YÖK, YÖK, YÖK! Mitä loismatoja ihmisellä voi kihomatojen lisäksi olla?
Kävin kakalla äsken. Pesin takapuoleni ja jostain syystä vilkaisin pönttöön (en yleensä katso). Pöntössä kellui siinä pinnalla joku valkoinen mato tms. Aattelin ensin, että näyttää ihan tamponin narulta, mutta meillä ei kukaan käytä tamponeja eikä varsinkaan heitä niitä pönttöön.
Mikä ihme se saattoi olla? Mitään oireita mulla ei ole. Tai en mä tiedä, mitä oireita on!
Valkoinen mato oli ehkä 10-15 cm pitkä ja sellainen tamponin narun paksuinen.
Sehän saattoi olla pöntössä jo ennen mun tuotoksia, mutta en oo varma.
Kommentit (11)
Sitä mäkin ihmettelen, että oishan sen pitänyt mennä sinne rööriin suihkuttelun yhteydessä.
Miksköhän se jäi kellumaan?
ap
Vierailija:
Ei se tainnut liikkua kummemmin. Sen verran kun se vesikin siinä liikkui.
ap
Hyvä laihdutuskeino kuulemma (ennenvanhaan)
Vierailija:
8, miten siinä muka enää paskavettä oli, kun olit pessyt peesees suihkulla???
Löysin kuvan lapamadosta eikä se mun mato / naru kyllä siltä näyttänyt. Lapamato on paljon leveämpi. Eikä mulla oo oireitakaan.
Tarkkailen itseäni... Jos jotain tulee, meen lääkäriin...
ap
T: perhe, jossa kaikkien perseet pestään
kihomadot poistuvat ulosteen mukana, niin ovatko ne jo kuolleet vai voiko niiden nähdä vielä liikkuvan? hysteerisenä vahdin 3-v ulosteita, ettei vain kihimatoja olisi. ja pääseekö niistä koskaan eroon?
suunnilleen ton pituinen, väriä en muista, tuli juuri noin ulos
Vierailija:
kihomadot poistuvat ulosteen mukana, niin ovatko ne jo kuolleet vai voiko niiden nähdä vielä liikkuvan? hysteerisenä vahdin 3-v ulosteita, ettei vain kihimatoja olisi. ja pääseekö niistä koskaan eroon?
ovatko ne kihomadot jotka tulevat ulosteen mukana jo kuolleet vai elävätkö vielä? kun minusta tuntuu että alan jo kuvitella kaiken maailman langanpätkiä, jotka eivät tosin ole liikkuneet. Tämä asia tekee sekopäiseksi. Sanokaa kokeneemmat pääseekö niistä eroon ja miten kummassa estät 3-vuotiasta panemasta käsiään suuhun ja näöin tartuttamasta itseään yhä uudelleen!
kihomadot kerran (siis niitä oli sillä useita kertoja) niin, että se vessassa käydessään huomasi kakassaan liikkuvan madon. Sitten sen iskä vei sen pkotiin, jossa hoitajille kertoi käsillä heiluttaen, että näin se mato liikkui...Iskällä ei vissiin kauheasti liikkunut, kun vei sen sinne.
Mutta ap, googlasitko suolinkaisen, olisko se sellainen, mitä pöntössä näit?
Ihmisellä voi olla myös lapamato, mutta en tiedä miltä näyttää. Saattaa tulla kurkunpäähän kuikuilemaan. Kissalla se on paksu ja lisääntyy vaikka katkeaisi. Sitten lienee jotain heisimatoja tms.