Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samantha Fox, miten tuo on voinu olla joku seksisymboli (miehen lantio)

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kauneusihanne ei ollut hevonperse. Nykyään ankan huulet, hevosen perse, krokotiilin kuvioitu nahka ja tuotantoeläimen lävistykset kuuluvat asiaan.

Vierailija
42/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen aikaan leveä lantio on ruma. Olin itse yeini ja nuori aikuinen, nykypäivänä katsottuna upean muodokas missi, mutta siihen aikaan läskiperse. Leiveissä lanteissani positiivista näki ainoastaan appiukko, joka totesi, että minusta tulee hyvä synnyttäjä.

Onko tuo siis ollut median luomaa kauneuskäsitystä ja juurikin niiden rintojen korostamista, koska ymmärtääkseni on ihan tutkittu että miehet pitävät eniten synnyttäjien vartalosta. Eikä nyt tarvitse ajatella että tarkoitan jotain julmettua lantiota / takamusta tai että yleistäisin että kaikki miehet pitävät sellaisista. Ja onhan ne rinnatkin tärkeät, yleensä naisellisella x mallin vartalon omaavalla on ainakin ihan kohtalaisen kokoiset sellaiset. 

ap

Silloin median valta oli hiiren ininää nykyiseen verrattuna. Läski oli kauhistus ja runsaus samaten. Isot luomurinnat oli ehkä ainoa runsas asia, josta osa piti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ap minkä ikäinen?

En tavallaan itse ymmärrä kysymystä, koska olin teini tuolloin.

-71

Vierailija
44/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kun miehet ovat kuolanneet tuota lesboa 80- luvulla.

Vierailija
45/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, mitkä daisarit. Oikeat hinkit. Tuolta naisen kuuluu näyttää.

Vierailija
46/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen aikaan piti olla pieni ja litteä takamus. Me teinitytöt harmiteltiin kun oli olevinaan iso peffaja ei edes oikeasti ollut. Pyöreän pyllyn muoti on tullut paljon myöhemmin. Muistaakseni Samantha oli vielä tosi nuori julkisuuteen tullessaan, joten hänellä oli varmasti nuoren ihmisen muodot siinä vaiheessa. 

Ei leveistä ja läskeistä perseistä tykkää kuin lakut.

Vierailija
47/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen aikaan leveä lantio on ruma. Olin itse yeini ja nuori aikuinen, nykypäivänä katsottuna upean muodokas missi, mutta siihen aikaan läskiperse. Leiveissä lanteissani positiivista näki ainoastaan appiukko, joka totesi, että minusta tulee hyvä synnyttäjä.

Onko tuo siis ollut median luomaa kauneuskäsitystä ja juurikin niiden rintojen korostamista, koska ymmärtääkseni on ihan tutkittu että miehet pitävät eniten synnyttäjien vartalosta. Eikä nyt tarvitse ajatella että tarkoitan jotain julmettua lantiota / takamusta tai että yleistäisin että kaikki miehet pitävät sellaisista. Ja onhan ne rinnatkin tärkeät, yleensä naisellisella x mallin vartalon omaavalla on ainakin ihan kohtalaisen kokoiset sellaiset. 

ap

Silloin median valta oli hiiren ininää nyky

niin ei tarvitse olla läski vaikka on naisellinen lantio, se malli on koko ajan oli miten paljon läskiä tahansa tai itse asiassa läskimmällä vaan se vyötärö voi kasvaa suhteessa lantioon.

ap

Vierailija
48/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletko ap minkä ikäinen?

En tavallaan itse ymmärrä kysymystä, koska olin teini tuolloin.

-71

10 v nuorempi..

Vierailija
49/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika uhkea rintavarustus, ja taisi olla jopa luomut (?).

Vierailija
50/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä sitä voi tietää, kuka kukin on. Monen miehen mielestä Bruce Jennerkin oli noina vuosikymmeninä oikein Miehekäs Mies: kymmenottelun maailmanmestari ja olympiavoittaja.

Vierailija
51/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykkisin

Vierailija
52/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen aikaan piti olla pieni ja litteä takamus. Me teinitytöt harmiteltiin kun oli olevinaan iso peffaja ei edes oikeasti ollut. Pyöreän pyllyn muoti on tullut paljon myöhemmin. Muistaakseni Samantha oli vielä tosi nuori julkisuuteen tullessaan, joten hänellä oli varmasti nuoren ihmisen muodot siinä vaiheessa. 

Kyllä se pylly on aina saanut olla pyöreä, mutta ei sitä pyöreyttä edestä halua nähdä.

Nykymuoti on sitä, kun makkarankuorella pingotetaan se sivuille ja alas valahtanut persläski palloksi.

Kaunis pylly pysyy takana ja ylhäällä ihan pitämättäkin ja sen kruunaa persposkessa oleva lommo, jota ei läskinpingotusleggareilla saa mitenkään aikaiseksi.

Vierailija
53/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myös aika upea leijonanharjatukka. Tuolloin naisilla oli iso tukka. Katsokaa vaikka Dynastya.

Vierailija
54/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salma Hayekilla vaan on Teemu Selänteen naama

Vierailija
55/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia muistoja. Olin kasarilla teininä tiimalasivartaloinen mutta tooosi hoikka 170cm 53kg ja sain yhtenään kuulla olevani roteva tai iso. Vanhemmat ihmiset sanoivat että minusta tulee vielä hyvä emäntä. 

Vierailija
56/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ihan hyvin tuossa lantio erottuu. 

Vierailija
57/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh että Kikka on ollut kaunis, paljon kauniimpi kuin tuo Samantha Fox

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/aeb41741-4a83-4fb2-8cac-6a342d…

ap

Aikalaisena muistan ajatelleeni, että Kikka oli omituinen sekoitus hutsumaisuutta ja rouviintumista. Kummallisen kokoonpuristetut kasvot. Tai sitten tämä mielikuva on seurausta siitä, että inhosin ja inhoan hänen musiikkityyliään.

Eka levy etenkin tehtiin silloin huippusuositun Stock-Aitken-Watermanin tuotannon tyyliin.

Ja  kappaleet sanoitti Juha Watt Vainio ja sävelsi Veikko Samuli, muka salanimillä. Mä haluun viihdyttää on lähes kopio Kylie Minoguen Got to be Certain -biisistä, mutta ei niin samanlainen että rikkoisi tekijänoikeuksia. 

Kyllä, olin kymppivuotiaana jo Kikka-fani.

Vierailija
58/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pylly on aina saanut olla pyöreä, mutta ei sitä pyöreyttä edestä halua nähdä.

Nykymuoti on sitä, kun makkarankuorella pingotetaan se sivuille ja alas valahtanut persläski palloksi.

Kaunis pylly pysyy takana ja ylhäällä ihan pitämättäkin ja sen kruunaa persposkessa oleva lommo, jota ei läskinpingotusleggareilla saa mitenkään aikaiseksi.

Itse ainakin häpeän pientä takapuoltani tänä päivänä, enkä ikimaailmassa pitäisi trikoita tai edes tiukkoja farkkuja ilman, että takapuolen peittona on joku pitkä paita.

Vierailija
59/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin häpeän pientä takapuoltani tänä päivänä, enkä ikimaailmassa pitäisi trikoita tai edes tiukkoja farkkuja i

Älä anna tuollaisten ap:n tyylisten ilkimysten vaikuttaa itsetuntoosi. Olet hyvä sellaisena kuin olet. 

Vierailija
60/85 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä sitä voi tietää, kuka kukin on. Monen miehen mielestä Bruce Jennerkin oli noina vuosikymmeninä oikein Miehekäs Mies: kymmenottelun maailmanmestari ja olympiavoittaja.

Bruce Jenner olikin miehekäs, ja onhan hänellä edelleen ne piirteet mitkä vei silloin tuohon pisteeseen. Kim Kardashian on sanonut oppineensa työn teon ja työmoraalin nimenomaan isäpuoleltaan (Bruce Jenner) mikä ei ole kyllä ihme eikä sekään, että Brucen lapset on menestyneet. 

Netflixissä on hänestä kertova elokuva Caitlyn, missä tulee hyvin selväksi tuo sinnikkyys mikä hänellä on ollut tuon olympiakullan suhteen. 

Huvittava juttu tuli myös mieleen; palstamiehet joskus vänisi täällä, kun Kendall Jenner oli alkanut NBA-pelaajan kanssa, että ei tuollekaan tavismies kelpaa. Koominen juttu ottaen huomioon kyseessä olevan urheilullinen huippumalli joka kasvanut tuollaisessa ympäristössä eli ei ole itse tavis eikä ole tavismiehen lapsi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi