Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samantha Fox, miten tuo on voinu olla joku seksisymboli (miehen lantio)

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vähän ihmetellyt miten jotkut on mieltynyt vain yhdenlaiseen kehon malliin ja arvioimaan yksityiskohtia tosi teknisesti. Itse osaan arvostaa myös erilaista kauneutta. Samantha Fox oli ihan nätti mutta en itse hänestä koskaan niin innostunut paitsi tietysti jos alastonkuvia löysi (olen mies). Sabrina oli kuitenkin jotenkin hotimpi.

Vierailija
82/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina vähän ihmetellyt miten jotkut on mieltynyt vain yhdenlaiseen kehon malliin ja arvioimaan yksityiskohtia tosi teknisesti. Itse osaan arvostaa myös erilaista kauneutta. Samantha Fox oli ihan nätti mutta en itse hänestä koskaan niin innostunut paitsi tietysti jos alastonkuvia löysi (olen mies). Sabrina oli kuitenkin jotenkin hotimpi.

Samantha 155cm Sabrina 175.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin Samantha Foxista paljon enemmän kuin Sabrinasta. Olenkin aina pitänyt pienistä naisista, vaikka olenkin aika isokokoinen, 198cm ja 120kg. Sammy oli hot silloin, varsinkin teinipojan mielestä. Oli kuitenkin sellainen, minkä voi itsekin saada vanhempana, ja on saanutkin.

Vierailija
84/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammy oli hirvee ihratissi, kauheet lollot. Yääk !

Vierailija
85/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni nainen muutenkin,  niin eipä se lantiokaan silloin suureksi kasva yleensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän