Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies laittaa käden naisen reiden päälle autolla ajaessaan, niin mitä siinä pitää itse tehdä?

Vierailija
27.01.2024 |

Pitääkö laittaa oma käsi sen miehen käden päälle tai jotain muuta romanticoticoa tehdä vai häh? 

Sattui ensimmäistä kertaa kohdalle mies, joka näin teki ja olin vain vaivaantunut, vaikka kiva ele olikin. 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli pimpissä kii aina, sillon nuorena ollessamme.

Vierailija
22/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kiinnostaa niin oma käsi esim siihen päälle. Jos ei innosta niin kädestä kii ja laittaa miehen käden sivuun.

Samoin käynyt mulle, kerran, kiinnostava mies oli joten jatkoa seuras.

No kiinnostaa kyllä, mutta en mä siinä mitään osannut tehdä kun menin niin jäihin :D Nyt se varmaan luulee, että en tykkää. 

Voit korjata tilanteen ottamalla häntä kädestä kiinni vaikka kävellessä kun seuraavan kerran tapaatte.

Kun harrastatte seksiä, muista että Nainen Saa Ensin. Muuten jäät nuoren kollin kanssa jatkuvasti ilman, ellet opeta häntä alusta pitäen miellyttämään vastavuoroisesti sinua. Tää sulle näin kokeneemman naisen bonusvinkkinä. Tsemii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma ukko niin kokeilen otsasta onko sillä kuumetta, jos joku muu niin kivahdan NÄPIT IRTI ja kun auto on parkissa, tirvasen turpaan. 

Vierailija
24/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avata vähän haaroja

Tuo voi vaarantaa liikenneturvallisuuden.

Vierailija
25/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vie vit tuun se kätes siitä!"

Vierailija
26/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kiinnostaa niin oma käsi esim siihen päälle. Jos ei innosta niin kädestä kii ja laittaa miehen käden sivuun.

No kiinnostaa kyllä, mutta en mä siinä mitään osannut tehdä kun menin niin jäihin :D Nyt se varmaan luulee, että en tykkää. 

Voit korjata tilanteen ottamalla häntä kädestä kiinni vaikka kävellessä kun seuraavan kerran tapaatte.

Kun harrastatte seksiä, muista että Nainen Saa Ensin. Muuten jäät nuoren kollin kanssa jatkuvasti ilman, ellet opeta häntä alusta pitäen miellyttämään vastavuoroisesti sinua. Tää sulle näin kokeneemman naisen bonusvinkkinä. Tsemii.

Kiitos vinkeistä. 

T. 42v ap :D

Vierailija
27/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä. 

T. 42v ap :D

Ei sitä moni nelikymppinenkään osaa. Onnea romanssille!

Vierailija
28/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro tuota tällä palstalla vaan sille miehelle.

Ällistyin, mutta se oli oikein mukavaa. Vieläkin tuntuu mukavalta. Voisitko tehdä niin toistekin, hiljaisella tiellä, hyvän näkyvyyden oloissa ja hyvällä ajokelillä? 

Vierailija
29/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksissa mennään istumaan takapenkille. Aina. 

Jos näin käy, pyydät ajamaan sivuun ja vapaan puolen kädellä hapuilet sumutteen esiin ja isket. Sitten ulos autosta ja soitat poliisin. 

Vierailija
30/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kai että No huhhuh, Ai tällaisen kyydissä.

Riippuen henkilöstä, jos kiva ja kiinnostava laittaisin oman käden sen miehen reidelle tai haaroväliin.

Jos epäsopiva, sanoisin kait, että jaaha, mitäs meinasit tms.

Kai mulla joku syy olis ollut olla mennä kyytiin tai kuskiksi. 

Tilanteessa riippuen. 

En oo mikään puritaani! Eli voisi tapahtua jotain, ajettaisiin  sivutielle tms...

Vierailija
31/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse et aja, niin tuossa kohtaa tehtäväsi on avata miehen sepalus ja hotkaista kullinsa syvälle suuhusi.

Vierailija
32/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat oman käden päälle ja ohjaat oikeaan kohtaan sen käden 

Eli rattiin.

Vierailija
33/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuhuni tuli hieman oksennusta.

Vierailija
34/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattivaihteisella autolla maantiellä saatan viedä oikean käden miehen niskaan hipsuttelemaan, tai vastaavasti miehen reidelle, siis jos on joku suorahko tyhjä motari siinä, eikä oikeaa kättä juuri tarvitse. Toki jos liikennettä tai vaativampaa mutkaa, niin ymmärtää se mieskin, ettei silloin hiplailla. Jos jotain siltä väliltä, ehkä vähän hengitän syvempään, annan miehen hiplata ja keskityn ajamiseen. 

Vierailija
35/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuhuni tuli hieman oksennusta.

Refluksi?

Vierailija
36/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä tarvii mitään tehdä. Voi vähän reisiä levittää että mies pystyy paremmin laittamaan sisäreidelle. M43

Vierailija
37/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä voi tehdä rikosilmoituksen poliisille, sillä tämä on ahdistelua.

Hui itselle kävi näin puolitutun kanssa. En tuntenut mitään henkilöä kohtaan, luulin että ystävällisyyttään halusi käydä kahvilla kun olin  vielä sinkku ja juuri eronnut. 

Vierailija
38/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että kädet rattiin.

Vierailija
39/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kuka vaan niin "keskity ajamiseen".

Kun auto pysähtyy, voi taputtaa miehen kättä tai repiä sormet irti. Oma valinta. 

Vierailija
40/53 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä tarvii mitään tehdä. Voi vähän reisiä levittää että mies pystyy paremmin laittamaan sisäreidelle. M43

Hengellä leikkimistä, jos toinen on ratissa!

Jos se on mukavaa, ei kannata tehdä mitään, ehkä vähän hymyillä.

Jos se ei ole mukavaa, kannattaa ottaa siitä kädestä kiinni ja viedä se käsi rattiin kiinni, ja pyytää keskittymään ajamiseen ennen kuin rytisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi