Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho! Kaverin mies ostaa jatkuvasti lahjoja ja hemmottelee. Miksi oma mies ei hemmottele?

Vierailija
26.01.2024 |

Ukolle sanoin oon sanonut jo monta vuotta että toisi oma aloitteisesti edes ruusukimpun mutta ei se saa aikaseksi mutta omiin stereoihin ja autoihin laittaa kaiken ajan ja rahat ai että veetuttaa kun kaverini löysi ihanan miehen joka hemmottelee, kohtelee kuin kukkaa avokämmenellä, söpöilee, hempeilee, vie lomille ja avaa ovet siis siis ihan kaiken mitä nainen haluaa pyytämättä !! Onhan se kiva omistaa ja ostella kun on rahaa millä mällätä ja kaveri leipoo miehelle herkkuja ja elämä on niin niin niin ihanaa sokerista aijaijai. Olen kade !! kateellinen.

Onko täs nyt joku kulttuuriero kun kaverin mies on arabi joka ei alista eikä ole haaremia missään eikäs ole hunnuttamassa eikä eikä vaatimassa pääsyä Suomeen. Kaveri saa olla vapaasti ja ovat rakastuneita söpöläisiä. Omalle ukolle oon vaan ilmaa ja surettaa. !!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule töistä kukkakimpun kanssa ja kysy ulkolta, arvaa keneltä sain ? Hemmottele itse itseäsi niin lahjat tulee mieleisinä.

Vierailija
42/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on kans arabi.

Hänen ihanin ominaisuus on juurikin se kun pukee mut huntuun ja alistaa. Todellakin tietää miten olla mies!

M41

Typerys olet ja kommentillasi loukkaat sekä homoja että oikeita miehiä.

Ei pidä ottaa tätä kommenttipalstaa liian vakavasti. Elämä on muualla. 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex ei huomioinut mua koskaan mitenkään. Pihi oli. Kerrankin kun naistenpäivänä tulin illasta töistä kotiin niin ei ollut edes suklaapatukkaa raaskinut ostaa. Selitti vaan että sehän on naistenPÄIVÄ ja nyt on jo ilta. Ex...

Vierailija
44/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ap aloittaisit huomioimalla miestäsi?

Oma mieheni tuo joskus harvoin kukkia, mutta muuten huomiointi on aika käytännönläheistä, tyyliin vaihtaa renkaat ja tekee toivomiani remppahommia. Ostan mieluummin itse varsinaiset hemmottelut, koska mies ei osaa valita niitä kuitenkaan makuni mukaisesti. Ja sitä paitsi minulla on isompi palkka, joten turhaan mies omia rahojaan minuun käyttäisi. 

Vierailija
45/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan Itä-Suomesta, mutta ostaa pyytämättä kukkia, keittää kahvit/hommaa pullat. Hän itse sanoo, että haluaa mun olevan onnellinen. Mä taas huolehdin siitä, että teen silloin tällöin semmosta ruokaa, mitä hän pyytää. 

me ollaan ihan keskustelemalla saatu tää aikaiseksi. Ja yhdessä on oltu yli 15 v. 

Vierailija
46/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sun mies ei petä

Mistäs tiedät? Kovin tuntuu kiinnostuvan autoista ja elektroniikasta

Vierailija
47/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ap aloittaisit huomioimalla miestäsi?

Oma mieheni tuo joskus harvoin kukkia, mutta muuten huomiointi on aika käytännönläheistä, tyyliin vaihtaa renkaat ja tekee toivomiani remppahommia. Ostan mieluummin itse varsinaiset hemmottelut, koska mies ei osaa valita niitä kuitenkaan makuni mukaisesti. Ja sitä paitsi minulla on isompi palkka, joten turhaan mies omia rahojaan minuun käyttäisi. 

Oon huomioinut ukkoa ja vastalahjana en saa mitään takas

Vierailija
48/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt paljon lueteltu näitä, mitä miehet hommaa naisille, kukkia, konserttilippuja.. mitäs te olette niille miehille ostaneet?

t. pitäisi keksiä jotain miehen synttäreiksi, ja ei, seksi ei nyt ole vastaus, kun sitä on muutenkin ja on monipuolista

Vierailija
49/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex ei huomioinut mua koskaan mitenkään. Pihi oli. Kerrankin kun naistenpäivänä tulin illasta töistä kotiin niin ei ollut edes suklaapatukkaa raaskinut ostaa. Selitti vaan että sehän on naistenPÄIVÄ ja nyt on jo ilta. Ex...

Ilmainen vinkki jos mies ei tarjoa ensitreffeillä niin ei jatkoon.

Vierailija
50/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kaipaa kukkia tai lahjoja, ihaninta on kun mies kokkaa mulle ja siivoaa mun puolesta, ja niin se tekee usein :)

Vierailija
51/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siks koska naapurin eukko ei ole ylipainoinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi