Mihin voisi käyttää tomaattimurskan kun siitä ei oikein pidä
Kommentit (26)
Lasagnessa se menee aika huomaamattomasti, laita juustoa vähän ohjetta enemmän ja mausta itse sitä murskaa jollain. Kaalikasviskeitto myös onnistuu, siinä se ei maistu kun tekee ison satsin, jos teet pizzaa, siitä voi tehdä tasaisen kastikkeen jos omistat tehosekoittimen ja maustaa. Itsekään en erityisemmin pidä siitä, mutta näihin käytän.
Vierailija kirjoitti:
Tee siitä jokin keiton/kastikkeen pohja!
Mknähän sanoin: En pidä tomaattimurskasta.
Hmm... miten olet niitä ennen laittanut? Siis eihän ne silteen ole hyvää mutta ruoissa maistuu. Usein kannattaa laittaa hyppysellinen sokeria taittamaan karvautta.
Pizzasoosiin. Paljon mausteita peittämään tomaatinmakua.
Mä laitan sitä aamuvoileivän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos kerran niin pahasti tökki: roskiin vaan sitten.
Miksi olet ostanut tomaattimurskaa, kun et siitä pidä?
Keittämällä ketsuppia, jos ei jaksa reseptiä niin valmispullollinen sekaan.
Vie roskiin. Joku dyykkaa ne sieltä. Ovat säilyvää kamaa.
Paseerattu tomaatti on parempaa, erityisesti maustetut versiot. Murskassa on niitä sattumia ja tomaatin kantoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ostanut tomaattimurskaa, kun et siitä pidä?
Varsin hyvä kysymys johon minäkin haluaisin aloittajalta vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos kerran niin pahasti tökki: roskiin vaan sitten
Miksi ihmeessä roskiin. Ehkä ap tuntee jonkun jolle voisi ne antaa ennenkuin vanhevat.
Mä voisin kyllä ottaa ap:n tomaatit, jos hän ei niitä tarvitse.
Minä en myöskään tykkää, tässä pari ehdotusta multa. No oikeastaan lasagne tuli jo. Mutta toinen, teen spagettia ja kastikkeen jauhelihasta ja tomaattimurskasta, MUTTA laitan purkin tomaattimurskaa ja lisäksi purkin ruokakermaa. Sitten mausteita mielesi mukaan. Tulee vähän omituisen värinen kastike mutta yllättävän hyvää on.
Anna naapurille.. se murska siis tai vie töihin. Ei ruokaa roskii nakata!! Maistuu kyllä kun oikea nälkä iskee - sota tai muu mullistus maalimassa.
Pakasta jääpalapusseuhin ja käytä 1-2 kerrallaan kastikkeisiin, pataruokiin tai keittoihin antamaan väriä.
Miksi ihmeessä olet ostanut tomaattimurskaa, vaikka et siitä edes pidä, ja kaiken lisäksi olet hankkinut vieläpä monta purkillista...?!
Vierailija kirjoitti:
Minä en myöskään tykkää, tässä pari ehdotusta multa. No oikeastaan lasagne tuli jo. Mutta toinen, teen spagettia ja kastikkeen jauhelihasta ja tomaattimurskasta, MUTTA laitan purkin tomaattimurskaa ja lisäksi purkin ruokakermaa. Sitten mausteita mielesi mukaan. Tulee vähän omituisen värinen kastike mutta yllättävän hyvää on.
Tämä on hyvä ehdotus, eikä siitä tule ollenkaan omituisen väristä edes. Vähän vaaleampaa vain. Kerma tai ruokakerma pehmentää mukavasti makua.