Oletko valmis äänestämään kansainvälinen Stubb presidentiksi
Kommentit (17)
Olen toisella kierroksella jos Haavisto vastassa
Olen valmis äänestämään mitätön Rehniä.
🤮Täys friikki "uusine maailmanjärjestyksineen".
En ole.
Suomen presidentti saa kernaasti olla nimenomaan suomalainen. Riittää, että tulemme toimeen muiden kansojen kanssa. Kansainväliseksi ei presidentin tarvitse heittäytyä.
Stubb toivottaa tervetulleeksi kaikki pakolaiset Suomeen. Ettekö te seuraa yhtään sen sanomisia? Kannattaa pakkoruotsia. Puhuu mitä sylki suuhun tuo ja valehtelee kirkkain silmin. Jne jne.
Olen, onhan se jonkinlainen "pienin paha" näistä mahdollisista ehdokkaista.
Eniten kokemusta ulkomailla onHaavistolla.. Suhteita ympäri maailmaa ja siellä pidetty. Maltillinen.
En. Ainoastaan siinä tapauksessa, jos 2. kierroksella olisi vastakkain Stubb ja Halla-aho, valitsisin pienemmän pahan eli Stubbin. Stubb presidenttinä vaatisi kyllä jonkun paimentamaan ja neuvomaan, ettei keuli ulkomailla ja munaa itseään pilaten samalla Suomen maineen. Toivon, että Haavisto pääsee 2. kierrokselle, jolloin äänestän häntä.
Petskun kaveri , tunnin junaa kannatetaan ja eilen sanoutui irti hallituksen politiikasta. Puhuu itseäänkin vastaan. Haluaa hinnalla millä hyvänsä kansakunnan kaapin päälle. Tästä tulee vielä hyvä puttekuiskaaja.
En, koska on nolannut itsensä monta kertaa kv areenoilla. En halua presidenttiä, joka ulkomailla työtehtävissään mölisee "v*ttu mitä paskaa" kuten Stubb.
Enkä halua presidenttiä, joka suututtaa ylimielisyydellään muiden maiden johtajia, napsii selfien Lavrovin kanssa ja lähettelee tälle aneluviestejä muka yksityishenkilönä.
Enkä presidenttiä, joka syytteli russofobiasta eduskuntaa, kun kansanedustajat kyseenalaistivat venäläisen Rosatomin roolin ydinvoimalahankkeessa.
Stubb haluu vaan poseerata maailmalla parrasvaloissa. Suomi on edelleen Suomi, ei suurempi eikä pienempi kuin ennenkään, vaikka neidoussa ollaankin. Öuhötys pois, realismi pöytään. Joku suitsimaan stubbia yötä päivää jos pressax valitaan. Luo epävarmuutta säntäilyllään ja möläytyksillään. Kansa kaipaa turvallisuutta!
Päin vastoin.Älex Stybb vasta vihoviimeinen pakkoRako,jos vastassa olisi painajaismaisesti kammottavista kammotta vin=J.Freddy Kruger Hoo.aho!
KYLLÄ! PARAS EHDOKKAISTA!