Onko täällä naista, joka myöntää olleensa inhottava ex-miestään ja tämän uutta naisystävää kohtaan?
Minä olen miehen "uusi" nainen. Ja miehen ex kyllä keksii ihan kaikkea meidän päänmenoksi. Keksinyt jo muutaman vuoden ajan.
Onko täällä palstalla siis naista, joka myöntäisi olleensa katkera ja toiminut väärin vaikkei se ole ex-miehen/uuden naisen syy? Olen siis miehen itse tavannut vasta heidän eronsa jälkeen pitkästi, joten en liity erokuvioonkaan millään tavalla. Mistä käytös mielestäsi johtui?
Kommentit (45)
Pakko kai se on myöntää. Työskentelin silloin EU-toimielimessä lakimiesavustajana ja panettelin eron jälkeen exää ja hänen uutta tyttistään kaikille, jotka jaksoivat kuunnella. Sain ehkä ansaitusti maineen katkerana valehtelijana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tosiaan jotkut nyksät osaa olla semmoisia manipulaattoreita, että kaikin voimin yrittävät häivyttää ja mitätöidä uuden kumppaninsa entisen elämän olemattomiin. Ehkä se on epävarmuutta omasta statuksestaan.
Mutta voimme tästä oppia sen, että mikäli se eksä on niin lapatossu, että moisen uhriutumisen sallii ja siihen jopa lankeaa, niin onpa loistavaa todeta, että on päätynyt tasoiseensa seuraan!
Voivat sitten molemmat silitellä, taputella ja toisiaan lohduttaa.
Sanoo exä joka yrittää muistuttaa itsestään säännöllisin väliajoin ettei vaan pääse unohtumaan 😅
Halusin exästä eroon ja olin enemmän kuin tyytyväinen, että hän löysi nopeasti suhteen. Vielä kun menivät naimisiin niin se oli lopullinen katkos häneen.
En halua kuulla exästä mitään. Lapsilta joskus jotain pientä saan tietää, mutta ei oikeasti kiinnosta. Ihmettelen näitä kiusaajia ja varsinkin, kun pitää vielä itseään sille exälle tyrkyttää ja vertailla itseä exän nykyiseen puolisoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huara saa ansionsa mukaan
Naisen syy kun mies eroaa sinusta? Toivon, että kaikki nää kiusaamiset, nimittelyt, stalkkaamiset ja kostot ilmiannettaisiin suoraan poliisille ja sinä pakkohoitoon.
Lopeta jo... Miksi annat sen sian laittaa sen peppuun? Et arvosta yhtään itseäsi, miksi kukaan muukaan arvostaisi, jakorasia. Ei pahalla. Mutta ei kyllä millään hyvälläkään.
Mikk Saare. Kato omaa painoasi. Edelleen. Kiusaamista ei ole kertoa totuutta teistä kolmesta. Sulla on 2 adoptioon lähtenyttä lasta,joista toinen vielä naises mahassa. Kaverillas Edwardilla 4 lasta. Tompalla ex-vaimo ja perhe jonka hylkäsi. Tompan exähän avautuu somessa.
Kieltämättä vähän liian herkullinen mahdollisuus ohitettavaksi 😄