Kummasta luopuisitte jos olisi pakko alkoholista vai kahvista?
Te jotka juotte molempia joka viikko niin kummasta luopuisit?
Kommentit (41)
Alkoholista, mutta toisaalta alkoholi ei kuulu jokaviikkoiseen elämäntapaani.
Oon jo luopunut alkoholista, joten ei ongelmaa.
Olen jo luopunut alkoholista, kahvia juon yhden kupillisen päivässä.
Kummastakin.
Alkoholia juon tosi harvoin ja kahvia pari kuppia viodessa
Alkoholista, koska en käytä sitä muutenkaan. Kahvista en ikinä!
Kahvin juonnin lopetin jo. Aloitin kahvin juomisen vanhana, 35-vuotiaana kun lapsi syntyi. Nyt 7 vuotta myöhemmin huomasin, että en oikeastaan pidä kahvista enkä tarvitse sitä, kun yöt saa nukkua ihan keskeytyksettä.
Alkoholi. Tosin en juo kovin usein, joten ei mikään maailmaa mullistava uhraus. Kahvi sen sijaan on elämän eliksiiri. 🙂
Luovuin 3 vuotta sitten siitä alkoholista kokonaan vaikka ei ollut pakko.
En juo alkoholia. Juon kyllä juomia, joissa on alkoholia, mutta niissä on sitä alle 10 prosenttia, arvioin. Sitä ei kai lasketa?
Molempia menee liikaa, mutta alkoholista olisi helpompi irtautua kokonaan.
Silmää räpäyttämättä alkoholista.
Kahvista luovuin jo vuosia sitten kun en pidä ja alkoholistakin haluan eroon kun en siitäkään oikein pidä.Teestä ja lähdeveden juomisesta en luovu. Parhaat juomat.
Ap on näköjään luopunut välimerkeistä. Mikä oli se toinen vaihtoehto?
Se on kyllä hassua, että näihin luopumiskyselyihin aina vastaavat ne, joiden elämään ko. tuote/toiminta/mikämuu ei muutoinkaan kuulu mitenkään säännöllisesti ainakaan.
Sama kuin kyselisi juopolta neitsyeltä, kummasta luopuisit, yhdynnästä vai alkoholista.
Minun on pakko luopua alkoholista. Kahvia harkitsen, koska se on kallista ja toisinaa n tärisyttää, jos sitä ottaa liikaa, mutta kahvissa on hyvätkin puolensa.
Alkoholista. Olen pitänyt kuukauden tauon molemmista (eri aikaan) ja alkoholin kanssa ei ollut mitään ongelmaa, mutta kahvi teki tosi tiukkaa. Päätä särki jatkuvasti ja oli ihan vetämätön olo.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholista, mutta toisaalta alkoholi ei kuulu jokaviikkoiseen elämäntapaani.
Sama
Alkoholista.