Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla olet henkisesti mummo?

Vierailija
18.08.2024 |

Itse olen reilu nelikymppinen, ja inhoan sovelluksia ja minulla on ollut pankkikortti vasta muutaman vuoden, sitä ennen maksoin käteisellä. Mistään paypalista tms en ymmärrä mitään, joten kun menin myymään kirpparille, maksutapana oli käteinen.

Älypuhelin minulla on ollut noin neljä vuotta.

Minulle on kauhistus se, ettei lukioissa ole enää oppikirjoja, vaan kaikki on netissä. Kirjoitan itselleni paperisia muistilappuja. Vihaan Teams-kokouksia.

Entä te?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En wolttaa, en ajele Tierillä, en ole TikTokissa ja inhoan turhaa hälinää enkä voi keskittyä lukemiseen metelissä. 

Vierailija
2/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En wolttaa, en ajele Tierillä, en ole TikTokissa ja inhoan turhaa hälinää enkä voi keskittyä lukemiseen metelissä. 

Sama! Enkä ole edes Spotifyssa! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kaalilaatikkoa ja piimää. 40v

Vierailija
4/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri noin! Vierastan kaikkia nykyajan laitteita, enkä halua opetella kaikenmaailman sovelluksien käyttöä. En edes kuuntele äänikirjoja, vaan luen ihan vanhanaikaisesti vaan. Tuottaa stressiä kun kaikki asioiden hoitaminen menee yhä enemmän sähköiseen muotoon, ja on itse koko ajan pari askelta jäljessä kehityksestä. 

Vierailija
5/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään neuloa ja vastaan aina tv-juontajien tervehdykseen.

Vierailija
6/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan kaalilaatikkoa ja piimää. 40v

Joo voisipa vain kuolla 

Vierailija
7/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään neuloa ja vastaan aina tv-juontajien tervehdykseen.

Minä sanon S-Marketin automaattikassalle että kiitos ja näkemiin.

Vierailija
8/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juuri noin! Vierastan kaikkia nykyajan laitteita, enkä halua opetella kaikenmaailman sovelluksien käyttöä. En edes kuuntele äänikirjoja, vaan luen ihan vanhanaikaisesti vaan. Tuottaa stressiä kun kaikki asioiden hoitaminen menee yhä enemmän sähköiseen muotoon, ja on itse koko ajan pari askelta jäljessä kehityksestä. 

Ja ikä oli? Koeta pysyä ajan tasalla, muuten lapsesi vievät sinulta pankkitunnukset pois.

Vierailija
9/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole henkisesti(kään) mummo. N65

Vierailija
10/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaat kuitenkin palstailla, eli sinulla lienee pöytäkone. Hyvä, hyvä!

Vierailija
11/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkisesti pappakin sallitaan mukaan, niin älypuhelinsovellukset eivät ole minun juttuni. Huomaan myös jääväni tuijottamaan tapahtumia kädet selän takana. Pappa koettaa siis tulla esiin myös käytösessä. 😂  Haluaisin kohdata ihmiset oikeasti enkä chatin tai sähköpostin kautta.

Vierailija
12/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysi tampio tietokoneen kanssa, en ole missään somealustassa, en edes "naamakirjassa"enkä ikinä laittaisi itseäni "tarjolle" esim.Tinderiin. Luen kirjat kirjana.

Jep, mummo mikä mummo vaikka ikää alle 50v.

Vierailija
13/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaat kuitenkin palstailla, eli sinulla lienee pöytäkone. Hyvä, hyvä!

Kännykällä minä palstailen.

T. Äsken kommentoinut tietokonetampio2

Vierailija
14/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit ostivat mulle tänä kesänä semmoisen ovikyltin, jossa lukee "mummola". Veivät mut ensin kampaajalle ja meikkiin ja puettivat mut mun lempivaatteisiin. Semmoiseen oranssinkeltaiseen kukkamekkoon ja keltaisiin tennareihin.

Käytiin syömässä pitkän kaavan mukaan ja sitten mut nakattiin taksiin tuon kyltin ja portviinipullon kanssa.

Puheessa tuli ilmi, että olen heille ollut kuin mummo nämä viimeiset kymmenen vuotta kun on tunnettu. Olen ruokkinut heidät joka kerta, kun tulevat. Pöytä notkuu seittemää sorttia ja jälkkäriä on aina. Joka kerta kyselen kuulumiset tarkkaan ja ne mahdolliset kumppaniehdokkaat. Lisäksi pidän pyykkihuoltoa yllä, pesen, ompelen reiät ja parsin sukat. Niin ja sukkia riittää aina kotiin vietäväksi kuin evästäkin.

Ikäähän mulla on 26 vuotta ja kyllä tunnistin itseni. Oli vielä monia muitakin tulokulmia, että olin ansainnut tuon kyltin. Nyt se on nakutettu paraatipaikalle. Etuoveen. Niin asunhan mä mummon mökissä kaupungissa ja viljelen pihaani tiesmitä. Olen aina sanonut olevani kotoilija, mutta nää väittää mun olevan mummo. On kunnia-asia olla mummo. Mummoilen myös naapuruston lapsille. Koululaisten päiväkerhoa olen pitänyt kahtena vuonna kesä- ja elokuussa.

PS. tulen kaikkien kojeiden kanssa toimeen, kun 84 vuotias isoisoäitinikin tulee. Okei, hän ei kaikkia sovelluksia käytä, mutta esim spotifya ja äänikirjoja kuuntelee sujuvasti, kun alkaa näköhämärtyä.

Vierailija
15/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistilapuista piti sanoa, mutta unohdin. Mä olen ikäisistäni se, joka vielä pitää Suomen metsäteollisuutta yllä. Vaikka puhelimeen synkronoinkin kaiken, niin rakastan kalentereita ja muistilappuja! Mä bujoilen ja niin luen paperisia kirjoja, joihin teen muistiinpanoja myös. Duunissa oli hämmentävää alkuun, kun kaivaa läppäriä tai puhelimia esiin, niin mä kasaan sen levähtäneen ja räjähtäneen kalenterikansioni. :) Kaikki on järjestyksessä kuitenkin ja mä olen aina aikataulussa ja ajoissa.

N26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi