Kirjoitetaan mulle työhakemus nro 2571!
Multa on ideat jo loppu, saisiko ystävällisiä vinkkejä?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin kiinnostunut avoinna olevasta paikasta. Olen valmis tekemään mitä tahansa, millä tahansa palkalla.
Palkka ja työtehtävät on määritelty valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin kiinnostunut avoinna olevasta paikasta. Olen valmis tekemään mitä tahansa, millä tahansa palkalla.
Palkka ja työtehtävät on määritelty valmiiksi.
Kyllä varmasti mieluummin palkkaavat sellaisen, joka sanoo tyytyvänsä vähempäänkin palkkaan ja tekevänsä mielellään vaikka työtehtävien ulkopuolisiakin tehtäviä.
Te-palveluilla on ilmaista vaimennusta tähän, ota sinne yhteyttä. Saat luultavasti asiallisempaa apua kuin täällä
Hei,
olen se serkku josta Jaakko kertoi, tässäpä hakemukseni.
Olen valmis aloittamaan vaikka heti.
Et sitten osaa käyttää chat gpt:tä? Pääsin tuon avulla työhaastatteluun
Vierailija kirjoitti:
Työnantajat on kiinnostuneet siitä mitä hakija osaa. Ei kukaan voi tehdä "mitä tahansa" vaikka olisi miten kiinnostunut.
Olen käytettävissä avoimena olevaan työtehtävään. Miksi palkkaisitte juuri minut? Mitkä ovat yrityksenne arvot? Pidättekö työntekijän puolta?
Hei
Olen kiinnostunut palstatro,llin tehtävästä (AV 27.1.2024). Tehtävä kiinnostaa minua siksi, koska voin käyttää siinä vapaasti luovuuttani.
Valmistuin Trol,likoulusta 2006 ja jatkoin siitä suoraan Pietarin Tro.llitehtaalle. Työkuvana on ollut kirjoittaa provosoivia kirjoituksia erinäisille sivustoille, esimerkiksi Vauvapalstalle. Työ on vaatinut laajaa osaamista eri aloilta sekä uutisten seuraamista monista lähteistä. Kirjalliset taitoni ovat kehittyneet huippuluokkaan, koska pienikin virhe pilaa argumentin. Vuodesta 2015 olen työskennellyt vaativassa asiantuntijatyössä, mutta viihdyin paremmin aikaisemmassa työpaikassani provoilijana.
Harrastan lukemista, mistä johtuen mielikuvitukseni on värikäs ja monipuolinen. Aihe Vapaan vakioselailijana osaan määritellä kävijäkunnan parhaimmat triggerit. Provojen tulee olla monipuolisia sekä kekseliäitä, jotta kävijät tarttuvat niihin.
Viestin liitteenä on CV sekä suosituskirje. Tulen mielelläni puhumaan lisää henkilökohtaisesti.
Terveisin
Tro,lli no 567
Vierailija kirjoitti:
Hei
Olen kiinnostunut palstatro,llin tehtävästä (AV 27.1.2024). Tehtävä kiinnostaa minua siksi, koska voin käyttää siinä vapaasti luovuuttani.
Valmistuin Trol,likoulusta 2006 ja jatkoin siitä suoraan Pietarin Tro.llitehtaalle. Työkuvana on ollut kirjoittaa provosoivia kirjoituksia erinäisille sivustoille, esimerkiksi Vauvapalstalle. Työ on vaatinut laajaa osaamista eri aloilta sekä uutisten seuraamista monista lähteistä. Kirjalliset taitoni ovat kehittyneet huippuluokkaan, koska pienikin virhe pilaa argumentin. Vuodesta 2015 olen työskennellyt vaativassa asiantuntijatyössä, mutta viihdyin paremmin aikaisemmassa työpaikassani provoilijana.
Harrastan lukemista, mistä johtuen mielikuvitukseni on värikäs ja monipuolinen. Aihe Vapaan vakioselailijana osaan määritellä kävijäkunnan parhaimmat triggerit. Provojen tulee olla monipuolisia sekä kekseliäitä, jotta kävijät tarttuvat niihin.
Viestin liitteenä on CV sekä su
p.s. olen myös tehnyt Kalevauva-yhtyeen laulun sanoituksia