Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho! Kaverin mies ostaa jatkuvasti lahjoja ja hemmottelee. Miksi oma mies ei hemmottele?

Vierailija
26.01.2024 |

Ukolle sanoin oon sanonut jo monta vuotta että toisi oma aloitteisesti edes ruusukimpun mutta ei se saa aikaseksi mutta omiin stereoihin ja autoihin laittaa kaiken ajan ja rahat ai että veetuttaa kun kaverini löysi ihanan miehen joka hemmottelee, kohtelee kuin kukkaa avokämmenellä, söpöilee, hempeilee, vie lomille ja avaa ovet siis siis ihan kaiken mitä nainen haluaa pyytämättä !! Onhan se kiva omistaa ja ostella kun on rahaa millä mällätä ja kaveri leipoo miehelle herkkuja ja elämä on niin niin niin ihanaa sokerista aijaijai. Olen kade !! kateellinen.

Onko täs nyt joku kulttuuriero kun kaverin mies on arabi joka ei alista eikä ole haaremia missään eikäs ole hunnuttamassa eikä eikä vaatimassa pääsyä Suomeen. Kaveri saa olla vapaasti ja ovat rakastuneita söpöläisiä. Omalle ukolle oon vaan ilmaa ja surettaa. !!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää lahjat. Heitin aina kukkapuskat suoraan roskiin jopa hänen nähtensä. Ei aittanu. Yäks.

Vierailija
22/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse huomioinut miestäsi miten?

Nalkuttamalla?

Valittamalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kans arabi.

Hänen ihanin ominaisuus on juurikin se kun pukee mut huntuun ja alistaa. Todellakin tietää miten olla mies!

M41

Vierailija
24/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääset eroon tuosta pahasta olosta ja kateudesta, kun mielessäsi mietit, että joka kerta kun ystävättäresi on saanut mieheltään lahjan, niin se mies vain sillä lahjalla paikkailee pahoja tekojaan, niin kuin taas on juostu huoraloissa ja petetty tai kännipäissään mies on kotona riehunut ja vähän ehkä läimäissyt. Kummasti auttaa siihen sinun kateuteen.

TÄMÄ 😅

Vierailija
25/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaankin viestittänyt hänelle joskus, että huomaavaisuus mieheltä sinua kohtaan on jotenkin negatiivinen asia. Näinhän asiat yleensä kantasuomalaisten naisten kanssa tai kohdalla usein ovat, ulkomaalaiset naiset arvostavat huomaavaisuutta ja hellyyttä, kantasuomalaisille naisille nämä asiat ovat pelkkää miinusta.

Edellisen sain taas kokea kerran taas uudestaan, kun nyt exäksi kääntynyt naisystävä viimeisissä viesteissään valitti ja syytti minua pahasti, kun olin huomioinut häntä liian paljon lahjoilla, hän oli kokenut ne aina alentavina.

Siis mitä? Kantasuomalaiset naiset kokevat alentavana, että mies antaa naisystävälleen lahjoja, tai vaikka huomioi naisen taloudellisen ahdingon auttamalla naista vaikka vuokranmaksussa, jottei nainen saa häätöä kodistaan. Tämä vaikka naisystävä on jatkuvasti pyytänyt rahaa ja taloudellista tukea, ja monesti jopa vaatinut sitä rahaa tavatessamme. Siiten yht'äkkiä kun nainen ei enää

Siinä vaiheessa kun makselet naisystävän vuokraa ettei saisi häätöä, niin on jo mennyt jokin pahasti vikaan. Suosittelen potentiaalisten naisystävien bongaamista jostain muualta kun wt-kaupungin räkälistä.

Vierailija
26/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan kantismies, savolainen alkujaan, joka tuo kukkia toisinaan ihan arkena, hankkii ajatuksella mieluisat joulu- ja synttärilahjat

Arjessa on tasavertainen vanhempi lapsillemme, laittaa ruokaa ja siivoaa, hoitaa taloa ja pihaa siinä missä minäkin. On mulle apupoikana kun teen remonttihommia :-D  

Ikääkin on jo 52 vuotta ja naimisissa oltu 21 vuotta, ei mitään uutuuden huumaa.

t. N50

Vierailija
27/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät lahjoista, yllätyksistä tms, kannattaa näyttää se kumppanille esimerkillä.

En muista kumpi sen meillä aloitti, minä luultavasti, mutta koska molemmat harrastetaan lukemista kirjat ovat meidän hellittelyä. (Ystäväni mies  lukee hänelle ääneen, siitä olen vähän kade) Oma  mieheni taas pitää kokkailusta ja yllättää usein suunnittelemallaan aterioilla ja illanvietoilla. Leikkokukista en pidä mutta viherkasveja ja puutarhaan toivelistalla olevia juttuja mieheni tietää minun arvostavan.

Eli ei kaikki naiset halua kukkakimppuja, ei todellakaan. Kerro miehellesi jos niistä pidät mutta älä vaadi tai odota että niitä saat kun haluat, osta itse jos niitä välttämättä tahdot. Niin se mieskin voi huomata että ne ovat mieleesi.

Jokaisella on ne omat kiinnostuksenkohteensa ja vahvuutensa. Jokaisella on myös se oma rakkauden kielensä,  seuraa miestäsi niin opit miten hän ilmaisee rakkauttaan ja miten sinä voisit hänen toiveensa/tapansa huomioida. Ja vastavuoroisesti ilmaise hänelle mitä sinä kaipaat. 

Vierailija
28/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on ihan suomalainen eikä mikään rikas. Ostaa kyllä kukkia naistenpäivänä ja syntymäpäivänä. Ei osta kalliita lahjoja mutta olen saanut lahjoja. Vie joskus pizzallekkin ja on vienyt konsertteihin ja ostanut festarilipun koska juhannus festarit on samalla paikkakunnalla missä asumme. Edellinen mieheni ei ostanut kertaakaan kukkia minulle. Minun nykyinen mies ostanut aina kukkia naisten päivänä ja ollaan oltu 8 vuotta yhdessä.

Vierailija
29/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääset eroon tuosta pahasta olosta ja kateudesta, kun mielessäsi mietit, että joka kerta kun ystävättäresi on saanut mieheltään lahjan, niin se mies vain sillä lahjalla paikkailee pahoja tekojaan, niin kuin taas on juostu huoraloissa ja petetty tai kännipäissään mies on kotona riehunut ja vähän ehkä läimäissyt. Kummasti auttaa siihen sinun kateuteen.

Ei auta kun kaverin mies on täyttä kultaa eikä lyövä hullu.

Vierailija
30/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
31/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon tilanteeseen muu auta kuin kysyä olisiko tällä arabimiehellä vapaata kaverimiestä sinulle?

Vierailija
32/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotahan jokunen niin johan on toinen ääni kellossa arabímiehellä, kaverin pitää ryhtyä mysslimiksi, pitää huntua ja pysyä neljän seinän sisällä koko ajan. 

Hyvä kun niillä on se hunnutus ja hihab traditio, niin sopivasti peittää kaikki mustat silmät sun muut pahoinpitelyjäljet.

He on pitkään olleet yhdessä ja suunnittelevat spektaakkeli häitä Suomessa pienemmät ja isommat miehen koti maassa. Mies ei alista eikä hunnuta kaveriani on itse sanonut niin.

Vierailija
33/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se valitti minunkin vaimo. Aina oli kaverinsa miehensä kanssa jossain menossa ja lapsivapailla hotellissa. Joka viikko alkoi sama valitus. Ollenkaan ei huomioitu että meillä olosuhteet olivat moiseen ihan erit. No ei mennyt kauaa kun erosivat tämä pariskunta, siihen loppui myös vaimon valitus. 

Vierailija
34/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, varmaan tuossa suhteessakin on huonot puolensa, mutta valitettavasti suomalaisille tuntuu olevan suunnilleen kunnia-asia pyrkiä olemaan huomioimatta sitä kumppania. Ja kaikki lahjat ja romantiikka on ehdan suomalaisen mielestä turhaa hössötystä ja rahan sekä tunteiden tuhlausta. Hyvin monessa muussa kulttuurissa toisen huomioiminen on ihan eri tasolla, oli kyse kumppanista tai ihan vaan kaverista tai satunnaisesta kanssaeläjästä.

Niin eri tasolla että naisilla ei ole mitään oikeuksia🤗

Vierailija
35/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos jatkossa huolisit sen vähän rumemman miehen, jolla on kuitenkin hyvin palkattu työ tai tuottava oma yritys alla? Naiset menevät aina komeus edellä. Siksi ei-komeat ja hyvätuloiset miehet jäävät usein yksin. 

Itse perustin oman firman, liikevaihto ekan vuoden jälkeen 150k euroa, kate 90%. Kuluja on konsulttina lähinnä it-kulut kuten lisenssit jne.

Mutta elän siltikin yksin enkä ole sitä fitness-naista saanut, joita salilla katselen usein kauempaa ihaillen.

M38

Entäpä jos huolisit sen vähän rumemman naisen?

Vierailija
36/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan siltä että ap on varmaan itsekin muistanut huolehtia ja tehdä työtä parisuhteen eteen. Perus akka, valittaa, valittaa ja valittaa, mutta itse ei tee mitään. 

Vierailija
37/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit kertoa omasta käytöksestä ja lihomisesta.

Oon aina ollut hoikka mut oma mies on lihonut +15 kiloa ja kohtelee ku ilmaa.

Vierailija
38/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ 😅

Se on juuri noin. Ylimiellyttävät siirappiset miehet ovat monesti kroonisia salasuhtelijoita. Koska eivät osaa olla rehellisiä. Edes. Itselleen.

Vierailija
39/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on kans arabi.

Hänen ihanin ominaisuus on juurikin se kun pukee mut huntuun ja alistaa. Todellakin tietää miten olla mies!

M41

Typerys olet ja kommentillasi loukkaat sekä homoja että oikeita miehiä.

Vierailija
40/51 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun mies ei petä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän