Pieni asunto, jossa teinien huoneissa ei ole ovia?
Törmäsin hiljan tällaiseen viritelmään jossain sisustuslehdessä. Miten tällainen voi toimia? Muistaakseni vuoroviikoin teinit kotona. Miten suostuvat tällaiseen?
Kommentit (51)
Pitäähän teinien huoneissa oravia olla.
Sisustuslehdissä olennaista on, että miltä näyttää ja kuinka erikoista on. Ei mitään väliä käytännöllisyydellä tai ihmisillä.
Vierailija kirjoitti: Pääseekö ne panemaan eksän luona?
Keskenään vai eksän kanssa?
Luulen tietäväni kenestä tai mistä jutusta puhut. Ehkä fiksut kaupunkilaisteinitkin tajuaa, että tuollaisella asunnon sijainnilla kompromisseja on tehtävä? Vanhempi ainakin viime aikoina paljon reissutyössä, ehkä teinit saavat viettää myös paljon aikaa yksin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Luulen tietäväni kenestä tai mistä jutusta puhut. Ehkä fiksut kaupunkilaisteinitkin tajuaa, että tuollaisella asunnon sijainnilla kompromisseja on tehtävä? Vanhempi ainakin viime aikoina paljon reissutyössä, ehkä teinit saavat viettää myös paljon aikaa yksin kotona.
En tajua miksi sijainti estää ovien olemassa olon? Kaunis asunto ja isoja remontteja tehty, kai sinne samalla olisi edes väliaikaisesti voinut asentaa jotkut haitariovet tai edes verhot, että on vähän yksityisyyttä.
NOI TYHJÄPÄÄT, LATTEMAMMAT, HELIT JA EEVA KOLUT ON NYT AIVAN PAITAA JA PEPPUJA ja kehua retostelevat toisiaan, nostavat toisiaan jalustalle. Ja HannaH ent. G:kin on nyt tässä sakissa.
Vierailija kirjoitti:
Sisustuslehdissä olennaista on, että miltä näyttää ja kuinka erikoista on. Ei mitään väliä käytännöllisyydellä tai ihmisillä.
Ai jaa, mun mielestä sisustusjutut on monesti niin tavanomaisia ja tylsiä, että en jaksa enää kiinnostua.
Eihän se mikään suostumuskysymys ole. Sellaisessa asunnossa asutaan johon vanhemmilla on varaa ja jonka vanhemmat katsovat perheelle sopivaksi. Aikuiset tekevät päätökset perheen asuinpaikasta ja asuinmuodosta, ei lapset.
Sinä ja sinun p.rkeleen teinilangat päivästä toiseen.
Aivan ohi aiheen, mutta nyt ei ole kovin imarteleva sisustus tai värit. Ainakin kuvissa näyttää väärällä tavalla sekamelskalta. Tyylit, kuosit värit ja materiaalit on kaikki pikkasen pielessä.
ihana asunto ja nyt on äidin makkarissakin ovi, ettei siitä tarvitse enää nillittää.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisella asunnon sijainnilla? Asuuko ne Stockmannin vintillä saatana???
Ei saatana mitä PASKAA! 60 neliöstä ei millään saa kolmiota, varsinkaan kun Helsingissä vanhojen talojen neliöt on laskettu AINA yläkanttiin. Olen asunut neljässä vanhassa talossa ja joka ikisessä oli paperilla enemmän neliöitä kuin tarkkaan laserilla mitattuna huoneissa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mikään suostumuskysymys ole. Sellaisessa asunnossa asutaan johon vanhemmilla on varaa ja jonka vanhemmat katsovat perheelle sopivaksi. Aikuiset tekevät päätökset perheen asuinpaikasta ja asuinmuodosta, ei lapset.
Jep, noin narsistiäiti saa lapsistaan itseään vihaavia, terapiassa ravaavia nuoria aikuisia.
- Rakastiko äitinne teitä?
- Ei hän tykkäsi poseerata naistelehdille uusimman sisustuksensa kanssa
Terinien isä/äiti ilmeisesti tykkää katsella kun teini vetää käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terinien isä/äiti ilmeisesti tykkää katsella kun teini vetää käteen.
Mua ei ainakaan haittaa vaikka näkisin mun 17v tytärpuolen masturboimassa.
Niin varmaan joo. Varmaan ei haittaa, jos hän ja äitinsäkin tietäisivät kuinka sairas olet. Kaltereiden taakse tuommoiset kuuluu.
Ai miten teinit suostuvat tähän? Miten voisivat olla suostumatta? Muuttaa kadulle? 60 neliöö ei ole mikään poikkeuksellisen pieni yhdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle.
Me asimme 54 neliöisessä 2 aikuista ja 2 lasta kunnes esikoinen oli 14 vuotias. Tosin molemmat on tyttöjä joka helpotti. Tärkeintä on että jokaiselle löytyy yksityisyyttä. Mikäli ei ole ovia erottelemassa tilaja, niin vähintään pitäisi olla verhoja välissä. Varmaankin otsikon tapauksessa oli kyse mistä meillä. Voi valita kaksi kolmesta sijainti, neliöt ja hinta. Valinta osui sijaintiin ja hintaan, joten nelijöistä piti tinkiä.
Erikoinen järjestely.