Samantha Fox, miten tuo on voinu olla joku seksisymboli (miehen lantio)
Naisellahan on ihan miehen lantio
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/32713ea0-ed15-4028-b198-e5c8eb…
vs esim Salma Hayek
https://www.vogue.co.uk/fashion/article/salma-hayek-swimsuit-influencer
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Siihen aikaan leveä lantio on ruma. Olin itse yeini ja nuori aikuinen, nykypäivänä katsottuna upean muodokas missi, mutta siihen aikaan läskiperse. Leiveissä lanteissani positiivista näki ainoastaan appiukko, joka totesi, että minusta tulee hyvä synnyttäjä.
Sama juttu. Olin nuori, 180-senttinen urheilija, jolla oli pitkät raajat ja hyvät muodot. Nyt Samanthan ikäisenä oikein harmittaa, kun vanhoista kuvista näkyy, että olin upea, mutta silloin pidin itseäni toivottoman leveäperäisenä.
Ap:lle vastaus: Samantha sopi noiden aikojen miesten ihanteeseen eli oli kasvoiltaan ja vartaloltaan lapsi, jolla oli suuret rinnat. Tätä ihannetta pitävät yllä muun muassa japanilaiset sarjakuvahahmoineen.
Se oli hienoa aikaa. Naiset nättejä ja turbohuulia ei näkynyt. Kyllä 90-luvulla oltiin vielä hoikempia, silloin oli se "heroin chic" muotikin, joka taisi olla seurausta Kate Mossin kuvista.
Nykyään ei miehiä ja naisia erota toisistaan. Tämä on tylsää aikaa, persoonallisuus on täysin hukassa.
Siihen aikaan piti olla pieni ja litteä takamus. Me teinitytöt harmiteltiin kun oli olevinaan iso peffaja ei edes oikeasti ollut. Pyöreän pyllyn muoti on tullut paljon myöhemmin. Muistaakseni Samantha oli vielä tosi nuori julkisuuteen tullessaan, joten hänellä oli varmasti nuoren ihmisen muodot siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Eli hienous on hoikkuus, ryhti ja pitkät raajat, malli voi olla X tai Y.
Jos et havittele julkisuutta ja seksisymbolin asemaa vaan taviksen elämää, voit sitten olla hyvillä mielin mikä vaan eli A, H tai O.
Ei, vaan kaiken tasapaino.
Vierailija kirjoitti:
Se oli tissien aikakautta. Hauskaa on, että Samanthan tissit olivat vain jotain D. Kun isot ovat jotain G ja H.
Skaalaus on muuttunut. Samanthan aikaisessa Anttilan kuvastossakin D oli suuri, kun oli olemassa vain 4 kokoa. Nykyään on 15 (A-O), maan tavan mukaan pienimmät marketeissa ja isommat erikoisliikkeissä. Sam on nykykoossa paljon povekkaampi kuin D.
Vierailija kirjoitti:
Samantha Fox ja Sabrina Salerno kuvittivat minunkin kämppäni seiniä 80-luvulla.
Sabrinalla sentään lantionkaarta, todella kaunis on ollut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Samantha Fox ja Sabrina Salerno kuvittivat minunkin kämppäni seiniä 80-luvulla.
Onhan tuo Sabrina noista kahdesta ihan ylivoimainen...
Tuon tissihypetyksen vuoksi kaikkia isorintaisia nuoria tyttöjä pidettiin ho. roina. Aivan järkyttävää kohtelua miehiltä. Siinä pilattiin monen tytön nuoruus.
Vierailija kirjoitti:
Siihen aikaan leveä lantio on ruma. Olin itse yeini ja nuori aikuinen, nykypäivänä katsottuna upean muodokas missi, mutta siihen aikaan läskiperse. Leiveissä lanteissani positiivista näki ainoastaan appiukko, joka totesi, että minusta tulee hyvä synnyttäjä.
Läskiperse olet vieläkin, mutta sitä ei vaan saa sanoa enää ääneen.
Yläosattomuus oli se juttu. Ja kolmossivun tyttö kun oli, niin ei niissä kuvissa mitään lantiota edes näkynyt, kuten ei levyn kansissakaan.
Jestas, Santanico Pandemoniumin käärmetanssista on 28 vuotta. Hayek oli niin kaunis, ettei voinut kuin tuijottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Olin nuori, 180-senttinen urheilija, jolla oli pitkät raajat ja hyvät muodot. Nyt Samanthan ikäisenä oikein harmittaa, kun vanhoista kuvista näkyy, että olin upea, mutta silloin pidin itseäni toivottoman leveäperäisenä.
Ap:lle vastaus: Samantha sopi noiden aikojen miesten ihanteeseen eli oli kasvoiltaan ja vartaloltaan lapsi, jolla oli suuret rinnat. Tätä ihannetta pitävät yllä muun muassa japanilaiset sarjakuvahahmoineen.
Ja tosiaan mitä kuvia katson niin juuri sitä rintavarustusta on korostettu.
ap
Kauniita oli kaikki 3,ei nykyään ole aitoja kaunottaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli tissien aikakautta. Hauskaa on, että Samanthan tissit olivat vain jotain D. Kun isot ovat jotain G ja H.
Skaalaus on muuttunut. Samanthan aikaisessa Anttilan kuvastossakin D oli suuri, kun oli olemassa vain 4 kokoa. Nykyään on 15 (A-O), maan tavan mukaan pienimmät marketeissa ja isommat erikoisliikkeissä. Sam on nykykoossa paljon povekkaampi kuin D.
Joo mullakin on D eikä kyllä Samanthan rintoja lähellekään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Samantha on nykyisin vielä miesmäisempi
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/57a62d37-6c90-4a0f-83a0-d3aa89…
Täytyyhän sitä, kun on lentävä yöeläin.
Vierailija kirjoitti:
Huh että Kikka on ollut kaunis, paljon kauniimpi kuin tuo Samantha Fox
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/aeb41741-4a83-4fb2-8cac-6a342d…
ap
Aikalaisena muistan ajatelleeni, että Kikka oli omituinen sekoitus hutsumaisuutta ja rouviintumista. Kummallisen kokoonpuristetut kasvot. Tai sitten tämä mielikuva on seurausta siitä, että inhosin ja inhoan hänen musiikkityyliään.
Vierailija kirjoitti:
Huh että Kikka on ollut kaunis, paljon kauniimpi kuin tuo Samantha Fox
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/aeb41741-4a83-4fb2-8cac-6a342d…
ap
Kikassa ongelmana on ollut se, että hänen mielenterveysongelmansa huokuivat hänen ilmeistään. En ole voinut katsoa häntä tuntematta pahaa oloa.
Runkkasin 80-luvulla sekä Samanthan että Sabrinan kuville. Molemmilla oli myös karvainen kunnon pillu - ei mikään muliksi ajettu kamelinvarvas!
Onko tuo siis ollut median luomaa kauneuskäsitystä ja juurikin niiden rintojen korostamista, koska ymmärtääkseni on ihan tutkittu että miehet pitävät eniten synnyttäjien vartalosta. Eikä nyt tarvitse ajatella että tarkoitan jotain julmettua lantiota / takamusta tai että yleistäisin että kaikki miehet pitävät sellaisista. Ja onhan ne rinnatkin tärkeät, yleensä naisellisella x mallin vartalon omaavalla on ainakin ihan kohtalaisen kokoiset sellaiset.
ap