Kun mies laittaa käden naisen reiden päälle autolla ajaessaan, niin mitä siinä pitää itse tehdä?
Pitääkö laittaa oma käsi sen miehen käden päälle tai jotain muuta romanticoticoa tehdä vai häh?
Sattui ensimmäistä kertaa kohdalle mies, joka näin teki ja olin vain vaivaantunut, vaikka kiva ele olikin.
Kommentit (53)
Puhelin käteen ja soitto poliisille, täällä vaarannetaan liikennettä.
Toiset ajatteled asiat puhki ja mä en ollenkaan.
Oon viisikymppinen, enkä ole asiaan koskaan kummosesti reakoinut. Edes ajatellut, että se saattais tarkoittaa jotain.
Mies toisinaan laittaa käden reidelleni ja toisinaan sitten taas ei. Sitten se ottaa sen pois. Ja tekee saman uudestaan. Mun hölötys on tauoton.
Ottaisin sakset laukustani ja toteaisin "näpit irti tai jatkossa laulat falsetissa".
Vierailija kirjoitti:
Tästä voi tehdä rikosilmoituksen poliisille, sillä tämä on ahdistelua.
Mut jos mieli tekee, levität vähän jalkoja.
Toki tehkää ensin paperilla sopimus että olette molemmat suostuneet. Allekirjoitus ja mielellään todistajien läsnäollessa.??
Vierailija kirjoitti:
Vetää miehen käsijarrusta, siitä keskeltä
joooo :D mut kato ettei jää mitään vetskarin väliin
Tartut himokkaasti miehen mustaan meisseliin.
Pitää levittää hieman jalkojaan, nuolla huuliaan ja sanoa että uuh beibe
Jos on siis oma mies, niin siirrän miehen käden reideltä haaroväliin ja virnistän päälle. Jos joku puolituttu koskisi, niin läppäisin käden helvettiin ja saisi kuulla kunniansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on huono keli ja liukasta,niin ottaisin käden pois ja sanoisin 'seuraa liikennettä'
Eikös huono ja liukas keli ole eri aikaan kuukaudesta?
Vierailija kirjoitti:
"Vie vit tuun se kätes siitä!"
Eli 30 cm ylemmäs sitä reittä.
Sanot miehelle sellain seksikkään käheästi, että mä oon ihan märkä.