Mitä suunnitelmia tälle päivälle?
Minä lähden yksin teatteriin, en saa ketään mukaan vaikka mulla on kaks alennus lippua mutta en anna sen haitata.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Käyn hyvin iäkkäillä isovanhemmilla, siellä varmaan autan heitä arki askareissa ja tietenkin syön mummin tekemää ruokaa. Sitten kotimatkalla käyn kaupassa.
Illalla varmaan käyn lenkillä ja lenkin jälkeen lämmitän saunan.
Saunan jälkeen syön jotain hyvää ruokaa ja käyn nukkumaan.
M33
Sun päiväsi kuulostaa kivalta 😊
Lenkitän koiria kunnolla, kun pääsee valoisan aikaan metsään. Salilla pitää käydä treenaamassa ja kaupassa ruokaa hakemassa. Sitten vaan telkkarinkatselua, maksimissaan vähän siivoamista. Illalla ehkä kavereiden kanssa jotain pelaamista viinilasillisen ääressä. Viime lauantai meni töissä, joten tänään otetaan rennosti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn hyvin iäkkäillä isovanhemmilla, siellä varmaan autan heitä arki askareissa ja tietenkin syön mummin tekemää ruokaa. Sitten kotimatkalla käyn kaupassa.
M33
Kiitti. Aikalailla normaali lauantai toi on mulle eli ei mitään erikoista.
Mitä sun viikonloppu suunnitelmia on?
M33
Hiihtämään tänäänkin, koska huomenna menee jo plussalle! Mutta ensin aamupala ja sit sukset ulos jäähtymään.
Kohta nukkumaan koko päiväksi. Klo 20 12h yövuoroon nauttimaan tuplapalkkaa ja yölisää. Vajaa 500 netto työvuoro.
Juon kaljaa ja mietin miksi naiset yliarvioivat tasonsa parisuhdemarkkinoilla.
Pikku siivousta, pyykinpesua ja ruoanlaitto. Sitten menen mieheni kanssa katsomaan sen pojanpojan futistreenejä. Illalla vain relaan.
Erinomainen ulkoilusää tänään, pikku pakkasta ja aurinko paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Juon kaljaa ja mietin miksi naiset yliarvioivat tasonsa parisuhdemarkkinoilla.
Parantaako tämä jollakin tavalla elämäsi laatua tai ns. tasoasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Neiti tuo on eikä mikää mies
Piti kauppaan lähteä mut mies saa mennä yksin kun vatsa kipeä ja huono olo niin en uskalla nyt lähteä. Ehkä sain vatsatautitartunnan työkaverilta jolla lapsilla oli vatsatauti viime viikolla tai sit mun vatsa aloitti oikuttelun muuten vaan pitkän ajan jälkeen.
Muut tekemiset riippuu olosta ja mihin tämä olotilat kääntyy. Lakanat pitäisi ainakin vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Erinomainen ulkoilusää tänään, pikku pakkasta ja aurinko paistaa.
Täällä pyryttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Neiti tuo on eikä mikää mies
Aivan. Sekö tekee minusta neidin kun teen kotitöitä ja joskus leivon pullaa? Pitäiskö mun ryypätä ja haukkua muita niin olisin sitten miehekäs mies?
M33
Kiitos, palsta! Täältä sain virikkeen mennä illaksi teatteriin, nyt on lippu varattu! Muuten varmaan ihan peruslauantai, kaupassakäyntiä, pientä siivoilua.
Tapaan ystäväni kahvilla, ja illalla katson muiden maiden euroviisukarsintoja.
Työpäivä edessä, sama sunnuntaina. Ulkoilua ja ruoanlaittoa illalla. Yksin olen, aika tylsää.