Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettämistä..

Vierailija
27.01.2024 |

Olin marraskuussa miesvaltaisen alan pikkujouluissa miespuoliselle kaverilleni kuskina. Tämä mies sitten umpitunnelissa suuteli minua muutaman sekunnin ajan, vastasin suudelmaan mutta sitten irrottauduin..! Mitään muuta ei ole ikinä välillämme tapahtunut, ei ennen tuota eikä sen jälkeen vaikka olen tuntenutkin voimakasta seksuaalista vetoa tuota kaveriani kohtaan ja ollaan vietetty paljon aikaa kahdestaan..

En heti kertonut suudelmasta miehelle, sillä miehellä oli muita murheita ja meidän parisuhde oli muista syistä vaakalaudalla. Nyt eilen kuitenkin tuli tilanne, että ikäänkuin jouduin kertoa tapahtuneesta ja että olen tuntenut vetoa tuota kaveria kohtaan. Mies oli kuullut kun näin seksiunta, voihkin ja hoin kaverin nimeä unissani ja alkoi epäillä että meillä on seksisuhde. Kerroin sitten tuon ainoan asian mitä on tapahtunut, ja että tunnen kyllä vetoa sitä kohtaan mutta ettei minulla ei ole tunteita tai aikomusta ikinä harrastaa mitään miehen selän takana.. 

Nyt mies on sitä mieltä että kaverin suudelmaan vastaaminen ja seksuaalinen vetovoima on jo riittävän pahasti pettämistä.. Onko? Ylireagoiko mies vai olenko mä tässä väärässä, kun en mielestäni ole tehnyt mitään väärää ja kerroin kuitenkin rehellisesti että näin käynyt.. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo pettämistä. Jos et olisi halunnut huomiota toiselta niin ei olisi johtanut suuteluun asti. Kyllä nainen osaa toimia näissä tilanteissa jos haluaa. Nähtävästi suutelija ei ollut tarpeeksi ällö tai katseita oli jo vaihdeltu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tilannetta toisinpäin. Jos joku nainen suutelisi miestäsi ja mies vastaisi suudelmaan, niin olisiko se mielestäsi mitätön pikkujuttu vai pettämistä?

Vierailija
4/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Mua ei sellainen haittaisi kyllä, jos on kerta vaan menny noin kuten mun tapauksessa.. En ymmärrä miten sen voisi laskea pettämiseksi, kun irrottautuu suudelmasta ja mitään muuta ei ikinä tapahdu.. 

Vierailija
5/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kansalaisopiston kirjoittajakurssia ap:lle.

Tarina on niin ennalta arvattava ja tyhjänpäiväinen. Ei pelkällä harlekiinien lukemisella kirjoittajaksi pätevöidytä.

Vierailija
6/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ota ero sitten, jos sen vänkääminen vtuttaa.

Vierailija
7/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Mua ei sellainen haittaisi kyllä, jos on kerta vaan menny noin kuten mun tapauksessa.. En ymmärrä miten sen voisi laskea pettämiseksi, kun irrottautuu suudelmasta ja mitään muuta ei ikinä tapahdu.. 

Yrität vain oikeuttaa itsellesi pettämisesi! Jos se ei ole Ok miehellesi niin sitten se on pettämistä. Muista sanoa miehellesi että hän on vapaa suutelemaan toista naista koska se ei ole pettämistä

Vierailija
8/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistitko näyttää pinppiä

Vierailija
9/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Vaikea uskoa, että miehesi olisi niin tyhmä, että edes kuvittelisi kertovansa sinulle sivubisneksistään.

Vierailija
10/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Miksi sitten vietät miehen kanssa aikaa johon tunnet vahvaa seksuaalista vetoa jopa niin paljon että se menee tekoihin asti (suutelu)? Sä ihan hyvää hyvyyttäsi siis lähdet jioppokuskiksi tälle miehelle vaikka oma puoliso on kotona? 

Vierailija
11/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan joo, hyvää hyvyyttäni ja minulla on mukavaa hänen kanssaan. Vietän sen kans aikaa koska ollaan hyviä kavereita. Ei muuta. Ja se on ollut ok miehelleni ennen tätä. Kaverini kännissä tuli suutelemaan, en minä. Kaikki ihmiset voi tuntea seksuaalista vetoa ketä tahansa kohtaan, ei se tarkoita että ajatus olisi pettää.. 

Ap 

Vierailija
12/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan joo, hyvää hyvyyttäni ja minulla on mukavaa hänen kanssaan. Vietän sen kans aikaa koska ollaan hyviä kavereita. Ei muuta. Ja se on ollut ok miehelleni ennen tätä. Kaverini kännissä tuli suutelemaan, en minä. Kaikki ihmiset voi tuntea seksuaalista vetoa ketä tahansa kohtaan, ei se tarkoita että ajatus olisi pettää.. 

Ap 

Petit kuitenkin 

Vierailija
13/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tuossa on pettämistä, lyhyt suudelma vai että tuntee vetoa toista kohtaan? Aika inhimillisiä asioita mielestäni! Seksiuni toisesta ei voi olla pettämistä, siitä oon sata varma koska unille ei mitään mahda.. 

Ap

Vierailija
14/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisen raja menee siinä jos tulet raskaaksi tuolle miehelle.

Vierailija
15/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut tämän saman aiemminkin. Pitäisi yrittää keksiä uutta, jos haluaa viihdyttää.

Vierailija
16/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä et tekisi tuon "ihastuksen" kanssa puolison läsnäollessa on moraalisesti väärin, varsinkin jos tiedät että puolisosi pahoittaisi siitä mielensä.

Tunteita ja ajatuksia voi olla laidasta laitaan ja niillä ei ole mitään merkitystä, ellet reagoi niihin jotenkin.

Vierailija
17/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä tämä tarina todellinen, niin suhteen kannalta oleellisin ongelma on se, että ap tuntee vetoa toista henkilöä kohtaan. Ei ole oma suhde kunnossa.

Vierailija
18/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap 

Syytät kaveria vaikka itse olit täysillä mukana? Sen lisäksi sä huohotat kiimoissasi miehen vuoksi ollessasi unessa? Mitä sä täältä haet, sympatiaako? Kyllä toi on pettämistä.

Vierailija
19/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vähän vastaava tilanne. Oltiin oltu yhdessä vaimon kanssa yli 10 vuotta ja lapsiakin on. Pikkujouluissa vaimo meni miespulisen työkaverin kanssa humalassa suutelemaan ja mitä lienee muutakin tehneet. Oli kuulemma ihastunut tähän työkaveriin, joka oli myös varattu. Pikkujoulujen jälkeen alkoi jokaiseen illanviettoon ajella pillun posliiniksi ja senhän arvasi kenen kanssa siellä oltiin. Muutaman kuukaiden katselin sitä touhua ja ilmoitin sitten että otan eron.

Meillä oli yhteinen säästötili omakotitaloa varten. Minä olin kuitenkin sinne pääasiassa rahaa laittanut. Onneksi oli avioehto niin ei päässyt minun omaisuuteen käsiksi. Kesämökki jäi minulle ja ostin niillä omakotitaloon säästetyillä rahoilla itselleni osakkeen ydinkeskustasta kaupungin parhaalta alueelta. Exä joutui muuttamaan kaupungin vuokra-asuntoon huonolle alueelle lähiöön pultsareiden ja narkkareiden sekaan.

Uudehko auto oli minun nimissä ja jäi luonnollisesti minulle. Meillä oli aluksi yhteishuoltajuus vuoroviikoin, mutta yllätäen lapset eivät halua olla äidin luona, koska joutuivat olemaan kaukana lähiössä ja käymään linja-autolla koulussa. Muuttivat sitten kokonaan minun luokse. Koulu ja kaverit on tässä vieressä.

Tutkimusten mukaan n. 50% miehistä ja naisista pettää. Itse en sellaiseen kykenisi ja harmittaa että minun kohdalle sattui tuo toiseen puoleen osuva kumppani. Olisin ansannut parempaa. Elämä on kuitenkin nyt todella hyvää. Lasten kanssa kokkaillaan ja käydään mökillä. En tiedä mitä exälle kuuluu, eikä oikein edes kiinnosta. Nythän se voi pussailla pikkujouluissa niin paljon kuin haluaa ja kenen kanssa haluaa. Jos se kerta on elämässä tärkeintä.

Vierailija
20/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi tuossa on pettämistä, lyhyt suudelma vai että tuntee vetoa toista kohtaan? Aika inhimillisiä asioita mielestäni! Seksiuni toisesta ei voi olla pettämistä, siitä oon sata varma koska unille ei mitään mahda.. 

Ap

Kai sä olet miehesi kanssa keskustellut missä teillä menee pettämisen rajat? No, miehesi puolelta ne on nyt ainakin ylitetty. Molemmat noista on pettämistä, kun raja on jo ylitetty. Härnäät miehesi luottamusta entisestään viihtymällä tämän "kaverisi" kanssa. Mutta jatka toki, kyllä se mies siitä rinnalta lähtee, eikä sun tartte enää miettiä mikä on pettämistä ja mikä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi