Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä naista, joka myöntää olleensa inhottava ex-miestään ja tämän uutta naisystävää kohtaan?

Vierailija
27.01.2024 |

Minä olen miehen "uusi" nainen. Ja miehen ex kyllä keksii ihan kaikkea meidän päänmenoksi. Keksinyt jo muutaman vuoden ajan.

Onko täällä palstalla siis naista, joka myöntäisi olleensa katkera ja toiminut väärin vaikkei se ole ex-miehen/uuden naisen syy? Olen siis miehen itse tavannut vasta heidän eronsa jälkeen pitkästi, joten en liity erokuvioonkaan millään tavalla. Mistä käytös mielestäsi johtui?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä mutta en ollut katkera vaan tykkään kiusata muita. Etenkin ex-miestä ja uutta lutikkaa. 

Miksi? Mikä on motivaatiosi tähän?

Tykkään vain kiusata, ei siinä muuta. Niin hölmöiltä näyttävät niiden naamatkin. Olen ex-miehelle sanonutkin ettei hänen suhteistaan koskaan  tule  yhtään mitään mutta aina voi kovasti yrittää. Itse jo kihloissa. 

:D Trolloloo

Vierailija
22/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon on kyse siitä, että oletetaan, että toinen kiusaa? Kiusaaminen on tietoista toimintaa. Luulen, että itsekäs toiminta vain tulkitaan kiusaamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "myöntäminen" kuulostaa vähän siltä että ap olettaa kaikkien tekevän näin, ja jos sanoo ettei ole tehnyt niin se johtuu vain siitä ettei myönnä totuutta. Muutenhan otsikko olisi "onko täällä ketään joka ON ollut inhottava ex-miestään ja tämän uutta kohtaan" tms.

Yleensä ihminen olettaa muista sitä mikä itselle olisi luonteva malli toimia.

Vierailija
24/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon on kyse siitä, että oletetaan, että toinen kiusaa? Kiusaaminen on tietoista toimintaa. Luulen, että itsekäs toiminta vain tulkitaan kiusaamiseksi.

Esimerkiksi omalla kohdallani kiusaaminen oli mm. minun huorittelua ja täysin perättömien asioiden levittämistä miehen lähipiirille. Pidin tuota ihan tietoisena kiusaamisena. Kuulostaa täysin wt-toiminnalta, mutta kyseinen kiusaaja on lääkäri.

Vierailija
25/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta. Exäni ja minun ero oli riitaisa, ja olin vain äärimmäisen onnellinen kun se kaikki oli ohi ja hänen elämä alkoi mennä eteenpäin uuden naisystävän myötä. Olen pari kertaa istunut iltaa heidän kanssaan oikein hyvässä hengessä myös tämän naisystävän kotona ja hän oli oikein mukava ihminen.

Myöhemmin aloin itsekin seurustella ja vähän pelkäsin miten miehen ex suhtautuisi minuun, kun heillä oli lapsiakin. Nyt 10 vuoden aikana hän on ollut joka kerta tavatessamme todella ystävällinen minulle ja pitänyt riitansa miehen ja hänen välisenä, eikä ole yrittänyt niitä ulottaa minuun tai vaikeuttaa mitenkään meidän nykyistä yhteiselämää. Päinvastoin.

Vierailija
26/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut missään yhteydessä eksän nykyiseen. Vain nykyisen lapset kuuluvat Heidän yhteiseen elämään, eksäni poika ei näytä kiinnostavan nykyistä laisinkaan. Tietenkään en arvosta naista, joka uudessa työpaikassaan alkaa suhteeseen lähes 30 vuotta varattuna olleen miehen kanssa. Olisihan se mielenkiintoista tavata ja kertoa, että olimme eksän kanssa vielä puolivuotta yhdessä samaan aikaa kun He. Että eksä sitten vieraillut molempien sängyssä jne. Minä en siis tiennyt toisesta naisesta, vasta paljon myöhemmin selvisi minulle koko kuvio.

Nykyään enempi säälittää tuo toinen nainen kun ei tiedä mihin sontaan kätensä upotti. Kun tietäisi mitä ja miten eksä Hänestä puhuu ja kuinka paljon eksä on muualla kun sanoo olevansa jne.

Toivon, että ovat onnellisia. Itse olen jatkanut elämääni myös.

Vierailija
27/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös se uusi nainen. Kyllä se kiusaaminen, yms kertoo kyvyttömyydestä ja keskeneräisyydestä omien tunteiden ja asioiden kanssa sekä siitä että ei osaa tai halua ottaa vastuuta omasta erosta, elämästään ja onnellisuudesta. Kehittymätön mieli syyttää muita. Henkilö ei kykene seisomaan omilla jaloillaan, vaan ripustautuu exään, uuteen ja kielteisiin tunteisiin.

Tämä. Nyt seuraillaan (taas) miehen exän eroa vierestä. On varmaan meidän syytä se(kin) ero ja kaikki siitä väliltä ja sen jälkeen.

Kuulemma suu vaahdossa valittaa omalle perheelleen vanhoja asioita ja kuinka on jäänyt saamatta "omiaan". Työnteko ei ole ikinä kiinnostanut mutta kotona makaaminen, holtiton lisääntyminen useamman miehen kanssa ja muiden hyväksikäyttö on ihan jees.

Hyi hitto mitä porukkaa.. 

Vierailija
28/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mä oon pelkästään hyvilläni, että pääsin äijästä eroon. Kiinnosta tippaakaan hänen tekemisensä, saattaa olla vaikka kuollutkin. Siinä tapauksessa lapset olisivat ehkä kertoneet, koska hehän äijän perivät jos jotain juomiselta jää.

Uudelle rouvalle/rouville syvin osanottoni, tulkaa pian järkiinne.

Vierailija
29/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huara huara huara

Sehän sä oot

Vierailija
30/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vie toisen miestä

Vierailija
31/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä kiusannut. Tietämättäni tosin, kuulemma, kun en ole ottanut eron jälkeen takaisin alkuperäistä sukunimeäni.

Eksän nyksän mielestä on kiusaamista kun edelleen käytän eksän sukunimeä ja hänestä on kovin kummallista ja jopa loukkaavaa, että minun ja lapsemme kerrostaloasunnon ovessa lukee eksän, eli myös minun ja yhteisen lapsemme sukunimi.

Joskus myöhemmin saatan jopa ottaa alkuperäisen sukunimeni takasin, mutta mietin sitä vasta sitten kun lapsi lähtee omilleen eikä asunnon oveen tarvita kuin yksi nimi. Minulle tämä nimijuttu ei ole asia eikä mikään, kun olen eksän sukunimellä ollut huomattavasti pitempään kuin alkuperäisellä sukunimelläni.

Pitäiskö tässä sitä nimeä nyt lähteä muuttamaan, ettei nyksää harmita. Eivät siis ole aviossa, eli ei ole kahta rouvaa samalla sukunimellä, vai siitäköhän se kiikastaakin, etteivät ole naimisissa.

Vierailija
32/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en nyt tätä itse omalta kohdaltani kiusaamiseksi laskisi, mutta exän uusi valloitus oli kyllä niin hyvä vakuuttamaan exän siitä, että minä kiusaan ja ahdistelen tätä uutta, että tämä hyväuskoinen tolvana vielä nieli sen kaiken p:n.   Eli siis tilanne oli seuraavanlainen  ( ei kä tämä siis ollut suinkaanensimmäinen kerta) :  Satuimme ruuhka-aikaan samalle bussipysäkille kaikki kolme. Huomasin kyllä heidät heti, mutten moikannut, en mennyt heidän luokseen, en sanonut sanaakaan ja seisoin siinä vähän matkan päässä heistä.   Tämä uusi sitten huomasi minut,  väänsi surullisen ilmeen kasvoilleen ja sanoi exälleni : " tuolla se mua tuijottaa murhaavasti, en uskalla seistä tässä pitkään".   Ja voi kuinka suojelevasti exäni halasi tätä nykyistään ja niin tottakai että tämä nyxä oli kasvot minuun päin.  Voi sitä voitonriemuista hymyä, minkä soi minun suuntaani ja kun halaus päättyi, loihti jälleen pelokkaan ilmeen kasvoilleen.     Että kyllä ne nyxätkin voi kiusaa tehdä.

Vierailija
33/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosiaan jotkut nyksät osaa olla semmoisia manipulaattoreita, että kaikin voimin yrittävät häivyttää ja mitätöidä uuden kumppaninsa entisen elämän olemattomiin. Ehkä se on epävarmuutta omasta statuksestaan.

Mutta voimme tästä oppia sen, että mikäli se eksä on niin lapatossu, että moisen uhriutumisen sallii ja siihen jopa lankeaa, niin onpa loistavaa todeta, että on päätynyt tasoiseensa seuraan!

Voivat sitten molemmat silitellä, taputella ja toisiaan lohduttaa.

Vierailija
34/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nää kaksi asiaa ole aikalailla kytköksissä toisiinsa. Itsekäs ihminen talloo muiden päältä tai yrittää sitä. 

Vierailija
35/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä mutta en ollut katkera vaan tykkään kiusata muita. Etenkin ex-miestä ja uutta lutikkaa. 

Miksi? Mikä on motivaatiosi tähän?

Tykkään vain kiusata, ei siinä muuta. Niin hölmöiltä näyttävät niiden naamatkin. Olen ex-miehelle sanonutkin ettei hänen suhteistaan koskaan  tule  yhtään mitään mutta aina voi kovasti yrittää. Itse jo kihloissa. 

Narsuhälytys 🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Vierailija
36/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni oli. Mies kyllä petti siskoani sen uuden kanssa, että ihan ansaitsivat sen.

Vierailija
37/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olla missään tekemisissä, eikä kyllä kiinnosta eksien touhut enää hiirenkakkelin vertaa. Jos eksät jauhavat minusta kotona kumppanilleen, niin mulle on aivan sama, vaikka olisin heille itse lucifer. Minä jatkan elämääni eteenpäin.

Vierailija
38/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jos on vaikea ero taustalla, niin tilanne voi eskaloitua tuollaiseen. Nää on niitä samoja ihmisiä, jotka käyttää lasta taisteluvälineenä sitä toista vastaan. Terapeutin puheille pitäisi marssittaa jokainen, joka ei näe omaa napaansa pidemmälle. Lapsikin jää kakkoseksi, kun kilpaillaan, kuka satuttaa toista pahimmin ja "voittaa riidan". Henkisesti kypsymättömiä tuollaiset tyypit. Kuka haluaa haaskata energiaansa noin toksisen tilanteen luomiseen ja ylläpitämiseen.

Vierailija
39/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huara saa ansionsa mukaan

Naisen syy kun mies eroaa sinusta? Toivon, että kaikki nää kiusaamiset, nimittelyt, stalkkaamiset ja kostot ilmiannettaisiin suoraan poliisille ja sinä pakkohoitoon.

Lopeta jo... Miksi annat sen sian laittaa sen peppuun? Et arvosta yhtään itseäsi, miksi kukaan muukaan arvostaisi, jakorasia. Ei pahalla. Mutta ei kyllä millään hyvälläkään.

En ymmärtänyt tätä sepustusta. Alapeukutin.

Vierailija
40/45 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin exän kanssa siksi koska alkuhuuman jälkeen exästä tuli saamaton ja selkärangaton nahjus joka otti minut täysin itsestäänselvyytenä jota piti vetää mukana kuin kivirekeä joten lähdin. Exän uusi oli aivan käsittämätön tapaus ja exän vanhemmatkin (pidin äitiinsä yhteyttä jonkin aikaa eron jälkeen) ihmettelivät, että miten se tuollaisen löysi. Kun kävin hakemassa exältä sinne jääneitä tavaroita, pistin päälle imartelevat salikamat (olin menossa salille sen jälkeen) ja asetin itseni vaivihkaa seisomaan exän silloisen nyxän viereen, joka painoi valehtelematta vähintään kaksi kertaa sen mitä minä. Olivat muutaman vuoden yhdessä ja exän äidin mukaan ei ollut onnellinen suhde. Nyxä lihosi aivan kamalasti tuon suhteen aikana.

Joskus mua ärsytti, nykyään säälittää jos edes muistan koko ihmistä.