Montako paistinpannua on riittävä määrä?
Mies on intohimoinen kotikokki ja hiiliteräspannuja on ainakin kuusi - kaikki eri kokoisia. Rosteripannuja viisi. Lettu- ja muita erikoispannuja ties kuinka monta. Harvoin se noita kaikkia käyttää, mutta niitä vaan kuulema pitää olla. Itselleni riittäisi kyllä ihan yksi pinnoitettu helppokäyttöinen pannu.
Välillä vaan meinaa ärsyttää tuo tavaran määrä, sillä keittiössä häärään pääasiassa minä. Kattiloitakin on meillä ihan vaikka ravintolan perustaisi. Sähköisiä vimpaimia tuo ei onneksi harrasta.
Kommentit (25)
Miten saatte säilöttyä nuo kaikki? Minulla ei mahdu yläkaapistoon kuin kaksi kerralla, muiden astioiden lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Miten saatte säilöttyä nuo kaikki? Minulla ei mahdu yläkaapistoon kuin kaksi kerralla, muiden astioiden lisäksi?
Meillä on 2 pannua uunissa ja yksi hellan alla olevassa säilytystilassa uunipeltien kanssa.
Valurautapannu, hiiliteräspannu, teflonpannu ja korkeareunainen lasikantinen pannu. Lettupannu oli, mutta annoin sen pois, paistelen mieluummin isoja lettuja.
En todellakaan ala niin monta pannua ostamaan mitä liesilleni mahtuu, yhteensä 24 liettä käytössä noin äkkiä laskettuna. Kotona, mökillä, vaunussa, autossa, grilleissä.