Miten äänestetään? Pelottaa sosiaalisesti ahdistuneena mutta haluaisin mennä silti
Kommentit (29)
Pahinta on saada se paperi tärisevin käsin sinne kapeaan lokeroon. Kaikki katsoo, että on krapulassa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Itsekin olen ahdistunut ja äänestyspaikoilla on jotenkin superahdistavaa. Mutta sinne on vaan mentävä. Sinullakin pelkäävällä on oikeus antaa äänesi. Hieno asia.
Ennakkoäänestäminen on yleensä helpompaa. Mene aamulla kauppaan, jossa on ennakkoäänestys, niin ei siellä ketään silloin ole.
Täällä on ollut ennakkoäänestyksessä kauhean pitkät jonot. Varsinaisena äänestyspäivänä oli yhtä aikaa paikalla vain muutama ihminen.
Uppaanpa taas tämän ketjun, kun oli niin hyviä ohjeita täynnä. Ettei kellään jää äänestäminen siitä kiinni ettei uskalla.
Otin 5 kaljaa pohjalle. Nyt uskaltaa lähteä äänestämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten edes elät sosiaalisesti ahdistuneena elämää? Lopettakaa tämä naurettava psyykkinen näytelmä. Noloa, eikä todellakaan enää jaksa kukaan antaa sitä sääliä. Kerää ittes puppe ja tee itelles jotakin äkkiä.
Noloa tässä ei ole muu kuin sinun kirjoitus ja ylimielinen kirjoitus. Ap ei ole pyytänyt sääliä vaan kysyi miten äänestyspaikalla toimitaan. Jos sinulla ei ole antaa mitään asiallista ja pätevää neuvoa niin ole hiljaa, kiitos.
Jep. Joillain tulee se oma paha olo ja häpeä ulos tuollaisena aggressiivisuutena, helppo purkaa anonyyminä muihin omia patoutumiaan. Ap:n ongelmat ovat sellaiseen verrattuna vielä kesyjä.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako ajokortti henkkariksi?
Kelpaa!
Aamukymmeneltä menin, olin ainoa äänestäjä Järvenpään kokoisessa kaupungissa???
Ymmärrän. Itsekin olen ahdistunut ja äänestyspaikoilla on jotenkin superahdistavaa. Mutta sinne on vaan mentävä. Sinullakin pelkäävällä on oikeus antaa äänesi. Hieno asia.
Ennakkoäänestäminen on yleensä helpompaa. Mene aamulla kauppaan, jossa on ennakkoäänestys, niin ei siellä ketään silloin ole.