Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni asunto, jossa teinien huoneissa ei ole ovia?

Vierailija
28.01.2024 |

Törmäsin hiljan tällaiseen viritelmään jossain sisustuslehdessä. Miten tällainen voi toimia? Muistaakseni vuoroviikoin teinit kotona. Miten suostuvat tällaiseen?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki asunnossa asuvat ovat esim. naisia niin voi toimia. Teinityttöjen pakottaminen tuollaiseen jos asunnossa on yksikin siittävä koiras, ei ole millään tasolla ok. 

Vierailija
62/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ohi aiheen, mutta nyt ei ole kovin imarteleva sisustus tai värit. Ainakin kuvissa näyttää väärällä tavalla sekamelskalta. Tyylit, kuosit värit ja materiaalit on kaikki pikkasen pielessä. 

Niin minustakin. Ja samalla, vaikka oli kauniita yksityiskohtia, niin jotenkin kylmä ja erikoisen tyhjä. 

Mutta makuja on monta, ei hekään varmaan tykkäisi mun tyylistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ollut teineillä omia huoneita. Vuokrat on kalliita.

Vierailija
64/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöllä on sentään sänky mutta pojalla pelkkä patja lattialla.

Puoli maailmaa nukkuu patjalla lattialla.

 

Minäkin. Futonilla. Sängynrunko ei tuo mitään lisäarvoa muuta kuin kömpelyksille jotka eivät lattialle pääse.

 

Lattialla on viileämpää eikä sänky natise lempiessä.

Se vain että kosteus ei haihdu ja kierrä kunnolla kun patja on suoraan lattialla. Siinä menee patja äkkiä homeeeseen ja lattiakaan ei tykkää. Eikä ole ihmiselle terveellistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi