin ilkeä ja katkera?
siinä sulle iloa! https://m.youtube.com/watch?v=eCB95WrqApk
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok keksit, mutta mikä se innovaatio näissä kekseissä on?
Exactly mun kysymys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteensä n. 1000 kcal.
Terveelliseen ruokavalioon kuuluu herkuttelu silloin tällöin. Jos ei koskaan suo itselleen nautintoja, sitä kutsutaan sairaalloisen tiukaksi ruokavalioksi. Ja vit*n tylsäksi elämäksi.
Nämä ei oikein sovellu silloin tällöin herkutteluun, koska koko pussi on järkevintä paistaa kerralla, ja siinä sitten on 6 x 170 kcal herkkua kerralla tarjolla. Yhden suklaapatukan 170 kcal voi jokainen suoda itselleen silloin tällöin, mutta ei kuutta kerralla
😂😅